Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- iPhone topik
- HMD Skyline - jó szerelés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Android szakmai topik
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
Hirdetés
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #207357 üzenetére
Enyémet mindig megpörgetik 5ezres fordulaton, mert nem akar elsőre jó lenni a kibocsátás. Olyankor aztán jön belőle a gőz, mintha hengerfejes lenne.
Azt mondják a sok rövid táv miatt nem tud a kondenzvíz kiszáradni.
Meg ugye egy 20 éves autóról beszélünk, katalizátor hatásfoka is gyenge.
Katalizátor utáni lambdát tervezem még kivenni, és letakarítani folytószelep tisztító spray-vel, anno Muneznek segített az 5ös golfján.Viszont megtaláltam végre a gyertya meghúzási nyomatékát, 30Nm .
Tudtam, hogy valamelyik doksiban olvastam már.
Itt hagyom, hogy meg legyen : [kép]#skodafabiamk1 #gyertyacsere #meghúzásinyomaték
#awy,bmd,aua,bby,bky,bbz -
Alu
senior tag
-
Alu
senior tag
válasz Mágus2 #207697 üzenetére
Köszönöm!
Rendelés előtt lenne még egy problémám, amiben segítséget szeretnék kérni:
Néhány hete derült ki, hogy nem hűt a klímám. Voltam klímásnál nyomáspróbán és 5,2 bar volt a rendszerben. Az úr szerint a kompresszor nem kapcsol be valamiért, de mélyebb vizsgálatot és javítást nem vállalt. Az autó passat b6 1.9 tdi bkc 2005, 2 zónás digitklímás verzió. VCDS -el kiolvastam a hibatárolót és csak flap motorra volt hibakód a HVAC vezérlőben. Néztem élő adatot, ahol szintén megvolt az 5,2 bar, így a nyomásérzékelő hibát kizártam. A klímavezérlő bekapcsolását követően a kompresszor szelep vezérlése fokozatosan kúszott fel 0,820A -hoz, aminek tudtommal így kell lennie. Ezt a mágnesszelep csatoakozóján is kimértem, tehát elvileg odáig minden rendben. Így már csak a kompresszor szelep maradt.Ezek alapján mekkora a valószínűsége, hogy valóban a szeleppel lesz a probléma és annak cseréje (+ szűrő csere és töltés) után újra hűteni fog?
Illetve nem tudom mennyire releváns infó, de VCDS szerint a kompresszor fordulata alapjárati motorfordulatnál 1000rpm, terhelése bekapcsolt légkondinál pedig 1,6Nm volt. A klíma kompresszor egyébként 6-8 éve volt cserélve márkaszervízben. Delphi 5N0 820 803 E.[ Szerkesztve ]
λŁƯ™
-
Alu
senior tag
válasz Mágus2 #207760 üzenetére
Márkaszervízben csinálták, olaj nélkül gondolom nem ment volna el ~10 évet (megnéztem 2011-es gyártású a kompresszor, tehát valahogy 2011-2012 környékén lehetett cserélve). Nem nálam történt a csere, csak annyi infóm van róla, amit 'másodkézből' tudok: "azt mondták a kompresszorba nem kell olaj, mert ezeknél a rendszereknél a klímagáz olajozza a kompresszort". De hogy ez valóban így hangzott-e el, illetve pontosan mit és hogyan csináltak a szervízben sajnos nem tudom. Mindenesetre nem örülök...
& Attix82:
Mármint tisztítás, szárító szűrő csere és bontott kompresszor?
Ha normálisan szeretném megcsináltatni körülbelül milyen munkadíjjal, illetve anyagköltséggel lehet számolni ma egy kompresszor cserénél, tisztítással, töltéssel?
Komplett, új kompresszor lenne autodocon 75-100e környékén, szárító szűrő 8-10e, ezeken kívül szoktak még cserélni valamit ilyen esetben?[ Szerkesztve ]
λŁƯ™
-
Khaosz55
addikt
-
Paxker315
addikt
válasz Mágus2 #207813 üzenetére
ezeket egyébként hogy lehet kérni? Mert, nyilván eltérő igények vannak. Nekem pl. irreleváns, hátsó ülés fűtött-e, nem érdekel, hogy 3 zónás klíma legyen, a fényszóró is teljesen érdektelen - úgy sem használom a hátsó üléssort semmire. De, vastagabb-laminált üvegért v extra kerékjárati ív szigetelésért, tetőkárpit alatti rétegekért szívesen fizetek bármikor Egyébként tök érdekes, hogy tudtommal utolsó kifutó Passatba lehetett kérni előre-hátra akusztikus oldalablakokat, az arteonban már csak első ülésekhez. Bár ilyesmi rémlik a Giulia kapcsán is.
legyen üres
-
grizlisandor
addikt
válasz Mágus2 #207861 üzenetére
ΞΔGLΞ a gumis topikban nem volt elégedett a Michelin Acoustic abroncsokkal.
Kíváncsi leszek a te ContiSilent tapasztalataidra. -
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #207922 üzenetére
A tomites az eleg nyilvanvalonak tunik elvegre ott az olajfolt a motor mogott abban a vonalban, illetve a csoben a kox is szepen lerakodott.(Meg mintha olaj is lenne ott).
De a bal felso sarokban az a toresvonal szeruseg a blokkon csak valami optikai csalodas vagy a kep alacsony felbontasa miatt latszik annak?
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #207918 üzenetére
Szia!
Van egy üzemanyagnyomásos videóm is, csak nem log. [32Mb videó ]
Nincs infóm félretankolásról, csak annyi, hogy volt kannából is töltögetve. Emiatt is takarítottuk ki a tartályt. Volt benne kosz, de a szűrő volt igazán koszos.
Továbbítom a tippeket sógornak, ő szenved vele. -
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #207932 üzenetére
Hát igen. Ilyenkor ha előtted csesztek rá akkor te már a sűrű olajcserével nem hozod rendbe a motort. Nekem is közel 400k volt benne és az enyém fém tiszta volt szinte.
itt ez a bütyök mi? Gondolom nem itt lenne a helye.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
veterán
válasz Mágus2 #207954 üzenetére
Illetve még valami: 5-ből 6-ba akkor 1800nál vált, az nincs korán?
Ezek kb a fordulatok 1500-ra felváltás előtt:
1-ből 2-be 2530 20km/h ez ugyebár kimarad
2-ből 3-ba 2365 32km/h
3-ból 4-be 2165 46km/h
4-ből 5-be 1950 59km/h
5-ből 6-ba 1800 71km/hhttps://tinyurl.com/rasoapro
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #207975 üzenetére
Az a baj, hogy nincs összefüggő szakasz ahol tudom menni folyamatos 80at mondjuk 10 percig. Nagy a forgalom sokszor meg sok a falu… ha pályára vinném, akkor az kb 40-50km plusz. Jövő hónapban elviszem egy dpf mosásra, mert 250km - 300kmt megy két regen között.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #207996 üzenetére
Mikor elindítottam, akkor egyet berántott… majd elindulás után úgy csinált, mint mikor nem nyomod ki a kuplungot megállásnál. De aztán elmúlt, ez után semmi. Se hibakód se semmi. Felgyújtsam?
dpf-nél 0.13at ír hamura
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #208192 üzenetére
Nekem kb majdhogynem fordítva van, most tettem egy kisebb kört 100km/h-val haladva tempomatnál telíti mint a fene 10km alatt 17.36g-ról felment 18g-it a mért tömeg ezt követően odaléptem neki visszaesett 17.7g-ig a mért. 100km/h tempomatnál a mért koromtömeg szignifikánsan ment felfelé azt a 0.7g-ot hamar belepakolta a DPF-be.
IDE07084 csatornán folyamatában -0.005 - -0.007-et mér, ha leállítom akkor is
IDE07744 csatornán leállítva 0.7mbar alapjáraton 14.3mbar, menetközben felugrott 200-250 mbar értékre is a fogyasztásra és erőre nem tudok panaszkodni mert fogyasztása nagyon jó ereje is van nem érzek semmi csökkenést. kb 160km utazás után van majd 18g-nál ez nem túl kedvező.simonjoe: valahogy nem tudom elengedni, zavar hogy nincs rendben és addig nem nyugszok míg meg nem oldódik a dolog ez lehet egy negatívum nem tudok mit kezdeni vele.
Annyira engem sem zavarna ha 400-450km-t elmenne regenerálás nélkül de ez limitálódott 200km-re vagy kevesebb ez már kezd ijesztő lenni hogy mikor mondja be az unalmast.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Mágus2 #208265 üzenetére
Autós topikban írtam pár posztot a saját "kalandomról", a Cupra (EA888gen3, CJXA, 160ezer km) ~1,5 hónapig volt egy német SEAT márkaszervizben, a végén feltették a kezüket és visszaadták az autót, hogy nem tudják "megjavítani".
A tünetek hasonlóak voltak, P0172-es hibakód, illetve mellé melegen (90+ fokos olajnál), ha megállok az autóval, és alapjáraton (770-790 között) jár, akkor a hengerekben gyújtáskimaradást mutat az élö-adat, ilyenkor érezni is, hogy ahogy kimarad az ütem olyankor jobban vibrál az autó. A legtöbbet a 2-es hengerben mutatja, de a többiben is néhányat. Check engine csak a fenti kód miatt van, hibatárolóban semmi tárolt hiba az égéskimaradásra.
Cupra módban 1100-as alapjáratnál egyetlen kimaradás sincs, minden fasza.Gyertyák, trafók újak, kapott 4 direktbefecsit újat, nem segített, elmondásuk szerint átnézték a szívósort, szelepeket, nincs említésreméltó kokszosodás, visszaadták az autót elöször, a hiba fennállt. Visszavittem, a szervizvezetö kijött beleült, szerinte "ez ilyen, minden 4 hengeres vibrál", addig sikerült erölködni, amíg élöadatra dugva a gyári diaggal is látták a gyújtáskimaradásokat.
Autó ottmaradt, mértek kompressziót, 11-12,5 bar között van mind a 4 henger, endoszkópoztak az égéstérben, nem látnak semmit, mértek benzinnyomást az is rendben volt, ellenörizték a kábeleket, nem találtak sérült kábelt, kapott új lambdát az autó, kapott új PCV-szelepet, a P0172-es hiba megszünt, az égéskimaradás megmaradt.
Mentek pár napig az autóval, úgy adták vissza, hogy "látják élö-adaton a kimaradást, de egyébként jó az autó, jó eröben van, ekkora futáshoz képest patika. Random következö gyanúsított az ECU lenne, ebböl gyárit 3200€+szerelésért tudnának hozni, elsönek használjam tovább, amíg nem lesz új jelenség/tárolt hiba, akkor vigyem vissza, és megnézik újra".
Itt tart most a kaland, elvittem egy "maszek" szervizhez, próbakör után kb. ök is a "gyertya, trafó, injektor" triumvirátust javasolták, mivel azok cserélve vannak, más ötletük nem volt, "járjak vele így, amíg nem lesz új/más/nagyobb tünet". -
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #208393 üzenetére
Vízhőfokkal nincs gond, 5-6km alatt 90-en van a mutató onnan nem mozdul, nyomásszenzorból 03N 906 051B van ebből érdemes Denso-t venni pl. [link] ? Ehhez teszt gyanánt rákérdek, hogy megtudják-e vizsgálni a szervizben. Nullázni a számított vagy a mért korom értéket? Gyanítom ezt a legolcsóbb megnézni igaz a febi szenzora majd 20ezer pénz. Elgondolkodtató egy unix/bárdi rendelés, próba aztán visszaküldés ha nem azzal van a gond.
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #208397 üzenetére
Turbóhoz van valami diagram miként kell kinézzen, milyen mért értéket kell elérjen az autó? 5 sebességes így ha jól gondolom 90-95km/h-ról kell gyorsítsak 120-130km/h-ig és azt monitorozni ugye? Valamit csak írna a rendszer, ha akkora nyomásesés lenne gondolom pl. kell neki 2.5-2.6 bar és mér 2.0 bar nyomást akkor jelezne.
-
Asbee
veterán
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mágus2 #208413 üzenetére
Tessék, 1.4 szívóbenzin autópályára.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
slett27
addikt
válasz Mágus2 #208413 üzenetére
"De most komolyan, 130 nál több mint 4000-et forog" Ezért nem is nagyon megyek gyorsabban.
Sajna amikor vásárolok nem tudok heteket várni a megfelelő autóra. Munkába járáshoz kell, mással nem tudom megoldani. Van 10-15 ilyen Seat abból 11 lepukkanva, bontószökevény, 10% vagy kevesebb amire vigyáztak és meg lehet venni. 550k volt rá a keret mivel előző autó gazdasági totalkáros lett, Suzuki Swift-et meg pláne nem akartam pályára. Golf 4-esekből néztem, ott is borzalmasan sok a leélt "boyracer" kocsi. Honda Civic meg szóba sem jöhetett ennyiért.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #208407 üzenetére
Legolcsóbban a nyomáskülönbség mérő szenzorral tudom kezdeni a történetet? Abból 2 van, egyet rendelek is érződik a változás? Amúgy gyanítom ez már télen elkezdődhetett, csak akkor nem nagyon figyeltem rá hogy sűrűbben regenerál a bódé. Miként lehet ezeket a nyomáskülönbséget mérő szenzorokat?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Mágus2 #208832 üzenetére
Volt már egy rövid tesztkörön, de akkor a visszaváltásnál nem éreztek semmi rángatást, rántást, vagy furcsaságot. Viszont hosszabb tesztkörre nem volt idő. Hibakódot váltóval kapcsolatban nem láttak. A tanács annyi volt, hogy mivel nem állandó, ezért várjunk még vele,
hátha kifut a gariból, hogy könnyebben lehessen felderíteni a hibát. -
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #209007 üzenetére
[link] így néz ki a turbó oldal 235ezer után, azt mondta a srác ne költsek rá 250ezret kb ennyiért újítják fel a turbót ez még sokáig jó lehet. [link] ilyen volt a dpf oldala, [link] ez a harmadik kép meg egy elem ami a turbóba megy. [link] ezen kép nem tudom melyik szűrő, dpfnél lehet?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- iPhone topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- HMD Skyline - jó szerelés
- SONY LCD és LED TV-k
- Óra topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen