- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
Hirdetés
-
Kicsit később indul a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése
gp A pontos dátumot a következő hétfői napon jelentik meg a készítők.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #53159 üzenetére
Igen ez az, elotte en ablakmosoval leszoktam torolni az uveget utana meg ezzel atkenem. Egyebkent vizlepergeto hata van, 60 km/h folott nem kell ablaktorlo, szepen mennek az esocseppek maguktol. Oldalablakoknal szinten.
Felviszed az uvegre szepen korkoros mozdulatokkal jol atkened a feluletet varsz 30-60 masodpercet (attol fuggoen milyen vastagon vitted fel) majd egy puha es szaraz rongyal letorlod. Nekem nagyon bejott, fenyezest nem bantja.Probaltam fujos ablakmosokat (szinten vizlepergetos hatast igero, az meg is marta a fenyezesem...)
-
M_o_g_y_i
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #53240 üzenetére
általában a szárítószűrőtől, kevesen tudják de azt is illik cserélni 5-7 évente vagy X futásteljesítmény után (már nem emlékszem hány km után kell cserélni.)
Ha párásodsz azért (is) lehet, mert a szárítószűrő nem tudja már kiszedni a levegőből a nedvességet, és a levegő amit az autó befúj az vizes, a melegben pedig kicsapodik a viz, pára formájában. De az is lehet hogy csak szimplán nem száradt ki a rendszered.Pl: én is párásodtam mint állat, de elkezdtem úgy használni a klímát, hogy külső levegő beszívás, fűtés, de klíma nélkül. Pár napig párásodtam utána végre sikerült teljesen kiszárítani a rendszert és megszűnt a párásodás. Szárítószűrőt nekem is kéne cserélni, de tavaly elmaradt.
Éjszakára sose hagyd belső levegő keringetetésen az autót.
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #53246 üzenetére
nem egy nagy tétel mert kb 8 ezer forint, hátránya az hogy le kell fejteni hozzá a klímagázt, majd csere után visszatölteni. Egyébként te is ki tudod otthon cserélni mert csak kitesz-betesz csak ugye a klímagáz miatt ez nem lehetséges.
Szerk.:
"...szárítószűrőt kb: 4 évente, és/vagy 60-70.000 km-ként cserélni kell"[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #53279 üzenetére
köcsög klímás nekem sem cserélte, pedig kompresszor csere/felújítás után mindig kell szűrőt cserélni. Nekem persze nem csinálta meg, (meg persze nem is úgy töltötte fel a rendszert mint kellett volna aztán szívtam is vele vagy 2-3 hónapot).
Én is csak azért tudom mert mikor rendbe tettem a klímát előtte rengeteget olvastam/fórumoztam a témában, és szépen lassan össze állt a kép mi a helyzet. Na meg találtam egy rendes klímást, aki elmagyarázta ami nem volt világos.(#53280) Declare:
"Ha azt akarod, hogy menjen a klimakompresszor es hütsön az auto, akkor meg nem szabad, hogy vilagitson/ki legyen irva az eco"
Ez pontosan igy van, tehát ha benyomod fűtést/klímát tökmindegy hogy nevezed, és NEM nyomod meg az ECO gombot akkor a klímakompresszorod menni fog.Mondok egy példát:
Külső hőmérséklet +5 fok
Autóban lévő hőmérséklet +13 fok.Bekapcsolod a fűtést, hiába fűtesz, és hiába alacsonyabb a kinti hőmérséklet mint a beállított bekapcsol a klímakompresszor. Miért? Mert te NEM tudod külön bekapcsolni, és ha magától nem kapcsol be, nem tudnál pl párátlanítani az autóban, mivel ha ő maga nem kapcsolja be a kompresszort te az ECO gombal csak kikapcsolni tudod, ergo ha az autó nem kapcsolja a kompresszort te magad sem tudod, mert nem tudod mivel bekapcsolni, nincs gombja.
Bocs ha kicsit túlragozom/bonyolítom.
Manuál klímásnál ott tudod KI/BE kapcsolni a klímát, vectránál NEM. Csak KI tudod kapcsolni, be nem...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Petyyyyy #53301 üzenetére
Nem beszelve arrol, hogy a premium uzemanyagokbol altalaban kevesebbet fogyasztanak az autok, igy a vege ugyan annyira jon ki. Nem mindegyik motornal jon ki a kulonbseg termeszetesen, ki kell probalni.
Amugy ha tobbre is jon ki, az nem kidobott penz. Ahogy olajbol, ugy uzemanyagbol is hosszu tavon kifizetodo a minoseg. Fagyallobol is az eredeti gm-es megy bele, szerintem iden megint lecserelem, 2011 nyaran volt legutobb.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #53363 üzenetére
ez a sokféle igazolás nem csak akkor kell ha motorszám változás történik?
Motorszámom nincs csak motorkód, tehát én bármilyen Y20DTH motort berakhatok bármiféle papírozás nélkül, hiszen nincs motorkód feltüntetve a forgalmiban.Másikfele:
én azt hittem elég ha elviszem egy műszaki állomásra, rányomják a kipufogóra a cuccot megmérik Ó ez valóban teljesíti az euro3-as normát és átírják, vagy adnak igazolást amivel én kérek új forgalmit.(#53365) trassher:
Készült, a két motor közötti különbség annyi hogy az Y20DTH már facetlift utáni, de mindkét motor volt gyártásban.
Y20DTH motort gyártották 99-től 2003-ig az X20DTH meg gyártották 97-től 2001-ig. Az autóm meg 1998-as.[ Szerkesztve ]
-
Chesterfield
senior tag
válasz Petyyyyy #53453 üzenetére
Akkor kell nekem olyan patent, amit ehhez a szőnyeghez lehet kérni?
-
Kickass
őstag
válasz Petyyyyy #53460 üzenetére
Szólj ha látsz max 5ezerért op-comot facebookon, én eddig 8-9k hufért láttam (most épp csak egyet látok fent kovács Led Béla 10k-ért árul egy ilyet ) csak ami nem annyi mint az ebay ár (~4500huf).
Egyébként K-Mo környékén még hirdetni se láttam ilyesmit. Szóval a kipróbálás is ugrott.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #53464 üzenetére
Nem is az ido a lenyeg mert gyorsan megszarad, hanem jo alaposan dorzsold a szelvedot vele, foleg ott ahol a lerakodas van. Ha kezeddel vegigsimitod erzed is utana hogy sima a felulet, olyan mint a wax utan akkor torold le amikor mar szaraz, porszeru a bevonat. De mondom inkabb jol "mosd" at vele a feluletet. En a fenyogyantat is ezzel szedtem le.
-
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #53550 üzenetére
az a gáz ha tré a kompresszió akkor és hozzá kell nyúlni a motorhoz az úgy kb 150-200k-s történet. Amíg megy és nem zörög a motor, hozzá se nyúlok, ha meg hozzá kell majd nyúlni valszeg kihajítom a motort és belerakok egy bontottat. Mivel a forgalmiban csak motorkód van így még papíroznom sem kell csak egy ezzel azonos Y20DTH motort berakni. Amig a fogyasztás nem megy 6,4 fölé meg nem zörög nem is érdekel.
-
Dani_kp
őstag
válasz Petyyyyy #53523 üzenetére
Igen ez igaz lehet, ha van az embernek sajátja és nem csak kölcsönbe, akkor valóban többet megy vele...
Más: 2.0 dti, illetve 2.2 dti között van valami eget rengető különbség a löketérfogatot leszámítva? Illetve a turbón kívül, milyen potenciális hibaforrás lehet, amire ügyelni kell?
szerk.: most látom, hogy ebből van 1.7 td is, az milyen?
[ Szerkesztve ]
https://ingatlan.com/33821564
-
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #53686 üzenetére
igen, itt a gond az ott kell hagyni résszel van, ezért vagyok idegbeteg hogy júniusban meglett csináltatva és most megint sz@r. Nekem munkaeszköz az autó nem tudom egyik napról a másikra letenni. Ezért utálom ezeket a rohadt garancia ügyintézéseket is, egyszerűen nincsen rá időm! Most azért adjam le 1 hétre az autót hogy majd valami lesz vele. Nem, egyszerűen nem tudom kivitelezni. Keresek valakit aki rendbe teszi, és megint fizethetek... Rühellem a szerelőket! Egyik sem csinál tisztességes munkát!
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #53788 üzenetére
ha a fejre fujja a levegőt akkor ott kell jöjjön, ha a szélvédőre tolod akkor meg a két oldalsón is tol. Ha auto-n van a fújás akkor magától fúj, úgy ahogy szerinte az jó (én egyébként mindig ezt használom) és tartja a beállított hőfokot - ha kell fűt ha kell hűt ezt saját maga szabályozza.
hát nálam még bőven lenne mire költeni, bár ezek az autó biztonságát, működését nem befolyásolja inkáb bcsak ilyen "plusz" dolgok, mint az irmscher kormány, zender lökős, rozsdamentes motorcsövezés,újrakábelezés, szigetelés, hifi satöbbi
-
félisten
válasz Petyyyyy #53899 üzenetére
Elso 1-2 perc max, akkor 900 korul jar, utana beall a megszokottra.
(#53901) F_Gergely Kerdezz meg egy autovillamossagi szakembert, vagy ahol javitottak a generatorodat, hogy a generator allando toltoarammal tolt-e? En erre nem irok mar tobbet. Ha meghibasodik a fesszabalyzo, ami szabalyozza a generator gerjesztoaramat es allandoan gerjeszti a generatort, ami meg tolt mint az allat, akkor ki is nyirja az akkut, gyakran szo szerint megforralja az akkumulatort, mivel az nem tudja felvenni a toltest. De mondom kerdezz meg egy szakembert errol.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen