- iPhone topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Fotók, videók mobillal
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- DIGI Mobil
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
xDefiant - Íme a végleges gépigény
gp Az ingyenes FPS a mia naptól végre játszható lesz minden platformon.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #86368 üzenetére
Ha az utak minősége olyan lenne, bevállalnék rendes futóműves autót is én is. De amíg az van, hogy már a 16" felnit sem merem meglépni, mert a 15" is éppen csak elég ballonos ezekre a szemét utakra
Nyilván aki bevállalja, azt csodálom és megnézem én is. De futóművel, gumival, felnivel bírni az ilyesmit... és akkor a megzörgesedős belsőről nem is beszélve. Nem tudom melyik tesztbe volt M-es bömbi, ami Pesten ment tesztautóként 20-25k km után a kocsit gyakorlatilag szétverte az út belül.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #87197 üzenetére
Öntöttem x20xevbe, nem vált be, 8e km körül már zajos volt, 10enel cserekor higabb volt mint bármilyen más korábban. Fuchs 5w40 jó volt, most Eneos van benne.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #87738 üzenetére
Amikor Opel szervizben dolgozol és átcserélsz mindent egy donor autóról akkor gyanúsan vannak mélyebb szinten is ilyen hibák, mintsem a koksz. Ez a rángat=gyertya esete. Volt olyan, akinek valami extrém egzotikus vezérlő baj miatt volt.
De itt is meg lett oldva. Teljes motorfelújítás, azóta jó
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Petyyyyy
addikt
válasz #81556480 #87951 üzenetére
Akár még létezhet is. Szada kollega járgánya feltűnik a hűtőrács + bódét tempósan mozgató hátsó lámpák kombójáról. mandras81 fórumtárs is Vectra-t hajt. Én viszont határozottan nem jártam Lehel csarnokban.
Törpiek az összefoglalóban.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
lsebestyen
addikt
válasz #81556480 #88045 üzenetére
Ja ez igaz. Akkor rosszul emlékeztem, mert ismerősöm mondta, h ő kicserélte műanyagra. Ezek szerint C14SE-ről szerezte.
Hachiko95: Ja, 2 hónappal ezelőtt ennek sem volt semmi baja, aztán...Visszanéztem, november elején volt szervizben, tehát pont 1 évet bírt. Készülhetsz te is.
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #88051 üzenetére
XEP-hez 2 helyen 2 pici 3mm-es csík kell 2-3mm vastagon. A tömítés azért olyan, hogy tömítsen. Kivakarni azt a szutykot a gumival együtt, utána óvatosan a hengerfejről is, nehogy bemenjen a motorba és főleg ne csikard szét az alufejet... nope, köszönjük. Ha 3-4 évet bír egy 2500 forintos tömítés, akkor annyit. De nem szilikonozunk meg nyomunk ki mindent kisipari magyarosh tempóban
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #88054 üzenetére
Akkor fogod az üveglapot és csiszolsz De nem kencézünk orrba-szájba. Mert 5 perc alatt maradéktalanul nem jön le. De ha igen, legközelebb szólok ha találok megint ilyen okosságot és megnézzük
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #88056 üzenetére
Abszolút nem vagyok a nap sztárja. A fém szelepfedélből tizedeket leveszünk gépen, a műanyagot pedig csiszoljuk.
Ugyanaz a metódus, mint a PC vizezésnél. Ott sem pasztázunk meg szilózunk, hanem minél síkabbra hozzuk a POM meg plexi fedelet. Ennyi a titok. Nyilván több idő, nyilván kevésbé lesz instant az eredmény, de mivel vakartam már 4 órát óvatosan milliméterenként ragacsot a hengerfejről meg a tömítés járatából, így szerintem megéri. De mindenkinek saját döntése ez is
szerk.: nálam a bármi felkenése az már orrba-szájba. Ez a még kicsit, még kicsit, na most jó, nem jó tipikus esete
Ha meg elkopásig kell bármit síkolni, akkor meg oda nem pici kell a sarkokhoz. Ezt hívjuk kuka pozitív állapotnak[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diablo1984
veterán
válasz #81556480 #88086 üzenetére
az én autómnak is én vagyok a 3. gazdája, az elsőnél lízingelt volt(2), utána került egy flottakezelő(1) telepre, onnan vette haver(1) és tőlük én(1)! de ez így már 5 gazdának számít!
A nepperek/kereskedők is akik kivonatják a forgalomból, azok is egynek számítanak.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #88156 üzenetére
Basszus, micsoda érvrendszereket sorakoztattál fel ismét
Szada85: Ha hivatásból csinálsz dolgokat egy idő után annyi taposóaknára lépsz, hogy látod a sormintákat kirajzolódni és nem pazarlod az idődet. Ennyi az egész
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
kisapa
senior tag
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #90642 üzenetére
A veki megvan, még. Haladni kell a korral
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #90652 üzenetére
Hobbi, műszaki érdeklődés Nem mellesleg használtam is, 170 ezer kilométeren keresztül. A sora kérdéses, igazából az insigniából már nem fogok visszaülni.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
cszolee79
csendes tag
-
-
-
cszolee79
csendes tag
válasz #81556480 #91045 üzenetére
Nem mondtam hogy nem kell, és nem is láttam milyen belülről, és nem is érdekel Amíg meg nem vettem ezt a mostani Vekit, azt sem tudtam hogy van ilyen alkatrész. Meg egy csomó másról sem tudtam hogy létezik. Pl. jobb KÜLSŐ féltengely gumiharang. Hát, mondom, akkor jó, ha te mondod akkor legyen úgy (szerelőnek).
BTW, 9 évig használtam (2010-2019) egy 2002-es Megane mk1 1.4 16V-t, abban sem cseréltették velem sose a benzinszűrőt. Vagy cserélték de nem mondták, nem is érdekel, mindig úgy voltam vele hogy bevittem a szervizbe, és legyen jó. Vizsgánál is, nézzétek át, legyen jó mindene, működjön.
Tudod, van aki csak használni akarja az autótA nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #91178 üzenetére
Megnézted azt a videót és megnézted miről van szó? Ha már hülyeségeket eregetünk. Az egy gázolaj szűrő, amit cserélnek. H Astraban továbbra sincs a benzinesekben benzinszűrő. Csak valamiért beakadt nálad ez a lemez és még mindig nem érted meg, hogy N-I-N-C-S szűrő amit ki tudnál cserélni ezekben a kocsikban. A linkeltek meg a többi okosságok régebbi kocsikra vonatkoznak vagy gázolajosokra, ami megint teljesen más tészta.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
odorgg
addikt
válasz #81556480 #91555 üzenetére
G Astra.
Megemeltem, tényleg lóg mint a barom. Akkor nem Febi lesz a csere darab az már biztos. Szerintem a torony csapágyak is mennek akkor már a szilentekkel, mert nem egy akkora tétel, hogy később azok cseréje miatt is meg legyen bontva külön.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #91574 üzenetére
Ha nincs ott hézag, akkor nálunk is gond van. Gyárilag is volt, toronycsapágy és szilent csere után is van, másnál is van. Attól függ hol mérem, 2.5 és 5mm között változik. Ha feküdne vagy kisebb lenne a hézag kiszaggatnád a tornyot
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #91582 üzenetére
Mert mikor elfordítod a kereket a tányér is dől?
Azért írtam, hogy 2.5mm és 5mm között. Ahol van hupli, ott kisebb, ahol nincs, ott nagyobb.
Ha nem lehet hézag, akkor mondj egy számot mennyi G Astra tornyot fotózzak le. Meg fogod kapni
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #91585 üzenetére
Teljesen újonnan berakva is megvolt a hézag ééééééééééés még mielőtt jönne az ultimate érv, bezony ez egy első tulajos, szalonból kihozott, nem tört, nem összehegesztett autó a családban 0km-es kora óta és ilyen volt és lesz is. Mert ez ilyen. Igen, meg volt nézve és kérdezve még sok-sok évvel ezelőtt, mert az egyszeri embernek ez fura dolog. Ne legyen az.
Engem meg az nem érdekel a Vectrákba mit pakoltál. Na akkor most pariban vagyunk?
Parancsolj, rég volt mosva a motortér, tökéletesen láthatod, hogy a gumik helye ahogy felülnek pont amikor kottra tekered a kerekeket. A toronymerevítőket ki nem találod hova kéne rakni
Az külön nem lenne semmi, ha így futóműben 1-2 centicskéket elmásznánk ide-oda, főleg hajtott/kormányzott kerekeken. Úgy vinnéd ki már a kertkaput is, mint a sz@rt.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz #81556480 #91582 üzenetére
Van a családban 0km-től egy Z10XE Corsa C. A toronycsapágy gyárilag ilyen, nem volt hozzányúlva:
"...Mert ha ilyen hézag van akkor tud mozogni..." Nekem miért nem mozog egyikbe se?
"...de azok a kis gumi dudorok a felső lapon a kasztniig kell hogy érjenek..."
Megmondanád hogy tudna a kaszniig érni, mivel ez a bütykös porvédő gumi a támcsapágy rögzítő anyájára ül fel,tehát a távolság adott, állítási lehetőség nincs.
És igen, a kormány tekergetésekor ez a bütykösgumi porvédő billen,mozdul, de a kasznihoz nem ér hozzá, csak majdnem.
A korábban feltett képeim szintén b1 vekimről valók.
Nem nagy dolog pár képet lőni a te toronycsapágyadról, ahogy szépen köbe üli a kasznit. Nagyon várjuk.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #91587 üzenetére
Nem akarsz lemenni arra a szintre, amik tényeket, fotókat és konkrét működési elveket tartalmaz? Vagy bánt, hogy én is szelektálom a te merítésedet cserébe? Hát ezt így őszintén nem sokan jelentik ki, de elfogadom, így is lehet tolni, csak légyszíves amikor a zetorkalapáccsal bevered a gólyaláb tetejét, mert nem tetszik neked a hézag, akkor rakj ki egy piros táblát a kocsik tetejére, hogy időben el lehessen kapni a kormányt az úton.
Én viszont azt javaslom, hogy te viszont ne terjeszd nagyon ezeket, mert akkor a környékeden annyi G Astra csapágy, szilent, rugóstag fog elfogyni újra meg újra meg újra, mert nem akar a toronyra feküdni a gumi, hogy csuklani fog a felmenő ág.
Ha az okos dolgok nem tetszenek--> modker. Bátran lehet cáfolni, alátámasztani érvekkel miért nincs igazam, miért beszélek hülyeséget, aztán töröltetni a hülyeségeimet. Évek óta ezt javasolom mindenkinek, akinek gondja van az általam modolt topikkal is
Ha megengeded, akkor én így hagyom az autót. Jó ez így, anno kiszámolták az Opelnél, így is jött le, jó 14 éve működik is. Meg terjesztem az okosságaimat is. De csak ha nem bánod.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- Steam Deck
- Időjárás topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Wise (ex-TransferWise)
- Fujifilm X
- OTP Bank topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs