Hirdetés
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp Kalóz jakuzák Hawaii-on, azaz újabb őrület vár ránk február végétől.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #11030 üzenetére
Ez a lightosabb. Van ahova csak a forgalmi + rendszám kell.
A sok "tuningos" hülye gyerek szted h kap műszakit a vágott rugós, sötétített ablakos, mindenféle xenon barkács a szarabbnál szarabb lámpatestben, végig herélt kipufogó rendszer, stb autójára? Vagy a szitává rohadt alvázú, életveszélyes fék és futóművel rendelkező, orrán száján folyó autók igénytelen, tahó tulajdonosai? Na ez a durva.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #11028 üzenetére
Lehet én vagyok vaksi de jártam az utóbbi 1 évben pár vizsgahelyen és sehol sem láttam kamerát max olyat ami az utcafrontot figyelte
Egyébként meg így megy felénk: zöldkártya: ha megoldható viszel egy hasonlót mint a tiéd aztán a tiéd kapja meg a matricát de ha nincs rá lehetőség megy nélküle is.
Műszaki: betolod az autód, végigmegy a vizsgasoron, kiderül, hogy ratyi a fék, nem égnek a lámpák, a felfüggesztés rázás nélkül is olyan mint a kocsonya majd megkapja valami csoda folytán, hogy minden rendben van. Persze mindkét helyen kell egy kis ösztönzés... $ és ez így működik.
Azt hozzá tenném, hogy nekem zöldkártya ment gond nélkül, műszakin meg a fékem miatt kellett elmennem még szervízbe mert az opel féle hülye hátsófék (tárcsa-dobfék páros) szétesett az egyik oldalon + ki kellett cserélnem az első ajtókban az üveget a fólia miatt + xenont kiszedni + kiégett a rendszám világítása. Ennyi volt a meló... féket úgyis meg kellett csináltatni, rendszám világítás 0 ft, ablaküvegek 12e de köv vizsgára már nem kell venni, xenont kicserélni meg több mint 1 óra meló és ennyi... és tisztán átment minden hülyeség nélkül.
Egyébként meg az a röhely, hogy nekem ki kell szedni a fóliás üveget meg a xenont mert nem megy át de hány olyan átmegy amelyiknek a fékje, váltója, futóműve, motorja rossz?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #11036 üzenetére
Így megy ez mindenhol... efelől ne legyenek kétségeid Tudom, hogy zk már nincs csak leírtam, hogy az sem volt nagy meló. Így is fog ez menni ezután is.
Jah: persze nem az NKH-hoz kell menni hanem maszekhoz. Felénk pl nincs fényszóró magasság mérés, valamint amit nem értek a videóban: miért ülhet benne a tulaj az autóban, felénk sokszor még egy légtérben sem lehet lenni a vizsga helyével.
Pl előttem volt egy terepjárós aki problémázott, hogy valami nem volt jó a a kocsiján és nem értett vele egyet és egyből rávágta, hogy akkor megy XY-hoz ott átmegy gond nélkül! (valami vonóhorgos dolog). Így megy ez. Max nem tudsz róla de tuti van ilyen az egész országban.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#TOTTI
őstag
válasz Jim Tonic #11042 üzenetére
Igen felismerem, de ez a régi R6 otromba egy kicsit.. legalábbis nekem, így maradok az R1-nél.. Ha fizet a biztosító veszek egy 147es Alfát meg egy R1-et.. kb. kifutja majd.. Május végén már motorozni szeretnék. Bár kicsit nagy ugrás lesz a 150-es Malaguti F18 és 3 motor nélküli év után.. eddig nem érdekelt a motorozás..
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #11053 üzenetére
Én ahol most voltam 1 db kamera volt.
Kérdeztem, h (többek között) a fotós dolog miként működik. Azt a választ kaptam, h még nem volt olyan eset, amit ne tudtak volna megoldani. No comment.
Cserélnem kell a 2 hátsó lengéscsillapítót, javítani a hátsó fékeimet, meg a bal első gömbtámaszom kuka. Ja meg a hideg kék led-es helyzetjelzőmet hagyományos izzóra, bár ezt végképp nem értem, mert egy huszadrangú dolog ráadásul a reped bal hátsó lámpaburámat meg észre sem vették.
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #11065 üzenetére
Vatera Az én vectrámhoz 1 pár új zimmermann 288-as hűtött tárcsa 11,9e Rendelj belföldről De van olcsóbban is csak más márka.
Unix webshop: 92e
Vatera: 37ePk: 1e.
4 tárcsa, 8 fékbetét, 4 fékpofa, új.
Aktuális lesz csak innen tudom
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #11065 üzenetére
Ami lemaradt: 288 mm hűtött tárcsa 5 lyuk, 271-es hátsó tárcsa ami egyben dob + ezekhez betétek, pofák egy 96 12 havi B vectrához ami X20XEV 16V motoros lépcsőshátú autóhoz mennyi lenne ha te rendelnéd? Nem kell feltétlenül zimmermann inkább egy olyan alsó-közép kategória
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #11069 üzenetére
Vmi ilyesmi tehát működik mint féktárcsa és a közepe az egyben dobfék is mert az a kézifék. Ált ilyenek a hátul is tárcsafékes régebbi autók, opelek mindenképpen. Nekem pl szerencsém van mert a b vectra fékrendszere csereszabatos pl saab autók fékeivel 93 95 aeró, előző generációk + GM bandába tartozókkal.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #11108 üzenetére
Fejegységeden majdnem ugyanaz a kép mint a navimon a boot képernyő csak nekem nincs odaírva, hogy opel
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #11116 üzenetére
230? Nem kíméled Azért csak óvatosan
7,8 szép na de ugye dízel Nekem az az autópálya 130-150 közötti tempó + város párossal jön ki persze tempomat meg ésszel autózás...
Nekem 8,6L az átlag és 100 fölé nem is megy a mutató... városi használat, sok lámpa stb...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #11135 üzenetére
Sztem a sűrítés az semmiben sem változik, csak az üzemanyag égéstérbe való beporlasztásának ideje módosul. Milyen keverékre gondolsz? A dízel motor csak tiszta zoxigént szív be...(nálam meg pláne, mert az EGR le van vakolva a pitlibe)
Felső holtpont az 1. hengerben, lendkeréken jelzés, adagolónál indikátor óra. Én ezt a 3-at nézem, utána pedig stroboszkóppal meglámpázom.
Mondjuk Neked hiába is mondanám, h nézd meg, mert a Tied az nem a hagyományos adagolós, meg jóval újabb konstrukció. Be tudok nyúlni a szíjtárcsa fokai között és ha ott fellazítok 2 vagy 3 csavart, akkor az egész adagoló házat tudom billenteni, így tudok még külön változtatni elég sokat a töltésen.
Benzinesnél azt hiszem ennek felel meg az elosztófedél tekergetése, már ha a régi fajta rendszerű az is.
Az ettől újabbaknál meg mindent a comp. figyel és szabályoz.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #11140 üzenetére
Abból nekem van kettő is
Jó tipp: coraban vettem olyat, hogy egy kis szivargyújtós dugó és USB aljzat van benne... bedugod a szivargyújtóba és 5V USB dugalj lesz belőle 2e ft és 0 perc szerelés és eltávolítható ha nem kell
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #11142 üzenetére
Ilyenem van majdnem Csak semmihez sem kell De ha mégis lesz kéznél, de egy van rejtve is
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #11140 üzenetére
A szelepek nyitva tartásának ideje az állandó marad, bár nem értem, h azt miért hoztad fel, mikor szó sem volt vez.tengely cseréről.
Felső holtpont adott, lendkeréken a jelzés adott, adagoló kapillárison nézve pont befecskendezés előtt van. Ha így feltennéd a szíjat, akkor már csak minimális korrekció lenne szükséges. Ámde itt van nekem egy olyan lehetőségen, h az adagolót kompletten, házastól el tudom forgatni. Így van az, h akár 1 foggal is el tudom tenni minden gond nélkül. Aztán ehhez jön a finom beállítás, amikor már csak a szíjtárcsán állítok és a motort forgatva figyelem az indikátor órát.
EGR vakolás nekem nem volt nagy móka, könnyen hozzáférhető helyen van. Gondolom ez Nálad már nem így lesz.
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #11145 üzenetére
Nem tudom mennyit ad le, de ami nekem van még szebb is mint ez. Na igen... ezért van nekem minden bekötve rejtve
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #11145 üzenetére
"csak az üzemanyag égéstérbe való beporlasztásának ideje módosul"
Erre gondoltál? Szerintem egyértelmű, h mire gondoltam. Én nem az egész vezérlést teszem el egy fokkal, hanem csak az adagolót.
Az ütemek maradnak ott és akkor ahol eddig voltak, csupán nem akkor spriccel a porlasztó, mind eddig (hanem az én esetemben egy hangyafasznyival hamarabb).
-
#TOTTI
őstag
válasz Jim Tonic #11150 üzenetére
Ennyit a németekről.. Aztán az autópálya szélén a legtöbb lerobbant autó Golf meg BMW 1er.. Sose jött be az effajta fellengzős német humor..
TasiA: Figyi inkább legyenek számolhatóak a költségek mint meglepetésszerűen.
Nekem ez a tökélyre fejlesztett kopogós CDTI/JTD dízel tökéletesen megfelel.. Egy kombi 159 meg ritka szép, Életérzésre ez áll a legközelebb hozzám. -
#TOTTI
őstag
válasz Jim Tonic #11153 üzenetére
Igazad van írhattam volna idézőjelbe...
Mivel ez a motor már 10 éve piacon van még mindig alapvető hibái vannak amikor Opelbe vettem mondták nekem a szivotorok vagy szivocsonk, hogy kb 60-100 ezrenkét elmegy akár a CR rendszer elemei vagy az oldajfojás vagy sorolhatnám.. Annyira nem értek hozzá. Nálam 55E km fél év alatt és semmi gondja nem volt pedig olajjal is késtem egyszer egy 5öst.. De hát ez van.. Legalább most majd tudom mire keresek..A legtökéletesebb motor amivel eddig találkoztam az a Peugeot 1.4 75Le benzinese. Nekünk volt a családba egy már minden szar volt körülötte. 198000km-errel adtuk el és a kötelező szervizen és az alapjárati motoron kívül nem volt belenyúlva..
-
#TOTTI
őstag
válasz Jim Tonic #11155 üzenetére
900E - ért vették be 1 éve.. Lógott, recsegett a váltó, futómű gallyon, belül szinte az ajtó leesik ülés kiülve, kiszakadva váltószoknya cafatokban, bár az cserélve.. Ha mellé teszem a mostani kis Astra G teherautót az olyan mintha most gördült volna le a futószalagról. Mégis jó autó volt a PUG és még mindig formás.. és elég fürge is volt.. csak hát nem nagyon lehetett tolni mert csapágyas volt a hűtőventi és hamar melegedett..
Jah és 1.1Mért lett véve 5 véve első autónak.. szóval nem nagyon buktam rajt.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Jim Tonic #11180 üzenetére
Köszönöm, igen, a hátsót már keresgélem, csak addig le akartam húzni, hogy idegesítsen, meg melegedett is. Akkor egy autóvillamossághoz értő ember hamar meg tudja oldani, hogy elöl azért működjön? Mekkora tétel ez a biztosíték kb?
ps: ha esetleg a relé ment tönkre, az nagy összeg?
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
tomyoy
senior tag
válasz Jim Tonic #11213 üzenetére
nem azért jobb mert nagy, hanem miután az asszony meggörbítette a kocsi elejét, annyira meggörbült hogy a ventillátor nem forgott el és a hűtőm U alakú lett, most hogy hoztam a fék cuccot, így elhoztam 1 hűtőt is ami gsi astrán volt és nem mind1, hogy veszek egy új hűtőt 21e ért vagy bontottat 10 ért, vagy szinte ingyen elhozom.., egyébként 98 tól ezzel a hűtővel szerelték az 1.6 os astrákat ugyanezt a 8 szelepeset. tehát nem lesz gond és nem akkora a különbség, hogy kapcsolgasson a termosztát....
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
-
Daywalker
addikt
válasz Jim Tonic #11259 üzenetére
Kicsit járasd meg, hogy lekopjon a fölső réteg egy picit, oszt meglátod...bár érdekes jelenség, hogy ennyire zajos. Nekem is hangosabb a nyári, de hát érthető, az nem virsli méret a télihez képest...
Egyébként én a múlt hétvégén tettem fel a gumikat, szoptam rendesen. Rohadt utakat jól szétsózták a télen, úgy kellett leimádkozni a bal elsőt az agyról (most mindegyiket megcsiszoltam, rozsdátlanítottam és megzsíroztam). Ja és persze a jobb hátsóban meg találtam egy szöget, tehát gumishoz is be kell néznem...mindig csak a szívás van mindennel.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #11271 üzenetére
17-esben nekem is tetszene Jól néz ki rajta
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tomoty
aktív tag
válasz Jim Tonic #11304 üzenetére
17-es igen.
225/45-ös gumikkal. A 4db felni+gumi volt 100eFt.Daywalker: Ültetésen én is gondolkodtam, de amilyenek mostanában az utak . 2-3 hetente vihetném a kerekeket görgőztetni.
[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
tomyoy
senior tag
válasz Jim Tonic #11327 üzenetére
nagyon óvatosan, inkább kérdezősködj fényezőtől, mert én lakkbenzinnel szedtem le a ragasztót, óvatosan, de be mattult, próbáltam nitróval is, az szépen lehozta, és nem lett semmi baja, függ hogy milyen lakk van rajta és hogy milyen régi, az oldala emiatt is lett lefényezve mert a GLS felirat alatt nagyon bemattult, hátul az astra alól le se szedtem a ragasztót, csak nagyjából.
nyiknyiknyiknyik
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen