- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
it 2,9 literes fogyasztást és több mint 2100 kilométeres hatótávot ígérnek a BYD új hibrid technológiájához, de a Toyota (és a Subaru, Mazda) is a hibrid motorokra koncentrál épp.
-
A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
ph 27 hüvelyk, 1440p, 240 Hz, Type-C és AI funkciók jellemzik dióhéjban a kijelzőt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fr3eWar
őstag
válasz lenko #123437 üzenetére
Nekem nincs leszedve, a képet csak azért tettem be, hogy kb hogy nézne ki ha Kenny leszedné.
A lyukat kevésbé szívesen nézném mint a tartót.Én a töltőt szoktam meg, hogy ott van.
És nekem is B7-es amiben a műszerfalon van.De igazából lassan szabadulnék a verdától, több mint 1,5 év alatt sem sikerül maradéktalanul összecsiszolódnunk, ott még nem hagyott sehol, de az előző 3 verdámmal együtt nem volt ennyi nyűgöm.
Golfunk marad még, azzal meg vagyok elégedve, de a passat menni fog a háztól úgy érzem. -
Fr3eWar
őstag
válasz lenko #123441 üzenetére
Nekem is BT-n keresztül csatlakozik hozzá a telefon, az a része okés is.
Ez is 2.0 Cr és DSG
Használtan vettük 150-el, de nem figyeltem hogy sportfutóműves, így iszonyatosan alacsonyan van a motorvédő lemez, meg az orra is.
Saját hiba1:
Egyszer parkoltam kórháznál, kicsit rágurultam a padkára, felfelé nem éreztem lefele hiába jöttem óvatosan reccs-homlokfal casco 100 000-ért (260 000-as javítás) meg azóta is volt már hogy valami csavar elengedte a lemezt, autópályán 160 körül elkezdett remegni az autó meg bubogó hangot adni, következő pihenő aláfekvés lemez visszafűzés és szigorúan 140 tempó.Az autó beltere csörög zörög, mindenhonnan kopogó műanyaghangok jönnek.
Most járunk 196KM-nél az autó 5éves lesz decemberben. A toyota avensisem 340ezernél 16 évesen nem zörgött így.
A csomagtér roló közepes bukkanónál is önálló életre kél, és visszacsévélődik.
A csomagtérajtó "lecsapás"-ainak hatására az elakadásjelző háromszöget tartó műanyag fülnél egy darab letört, és lifegett a 3szög, az ajtónak neki neki koppanva (most már a pótkerék helyén van...)Saját hiba2:
Nem túl kellemes fura szaga van a beltérnek, tavaly nyáron összevajaztam a bal hátsó egyes ülőlapot, 2hónapig takarítottam, elemeire szedtem, jó lett. Aztán mondom, csak kitisztítom az egész autót, béreltem profi Kärcher cuccot, majdnem mindet végigtakarítottam, mikor felhajtottam az ülőlapot, és az alatta levő furcsa szőttháló anyagú cuccra rámentem nagyon büdi lett a nedves anyag. Akkor szagtalanítót is próbáltam rá, Würth-os, ami nem volt vészes szagú, de Feleségem orvos, és konkrétan úgy írta körül a szageltávolító szagát mint a "mézes néni pisi" na azóta persze azt érzem én is. Télen minden ok volt a hidegben, de most nyáron fura szagok vannak a kocsiba, ami csak nekem fura de nekem épp elég, mert én használom az autót legtöbbet.Apropó tél, sok sok fórumon előforduló hiba, ami nálam is természetesen jelentkezett, télen befagy a nyitószerkezet mechanizmusa, vagyis valami a kilincsben, és a zár nem ugrik vissza alaphelyzetben, tehát központizár kinyit, ajtót kinyit kilinccsel, és a kilincset nem a zárszerkezet húzza vissza csak sima rugóerő, és az ajtó becsukáskor nem csukódik be. Magadra rántod, és olyan mintha egy faék lenne az ajtó meg a kaszni között, amiről visszapattan az ajtó. Ha napos oldalra állsz, és süti a nap akkor felolvad és csukható, esetleg ha csapkodod akkor néha néha bezár, vagy ha megy a kocsiban a fűtés már 20-25 perce. Vicces így télen elindulni.
Egyébként a váltója nagyon király, a motor nekem elég (140-es verzió) pályán kényelmes, jók a sportülések. Klíma mindig megfelelőt fúj (dupla digit) ülésfűtés is gyorsan kapcsol.
De a sok sok apróság ami bosszúságot okozott elég volt hogy ne tudjam szeretni az autót.
-
tomcsi23
veterán
válasz lenko #123544 üzenetére
A váltóolajjal meg abszolút nem is szoktak foglalkozni. Persze az első csere 10év/100e km környékén lenne ajánlott, az meg viszonylag sok idő egy új autónál.
Gyertyára viszont elő van írva 60e km vagy 4 év, azt azért kellett volna.
Sőt anno még sikerült kiharcolni egy garanciális gyújtótrafó cserét 7 évesen, 97e km-rel....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #123554 üzenetére
Érd felé is szoktál mászkálni?
eldro trafó lett volna a tuti
Mági:multkor egy "dirty diesel" feliratos nagyon kormolós vento is ezt hitte
baszki még fékeztem is és 3.-ba volt amikor ő másodikba le rúgta a parkettát én meg csak lassan léptem a gázt, 100m alatt 50-et kapott....[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Magnum_
nagyúr
válasz lenko #123710 üzenetére
Felre ertes ne essek, en az vagyok, aki siman vesz 10+ eves autot (volt is, lesz is), de focvis nem azt irta, hogy azok szarok, es hogy nem lehet jo 10+ eves autot venni, hanem azt, hogy valakinek fontos (teljesen mindegy, hogy miert), hogy fiatal(abb) autoja legyen.
Apam pl csak UJ autot hajlando venni 5evente. Ez neki meger X milliot pluszban. Ezert bolond? Nem feltetlen. De az o helyzeteben mar lehet, hogy en is vennek szalonbol autot (nem biztos, de nem zarom ki)
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
veterán
válasz lenko #123710 üzenetére
Saint_ megválaszolta a kérdésedet, köszönöm Neki! Apám is mindig új autót vesz. A legöregebb autóm 6 éves volt mikor eladtam.
Egész fasza lakásom van jó helyen, hitelem nincs, iszom, dohányzom, elviszem a feleségemet nyaralni évente 2x, kábszi nem jön be... Költsem a maradékot kurvákra? (megfontolom )Amúgy többször leírtam, hogy 3 év körüli G6-ot szerettem volna venni, hogy ne kelljen rá annyira vigyázni, de túl drágák voltak, ezért vettem újat 4 év garival.
Ha mindenki csak 10 éveset venne és senki újat, akkor 10 év múlva nem tudnál mit venni.
-
Magnum_
nagyúr
válasz lenko #123723 üzenetére
Azert akkora ertekvesztest nem szenved el 4-5-6ev alatt, mintha elettartamra venne, azaz kevesebbet kell beletolnia az ujba. Es idemasolnam ujra, amit irtam, hogy ez meger valakinek X osszeget.
Vagy azert, mert bolond, vagy azert mert millios fizetese van. Igazabol felesleges firtatni akarmelyiket.I humbly and respectfully decline™
-
-
Danex
addikt
válasz lenko #123723 üzenetére
Itt egy videó ami szerintem egész jól levezeti az új autó vs régi autó költségeit.
Ugye új autónál olcsóbb hitelt kap az ember, valószínűleg kevesebbet is fogyaszt és megbízhatóbbnak is kéne ,hogy legyen. Nem szabad elfelejteni azt sem, ahogy a videó mondja is, egy új autót könnyebb és jobb áron tudsz eladni mint egy idősebbet.
Régi autónál kapásból vezérléscserével, minden egyébbel kezdi az ember és ha random beüt a crach akkor nem mindegy, hogy garancia és kész, vagy mint mondjuk nekem is garancia lejárta után 1 hónappal megadta magát a mechatronika ami majd félmilliót odavágott a használt autó költségeihez.
Persze vásárláskor nagy lehet a difi a 2 ár között, de a végére ez arányaiban csökken(het) és sokaknak megéri a plusz ár azt a biztonságot, hogy egy stabil és kiszámítható összegekkel járó autót vezethet és nem azt kell keresnie, hogy melyik pékhez vigye.
-
Kiskokó
veterán
válasz lenko #123736 üzenetére
Igen valószínű egy 12 éves kocsiért még jobban zsebbe nyúlok hogy 120ezer km legyen benne..
Meg maradjunk annyiban hogy ezek azért ritkák... és még hogy pont olyan is legyen az autó amilyet akarok az meg lehetetlen.De ez ember és igény függő kár ezen ennyit magyaráznod.
Én valószínűleg akkor sem vennék meg egy autót ha jó árban van kevés KM-el meg minden... de mondjuk Piros... hát nem kösz. vagy nincs benne ez vagy az az extra..hiába lenne a te 12 éves kocsid újszerű meg 130ezer km ha nem olyan pontosan mint amit akarok.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Danex
addikt
válasz lenko #124604 üzenetére
Valahol (Nagycsécs-Sajószöged), meg úgy van kiépítve az aknafedő hálózat ,hogy halálpontosan a keréknyomba van végigvezetve 50m-enként az aknafedő amit csak úgy tudsz kikerülni, hogy átlógsz a szemközti sávba, itt még jobb állapotban van az út, most olyan a helyzet, hogy már hiába rakod be a jobb elsőt a 2 akna közé, az a rész is be van süllyedve.
A tervező lemenő felmenő rokonsága szerintem már kapott szóban 1-2 dolgot
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #124612 üzenetére
Bármilyen meg pláne nem, a kérdés még mindig adott. Miért?
Azért mert tartalmaz egy speciális adalékot, ami megvédi a szinkronnyűrűket a kopástól. Ha bármi másat beleöntesz, rosszabb lesz a váltó. A benzinesek váltója annyira nem kényes. A nyomatékos TDI váltóját tacsra teszi a bármilyen olaj elég hamar. Tesztelheted a saját váltódon, de ne hülyítsd a népet, ha nem értesz hozzá.
A viszkozitást a váltó kódja határozza meg, nem hasra ütve mondjuk meg...
Szerinted az ATE tárcsa melyik betéttel fog a legjobban működni? Beugratós kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz lenko #124624 üzenetére
Nekem is ilyen a gyári textar, darabok törnek kifele belőle.
Nem kéne ingyen sem még egyszer, sőt ha fékezek olyan hangokat ad ki. Utálom.
Pedig egy vagyon volt a gyári tárcsákkal együtt. Amiből az elsők elvetemedtek, és rázza a kormányt nagyobb fékezéskor.[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #124624 üzenetére
amibe eddig volt azt mind kihajítottam, kinek ez kinek az volt a baja, ennyi ember nem lehet hülye
az meg a másik hogy annyira "üveges" még üzemi hőmérsékleten is, hogy tiporni kell hogy megálljon, nincs meg a harapós érzésés se szoktam nagyon senki seggébe tapadni 30cm-re ha nem veszi észre magát, akkor az első adandó alkalommal megkerülöm, aztán jóval mögöttem csináljon amit akar.
Mágus2: még a szűrőre ránézek, ha avétos csere, ha nem változik utána érdemben, és akarnak tovább menni ez lesz
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
kk831228
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs