- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
-
Mobilarena
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocok256
veterán
Nálam eszméletlen hatalmas nagy pozitív dolog, hogy egy ilyet csináltak nagyon jól kidolgozott és nagyon jól szórakozok én magam is a fejtörőkön szóval max respect. Persze én geek vagyok lehet egy nem kocka nem élvezi ennyire
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
saen
veterán
Hétvégére változik a PTR patch:
We're planning on kicking off another build for the weekend! Hopefully it will be some time tonight, but I'm going to post the notes now so you guys know right away whats going on. Thanks for testing and giving feedback.
D.Va
Call Mech
Ultimate cost has been decreased by 20%Developer Comments: This reduces the cost back down to what it was before the global ultimate cost change.
Widowmaker
Venom Mine
Explosion no longer damages the player who placed the mine
Widow’s Kiss
Charge rate increased by 20%Pharah
Rocket Launcher
Minimum explosion damage has been increased to 25% of rocket’s total damage (formerly 12%)
Minimum explosion knockback has been decreased to 0% of rocket’s total knockback (formerly 75%)Mercy
Passive health regeneration now kicks in when Mercy avoids taking damage for 1 second (formerly 3 seconds)
-
kippedli
tag
kb 50 ládából nem esett még ki a mercy és a reaper skin
-
Telda
addikt
Rankeden az egyéni teljesítmény beleszámít az értékelésbe vagy csak a win/loss?
Külön van a solo és a group ranked? -
func93
senior tag
Sziasztok!
Este egy kis összeröffenés? 20:00-21:00 közötti indulással?
"Nem lehet összekötni a pontokat a jövőt fürkészve, az összefüggések csak utólag visszanézve látszanak." - Steve Jobs
-
Maxtreme
addikt
No végre ma esett valami normális is..
Előtte meg dobott 500 aranyat
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
pachito
őstag
Nekem is ~15 ládából esett Witch Mercy skin, Pumpkin Reaper skin, Zombie 76 skin, duplicate D.va lego emote, Young Genji, Sharkbait Roadhog meg pár másik epic skin/intro...elég bőkezű a cuccokkal, csak kár, hogy nem az eventből...
[ Szerkesztve ]
-
codywan
tag
kezdem unni a solozast compba ezért akinek van kedve vegyen fel:
codygonzo#1428
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/codygonzo-1428/season/2Rádió: Sokol 308, TV: Diamant 251
-
Evome
senior tag
Esetleg tudja valaki miért történik az hogy egész végig stabil 40-60 as pingem van, belépek a játékba és 1000-5000 ping között ugrál majd ledob azonnal a játékból ? Ma csinálta ezt először, kb 4 óra óta. Van valami blizzard szerver allergiám ?
Humans Killing Humans Since birth of Humans
-
NyxNyxNyx
addikt
Lehet valami van a szerverekkel. Competetiven nekem ugyan nem írt olyan nagy pinget de játszhatatlan volt szinte. Annyira laggoltam hogy nem tudtam lövök-e. Lucioval odaálltam a payload mellé és nyomtam az e-t folymatosan miközben ugráltam és lőttem (gondolom lőttem, mutatta az elimeket néha). És így is összejött 10k+ heal egy Doradon, ahol el sem jutott az ellenfél az első checkpointig, aztán mi eltoluk odáig. 40%-át healeltem a csapat álltal bekapott damage-nek úgy hogy fingom nem volt mi törétnik, szóval gondolom az ellenfél is laggolt, vagy nem tudtak eltalálni mert laggoltam. Az internettel nem lehet probléma, egyetemi net, minimális a pingem általában.
"I've tried the same thing 8 times and I'm all out of ideas..."
-
brumi1024
veterán
válasz NyxNyxNyx #6621 üzenetére
Tanusítom, tegnap én is nyertem így egy meccset Anubison. Reinhardttal olddalról odalopóztam a második ponthoz, shift nagyjából a Bastion fele, kattintás+ugrálás nyomkodása vaktában, quadruple kill majd nyertünk. És sebződtem vagy 30 hp-t, miközben fogalmam sem volt róla mi történt. A highlightból tudtam utólag megnézni mit tettem. De a többiek nem panaszkodtak, hogy laggolok, pedig egy 5 percet játszottunk így.
[ Szerkesztve ]
-
saen
veterán
-
-
leviske
veterán
Hogy próbálnak rendet rakni a Gold és Platinum tierben az tök jó. Az viszont, hogy ezt úgy teszik, hogy gyakorlatilag megint nem tesznek semmit, az már nem jó.
Eleve onnantól nincs értelme az évadoknak, ha placement-nél figyelembe veszik az előzőt. Ráadásul aki totál jogtalanul került be diamond, platinum vagy gold tierbe a S2 során, az a továbbiakban is rossz tierben marad. Sokkal több értelme volna a totális fresh startnak egy tényleg alapjaiban átszabott placement rendszerrel.
A jelenlegi elképzelésük a S3 besorolásról totális idiotizmust tükröz.
-
-
leviske
veterán
Nem fogtad fel amit írtam, se azt amit ők, ahogy látom...
Gyakorlatilag bevallották, hogy a S2 placement rendszere el lett cseszve. A megoldást meg abban látják, hogy innentől a S2 placement eredményeire alapoznak.
Az első 10 játéknak úgy kéne lemennie, hogy a W/L ratiot egyáltalán nem kéne figyelembe venni, csak és kizárólag a játékok során mutatott skillt. Erre már ebben az évadban is volt próbálkozás, de a végeredményből látszi, hogy messze nem tökéletes. Na már most ezt még át is menteni a következőbe igen is idiotizmus.
-
warcat
veterán
válasz leviske #6630 üzenetére
Bagoly mondja verébnek, holott te nem akarod megérteni/elfogadni,hogy NEM akarják azt(konkrétan leírták),hogy nulláról induljon minden,mert az rengeteg totálisan unfair mérkőzéshez vezetne, és ez nekik egyszerűen nem éri meg a sok dühös/csalódott/saját értékét és a további Overwatchozást megkérdőjelező játékos miatt.És mindezt azért,mert a tervezettnél több arany/platina játékos volt...És nem,skillt sem lehet mérni amikor épp curbstompolnak téged
Jó ha van egy kis presztízse ezeknek a dolgoknak,de inkább ez sérüljön mint a játékosállomány,és ezt a teljesen okos,logikus döntést te leidiótázod,mert nem tetszik
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
brumi1024
veterán
Egyik se jó megoldás, de én se értek egyet a marad a tier opcióval. Az első seasonban nem csináltam végig a placement meccseket (az utolsó héten kezdtem el), de ott 7-ből 6 meccset nyertünk. A második évadban kicsit más volt a mérleg, a 10 meccsből kettőt jogosan vesztettünk el, lett egy tök jó döntetlen, lett 2 kezdőhely camp nyereség és a maradék 5 meccsen lelépett valaki (illetve kb 6 el nem kezdett meccs is volt a leaverek miatt). Így nyilvánvalóan 1900 környékére rakott be, és a később játszott meccseken egy-két kivétellel én nem találkoztam értelmes teamcomppal, pedig Zaryan kívül (mert azzal nem vagyok hatékony) bármit szívesen játszom. Widow-Hanzo-Genji-Tracer pl teljesen mindennapos. Így elég nehéz pozitív mérleget tartani, reméltem, hogy season 3-mal lesz lehetőség tiszta lapra, de ezek alapján valószínűleg ott is hanyagolni fogom a kompetitívet.
Én mondjuk továbbra is a W/L arányt, mint mértéket kérdőjelezem meg az egyéni teljesítmény mérésére.
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz leviske #6628 üzenetére
"Ráadásul aki totál jogtalanul került be diamond, platinum vagy gold tierbe a S2 során, az a továbbiakban is rossz tierben marad." Jogtalanul került be? Továbbiakban is ott marad? Ha játszik és ott marad, oda való, hosszabb távon nem segít a szerencse, és nem hátráltat a balszerencse sem. A jelenlegi elképzelésük teljesen logikus. Nem véletlenül van ilyen soft reset LoL-nál is már kb. 3-4 éve.
Egyébként nem tudom mi ez, már sokadszorra jön elő, hogy egyébként perfekt, mindennemű online játékra alkalmas internetem meghal, amint Overwatchot indítok, és játszhatatlan is természetesen ebből kifolyólag. 25MBps, ping 5ms, nincs packet loss, többször tesztelve. Wi-fin keresztül játszok, és rendben, lehetne mondani, hogy "oh, hát akkor ez a baj", de csak és kizárólag az Owerwatch esetén, és ott is mondjuk másfél-kéthetente egy-egy napra? Szóval valóban a wi-fivel kapcsolatban van az Overwatchnak problémája, de nem tudom megoldani, mert alapvetően magának a wi-fi kapcsolatnak semmi baja. Idegesítő, mert ma ráértem volna tolni.
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
leviske
veterán
Pedig nem érted. Sok a félrement rating és nem zúgnak le időben azok akiknek kéne. Innentől ugyanúgy lesznek totál noob játékosok Diamond SR(!) szinten.
Az unfair mérkőzéseket csak úgy lehetne feloldani, ha le lenne nullázva az eddigi rendszer. Hogy később az S4 kötődne a S3-hoz, az nem érdekel, ha az S3-ban már mindenkit oda tesz, ahová kell.
Persze gondolom az erőltetett zöld fej annak szól, hogy azt hiszed a saját ratingem féltem. Miután mind S1, mind S2-ben korrigáltam idővel (S1-ben minimumról +17SR-t, S2-ben minimumról egyelőre +300SR-t) így én a jelenlegi játékstílusommal és szerepemmel pont jó helyen vagyok és attól se kimondottan félek, hogy S3-ban ez ne történne meg. Viszont nézem Cucu, ZongZe, Cheese, Kukorica streamjét és látom mennyire gyakori az, hogy egy-egy kb 10 szerencsés kört játszott emberkéket bedob közéjük és aztán kapják az insta -30(+) SR-t. Az ilyesmikre ez nem megoldás.
(#6633) kwzatz: Pont az a gond, hogy nem mindenki játszik ugyanannyit. Nem a későbbi meccseknek kéne eldöntenie, hogy valaki szabadesésben zuhan végig, hanem a placement-eknek. Ebben pedig nem fog az segíteni, hogy egy 12 körrel az évadot lezáró diamond játékos buffot kap placement közben egy 120 órán át platinumban ökörködővel szemben.
A LoL-t meg magasról leszarom, nem egy olyan közösséggel rendelkező játék irányába kéne vinni az OW-t, anélkül is jöttek onnan elegen.
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz leviske #6635 üzenetére
A variancia fogalmát nem ismered, ez nyilvánvaló, amit írsz ugyanis mind irreleváns és értelmetlen. A 10 kör arra van, hogy nagyjából bedobjon valahová, hogy lehetne már 10 meccs alapján totálisan korrekten megállapítani valakinek a játéktudását? Kb. 100 meccs után lehet sejtésed arról, hogy hová való vagy. Ha kevesebbet játszik az ember, akkor miért sír/töpreng/gondolkozik a ratingen? Értelmetlen, mert lövése nem lehet róla, hová tartozik. Ha többet játszik, akkor meg egyszerűen ott lesz, ahol lenni kell. Közben fejlődik, társakat talált stb. megy felfelé. Casual üzemmódban tol random 1-2 game-et 3 naponta? Megy lefelé vagy stagnál. Ennyi, nem kell semmit túlmisztifikálni ezen, így működik.
"Viszont nézem Cucu, ZongZe, Cheese, Kukorica streamjét és látom mennyire gyakori az, hogy egy-egy kb 10 szerencsés kört játszott emberkéket bedob közéjük és aztán kapják az insta -30(+) SR-t" Mint ahogy írtam, nem érted, mi a variancia ezekben a játékokban. Erre, hogy ők kapnak egy ilyen "10 szerencés kört játszott emberkét" ugyanannyi esély van, mint hogy a másik team kap, és ez hosszú távon kiegyenlítődik. Sőt, igazából mivel ők az "istencsászárok", ezért az ő teamjükben csak 5 hely van kiadó az ilyen "10 szerencsés kört játszott" embernek, míg az ellenfél csapatban 6 hely. Ha többen játszanak együtt, mondjuk 3-an, akkor már csak feleannyi az esély az ilyen random emberre, mint az enemy teamben.
"nem egy olyan közösséggel" Mit értesz ez alatt? Emberek? Mintha a LoL esetén speciálisan degenerált emberek játszanának. Mintha nem ugyanarról panaszkodna mindenki az Overwatch esetén. A Dota 2 esetén. A CS:GO esetén. Emberek. Írj be egy random online játékot, hozzá pedig a "community" és "cancer" vagy "toxic" szavakat, és nézd meg melyik hány találatot dob. "Olyan közösség". Ez olyan fogalom, mint az "elo hell".
[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
brumi1024
veterán
Csak nem a mindset subredditet olvastad?
-
kwzatz
őstag
válasz brumi1024 #6637 üzenetére
Nem, csak pókerezem és a hátam mögött van már 90.000 husng, úgyhogy a variancia és a hosszú táv fogalmával remek barátságot alakítottam ki Megértem persze, hogy sokan nincsenek képben ezzel kapcsolatban, aki nem foglalkozik vele napi szinten, annak tényleg nehéz igazán felfogni és átlátni, hogy milyen mértékeket ölthetnek az ilyen jó és rossz sorozatok, illetve milyen minták kellenek ahhoz, hogy "kijöjjön a tudás" egy adott hosszú távú winrate-et feltételezve (ami azért Overwatch esetén a legjobbak esetén is 60-70% körül mozog, de ha megnézitek a top 50-ben is vannak 52%-kal - hosszú távon pedig tart az 50% felé a matchmaking system működéséből adódóan, mely szerint ha jó vagy, egyre keményebb meccseket kell játszanod és egyre nehezebb ellenfeleket kapsz), csak nehéz megállni, hogy ne akarjam ezt elmagyarázni annak, aki ezt nem tudja, miközben azt hiszi, hogy igen.
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
leviske
veterán
"Erre, hogy ők kapnak egy ilyen "10 szerencés kört játszott emberkét" ugyanannyi esély van, mint hogy a másik team kap, és ez hosszú távon kiegyenlítődik."
De a probléma az, hogy normál esetben nem kéne alapnak sem lennie, hogy ilyen eset előfordul. Senkit nem érdekel, hogy egyszer majd a másik csapat is kikap egy hétvégi játékost, a lényeg akkor is az, hogy a Blizzard által is említett tierenkénti zavartalan élmény aktuálisan nem biztosított. Felőlem bevezethetik azt is, hogy 10 helyett 100 placement legyen. Akkor legalább kevésbé szorulnának rá, hogy rankedek ellen rakjanak be unranked játékosokat.
A feszült közösség meg nem feltétlen alap eleme minden online játéknak. Mikor megvettem a játékot, még eléggé a fun volt a lényeg és amolyan win-win volt a meccseken a részvétel. Azokban a játékokban, amikben a közösség ennyire feszült, többnyire a játékon belüli szabályok is csak ezt generálják tovább. Nem véletlenül örültem, mikor ezzel ellentétes irányba lépett a Bliz az engedékeny tier rendszerrel.
A LoL felé haladás viszont jelen esetben nem old meg semmit. Ugyanúgy lesznek oda nem való emberek egy-egy tierben, amihez ezzel segítséget kapnak. Viszont legalább azoktól a játékosoktól elveszik a lehetőséget, akiknek eddig az volt az élvezet, hogy minden évad egy önálló egység. Trend szinten bárki tud haladni évadok nélkül is.
-
kwzatz
őstag
válasz leviske #6639 üzenetére
Csak ismételni tudnám önmagam. Egyébként szerintem mindenki túlságosan rá van feszülve erre az SR értékre, ahelyett, hogy játszana és élvezné.
Ami miatt írok viszont, inkább az, hogy minden Blizzard által javasolt dolgot kipróbálva, fórumokat olvasgatva megtaláltam a (kicsit felemás) megoldást a problémámra, hátha érint valakit, akinek néha rakoncátlankodik a játék. Nos, úgy néz ki, hogy nem sok köze van az internethez (vagy csak közvetve valahogy, amit én nem értek). Olvastam egy ilyen kommentet, hogy fix 30 fps-re állította valaki a játékot és utána nem volt gond. Gondoltam kipróbálom 60-nal és 90-nel és működött. 300-on volt nálam alapból, hogy ne korlátozzam, egyébként 140-180 között mozgott játék közben, viszont az RTT, IND értékek is 80-150 között szóródtak, ami játszhatatlanná tette a dolgot. A fix fps cap mellett nincs ilyen, 50 környékén vannak. Nem igazán értem hogy lehet ez, ráadásul csak speciális napokon, máskor simán jó fps korlátozás nélkül. A két sárga ikon továbbra is villog ettől függetlenül, de abszolút játszható így is az Overwatch.
[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
sirszevenap
addikt
Kollégák! Találkozott már valamelyikőtök olyannal, hogyha húzza a kártyáját akkor a játék kilép a következő üzenettel?
"Your rendering device has been lost"
Gyári OC-val nincs gond, de ha manuálisan húzom akkor ez van. Ha találkozott már valaki ilyennel, akkor hogy oldotta meg?
Ui:. A fix.reg-es workaround nem működik nekem. Se 08-al se pedig 10-el.
Ja és az OFF-ot fejezzük be!
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
brumi1024
veterán
válasz sirszevenap #6642 üzenetére
Konstans (nem gyári) OC-m van, és kb a kevés játékok egyike az OW, amelyik semmit nem problémázott ezen.
-
ZS3NI
őstag
Jön valaki not a scratch achievementre? Tele van a tököm, randomoknál mindig van 1 gyökér.
hard megvolt, de mediumon karcolás nélkül elég nehéz szerintem.
IDDQD ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
leviske
veterán
Attól, hogy elismétled, hogy nem értem a varianciát még az nem fog érvényesülni azokra a játékosokra, akik keveset játszanak. Ahhoz meg elég gyorsan újratermelődnek, hogy ne legyenek hatással mások játékára. Ráadásul platinum és diamond nem az a közeg, amin úgy keresztül szakadsz, mint a full team-et igénylő M és GM, vagy a könnyen széthulló csapatokból álló gold esetén.
"mindenki túlságosan rá van feszülve erre az SR értékre, ahelyett, hogy játszana és élvezné"
Pontosan a Bliz jelezte problémaként, hogy túl nagy skill tekintetében a szórás pár tier esetében. Merthogy ez zavarja a játékélményt. Akkor hogy lehet ezt nem összefüggő dologként kezelni? Na de mind1, hagyjuk. Nem fogunk előrébb jutni. Remélem, hogy a leírtaknál szofisztikáltabb formában kerül bevezetésre a S3.
Az IND mindenképp, az RTT pedig csak gondolom, hogy a saját gépen múlik első sorban. Ellenben a network ikon villódzása közvetlenül a szerverrel való kapcsolat problémáját jelzi (packet loss, vagy lassabban jön az infó, mint az IND).
Mivel az fps cap a GPU és CPU terhelését is csökkenti, esetleg az volna reális, ha azoknak (inkább az utóbbi) terhelése okozná a laggot.
(#6642) sirszevenap: Az OC mindenképp ezt csinálja, vagy csak egy adott értéket próbáltál?
(#6644) ZS3NI: Én mehetek, de nem biztos, hogy kevésbé leszek gyökér, mint a randomok.
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz leviske #6645 üzenetére
"Attól, hogy elismétled, hogy nem értem a varianciát még az nem fog érvényesülni azokra a játékosokra, akik keveset játszanak. " Tényleg egyszerűen csak hagyjuk, nem bántásból, de nincs értelme folytatni, ahogy írtad, nem fogunk előrébb jutni. Majd alakul valahogy, az mindig örömteli, hogy a Blizzard egyáltalán figyeli a dolgokat és igyekszik folyamatosan alakítani a játékot.
"Mivel az fps cap a GPU és CPU terhelését is csökkenti, esetleg az volna reális, ha azoknak (inkább az utóbbi) terhelése okozná a laggot." Mármint úgy érted, hogy a proci nem bírja és ezért van lag? Nem írtam, de i5 6500-öm van egy RX 470-nel, szerintem itt nem lehet probléma. Ráadásul az utóbbi 10-12 napban nem volt gond, ma megint van. Így 60fps-re korlátozva elpötyögök, de azért nem az igazi. De találtam neten több ilyen panaszt, nem tudom, hogy innen a topicból tolja-e valaki Wi-Fin keresztül, de kíváncsi lennék a tapasztalataira.
"Everything is high risk, if you are a pussy."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest