- Új HMD modell bukant fel
- Mobil flották
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
2 nm-en készülhet az Exynos 2600
ma A 3 nm-es node kész a tömeggyártásra, a következő fejezetre fókuszál a Samsung.
-
Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
ph A cég Type-C-s modellje Full HD-nél magasabb felbontást ígér, és a kontrasztja sem gyenge.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Petyyyyy #55900 üzenetére
Hisz megigértem, hogy lesz majd kép.
Csak kisebb gondom is nagyobb, hogy tudtam volna előbb foglalkozni vele...
Elvileg úton vannak már a 39mm-es hidegfehér LED-"izzók", na majd azok b@sznak oda rendesen, valami ~200 lm, ha jól emlékszem a fényerejük.4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
beg
veterán
válasz Petyyyyy #55913 üzenetére
Mert 2 decivel kevesebbet eszik mint az 1.6, cserébe nem megy
Viccet félretéve, előre tervezett lendületes haladással, klíma hiányában nekem A-B-be tökéletesen megfelel. Üveghangon meg megfelelően fickós is. Racsingből 17 éve kinőttem.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Willie
őstag
válasz Petyyyyy #55913 üzenetére
Úgy hallottam, hogy az 1.6-os típus nagyon szereti az olajat enni vagy ez nem igaz? Illetve szimpatikus a láncos vezérlés.
Javarészt városban lenne használva, előzésnél meg ki tudom kapcsolni a klímát és vissza tudok váltani. Most egy 1.6-os 8 szelepes 75 lovas F Astrám van, azért ettől nem hiszem, hogy gyengébb lenne.
A C16NZ télen 10 litert eszik meg városban, nyáron 8 litert. Jó lenne, hogyha ennél nem lenne több a fogyasztás.[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz Petyyyyy #55943 üzenetére
Bele van pattintva. Nekem a gyári törött volt, maga a pánt. Az egyik szépen kipattant de a másik nagyon passzentosan volt benne. Egy harapófogóba fogtam egy szeget amit gázlánggal melegítettem. Azzal szépen "kivájtam". Féltem hogy beletörik a kesztyűtartó ajtajába a csatlakozó rész.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
-
Markizmark
addikt
válasz Petyyyyy #56059 üzenetére
Egy 2.2 TDCi van már otthon, 2 tonnás Ford kisbusz, az se rossz játék. 110 LE és 285Nm (1600rpm-től 3500-ig szinte vízszintes nyomatékgörbe) . Ha nyomod neki és az egyik kerék a felezővonalakon fut, vagy egy másmilyen gyengébb tapadású felületen akkor mocorog a kormány a kezemben, mintha ki akarná tekerni a kezemből az a kerék amelyik jobban tapad.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
trassher
addikt
válasz Petyyyyy #56272 üzenetére
Most néztem a gyári szerelési könyvet, váltóolaj cseréről nincs is benne szó. Ha lecseréled azzal rosszat semmiképp sem teszel. Egyszer ha szerelőnél jársz mondd meg neki hogy cserélje le azt is ha már ott vagy.
Most beszéltem a pilkingtonosokkal. Csak péntekre volt még időpont így viszem akkor. Van a beszerelési akciós 13400-ért és van még két fajta pilkington 19000-ért és 21000-ért. Kérdeztem az utángyártott minőségben mennyivel van lejjebb. Azt mondták hogy minden paraméterében tökéletes csak nem pilkington, így hogy akciós ezzel járok a legjobban szerintük.
Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #56367 üzenetére
nézd alapvetően egy generátor nem egy bonyolult szerkezet, ki lehet cserélni újra de "felesleges" nameg az új ebay-ről is kb 45 ezer lenne, ennyit meg nem szeretnék rá áldozni, plusz az meg idő is.
Elviszem, megnézi aztán mond valamit. Szerintem akkor is a feszszabályzó a tré....
Jobbat nem tudok, muszáj megcsináltatnom mert tönkre megy a zsír új 30 ezres varta akksim, állandóan le van merülve...(#56368) sziku69:
A rádió bekötése nem relé hiba, inkább bekötés kérdése, igazából elég 2 vezetéket felcserélned és akkor gyujtásra lekapcsol.
Nálam úgy van, hogy gyujtásra kapcsol be (bekapcsol gyujtás nélkül is de akkor külön be kell kapcsolni) ha leállítom az autót még nem kapcsol ki, de ha kihúzom a kulcsot akkor visszaugrik a gyujtáskapcsoló, és ki is kapcsol a rádió.
ott az elvágott vezetékeket viszont meg kéne nézni...[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #56371 üzenetére
hát igen de most ha megúszom kb 20-ból és jó, akkor nem fizetnék ki 45-öt...
Attól függ mit kell kicserélni. Minden mérhető, ezért is vagyok rohadt mérges, és dühős mert szar, szerelő meg mondja jó, nem-nem jó, mert mérhetően szar... Belefáradtam, inkább viszem máshoz, de elkeserítő mennyire leszarják az embert. Rég megcsináltam volna ha benzines a verda, de ennél nem férek hozzá a generátorhoz, marha macera kiszedni, ha hozzáférnék el se vittem volna szerelővel otthon megcsinálom egy 20-asból cakk pakk... -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #56484 üzenetére
nekem is csörög reggel indításnál, de az nem lánc, még fogalmam sincs micsoda, majd atomjaira szedem azt kiderül, lehetnek a klímacsövek is. Valamikor most már aktuális lenne igen, múlthétvégén is pont egy opelos társal találkoztam, autóvizit végett, jól eldumáltunk fél 4-től fél 8ig
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #56489 üzenetére
láncnak van egy jellegzetes hangja ha már megvan nyúlva, de lehet tök mást hallasz. Ezeknél a motoroknál karbantartásmentes vezérműlánc van 500 ezer km-ig nem kell hozzányúlni. Most szombaton mondjuk dolgozom a hétvégék általában nálam is szabadok.
Nem lehet hogy a hidrotőkéket hallod?(#56491) AMD Power
Egyik ismerős vett ilyet csak sedanban újonnan, 1.4 benzines de nagyon szídja, nem szereti, nincs róla jó véleménnyel.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #56502 üzenetére
én a helyedben elvinném máshova is, nem azt mondom ne foglalkozz vele, de azért egy láncos vezérlés nem két forint, úgy hogy nem kell láncoson vezérlést cserélni, ez nem szijjas, pont ezért (is) van értelme a láncos motornak mert nem kell sűrűn cserélni. Ha a vezérlésnek van nyűgje annak jellegzetes hangja van, semmi máshoz nem hasonlít. Olajat meg hiába teszel bele újat lehet hidrótőke, ez az egyik fele a másik hogy pl ismerősnél G astra szijjas, de zörög, nem hangosan de hallhatóan. Ott is szét kéne szedni a motort és generál, alsó hangon 150 körül lenne de tök felesleges, mert ez nem komoly hiba, inkább csak zavaró.
Lehet javítani, de inkább prioritás kérdése mi fontos és mi kevésbé.De nyilván arra költi mindenki a pénzét amire akarja
(De mondom, hogy megnyugodj vidd el több műhelybe, szerelőhöz, bár aki le akar húzni úgyis azt mondja cseréld, mert az neki sok sok plusz lóvé amit te majd csengetsz neki)
(#56504) beg:
az a szép nagy rács valszeg a baromi nagy intercooler miatt van, és annak bizony kell a friss levegő[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Petyyyyy #56502 üzenetére
Vidd el olyanhoz, aki látott már ilyet, meg fogja mondani kell e cserélni vagy nem, de ha más nem leveszi a szelepfedelet és ott már látható a lánc és a kerék, max egy szelepfedéltömítést buksz.
Ha jól emlékszem a könyve se ír elő periódust, ez nem TSIEgyébként volt már előtte láncos vezérlésű autód, mert pl sokakat megtéveszt maga a lánc hangja is, főleg egy régebbi vágású konstrukció hangosabb mint egy szíjas vezérlés. Régebben küldtél videót a vasról én azon nem hallottam rendellenese hangot, igaz nem is vagyok szaekmbör csak a sajátommal tudom összehasonlítani.
-
félisten
válasz Petyyyyy #56528 üzenetére
Ertem. Kedvezmenyt gyari alkatreszbol altalaban 30%-ot adnak max, opel szervizben lehet csak 24%-ot, csak hogy legyen mivel szamolni. Nezesd meg te is a service 4+ - ban mennyiert epitenek be a szettet!
Csereltesd ki minel hamarabb, ez nem jatek.
Esetleg nezesd meg bardi autonal es unixnal a gyari szettet, hatha jobban jossz ki, erdemes korulnezni.
Irok majd privit amirol beszeltunk.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #56528 üzenetére
Hidrotoke nem olyan veszes csak koltseges, van belole 24 darab asszem, es darabja 1500-3000 korul van. Egybe kell cserelni az osszeset, egyebkent olajcserevel ez javulhat, ismerosnek G astra olaj szurocsere ment 1 ezer km-t utana megint motormosas es olaj/szurocsere, sokat halkult. De osszefutunk es megnezzuk, nekem ugyan az a motor van a kocsiban szoval lesz hasonlitasi alap
Felesleges elkapkodnod es egybol vezerlest cserelni, szerintem... legalabbis tippre 100k+ kiadni kisse koltseges. -
zolikaDB
veterán
válasz Petyyyyy #56604 üzenetére
En lattam egy 5 ajtos G-n, eleg jol festett. Mondom en, aki szinten gondolkodik rajta, hatul tenyleg nagyon bent van a kerek. Vagy veszel ra valami ET20-as kereket.
De lehet esztergalok egy parat, kifurom-marom, aztan meglatjuk. A gond, h kellene 8db hosszabb csavar... -
diablo1984
veterán
válasz Petyyyyy #56621 üzenetére
jó kérdés, hogy esetleg ha annyit szélesítel a verdán, hogy a pogácsa lesz az agyra csavarozva fixre és a pogácsához a gyári csavarokkal a felni! ez a szélesítés vastagságától és a mestertől is függ! túl hosszóú csavar alatt a vastag pogácsa nyírja már elég szépen a csavarokat, de tényleg szakembert kellene erről megkérdezni!
mennyit szélesítenél? 1-2 centit?
-
félisten
válasz Petyyyyy #56631 üzenetére
C Corsara is max a 15 - os felni ajanlott. Elfer a 17-es felni is es olyan lesz az auto mint egy gokart [link], azonban szetszedi a futomuvet. Szilentek, toronycsapagy, mondjuk mast nem hallottam, hogy bantana. Persze ezek nem olyan nagy osszegek, hogy aggodni kellene miatta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Stellar Blade
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mesterséges intelligencia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen