- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Még nem sürgős ,de toronycsapágy és annak a gumija javasolt. Mást nem talált ezen a 18 éves csoda Astran a szerelő.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
ntomka
nagyúr
Nekünk fényező néhány helyen elvileg ilyet használt, ami hasonló ahhoz, amit linkeltél. Ő azt mondta, hogy gyenge minőségű (tehát nem szakszerű) festésnél ez mindenképp jobb, mert tartós alapréteget ad a további korrózióval szemben és erősebb a tartása is, mint egy gyengén felhordott festéknek. Persze esztétikailag nem lesz megnyerő az eredmény (nem is az). Ha nem fekete a festésed, nagyon el fog ütni, de a fekete metáltól is elüt, mert matt és más árnyalatú. Persze ha nem akarsz rá áldozni a rozsdánál tényleg jobb.
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
Ez így van. Ne várd meg, hogy még egyszer eltűnjön az anyag, főleg ha már egyszer cserélted is. Egy próbát megér mindenképp. Persze előtte egy tesztet megérdemel valami egyéb értéktelen felületen, mint a kocsin. Ilyen korantra lehet mi is beruházunk, nem drága a würthöz képest, kipróbálni meg lesz hol (erkély korlátot kell festeni úgyis mostanában ).
ツ Headphones on - World off
-
Tikakukac
titán
Erősen túl van árazva. Ehhez valójában kell egy sima 100 forintos csiszipapírból 2, egy 400 forintos nitro, egy korant meg utána egy rendes zsírtalanító és fillerezés.
Ez így max 4k.
Ezután 1 flakont kevertetsz 3k-ért meg egy lakkot és kézcsók.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
F_Gergely
őstag
válasz Magnum_ #89761 üzenetére
Ez bekötés kérdése, alapértelmezettként ha nincs gyújtás nincsen bekapcsolt fogyasztó. (kivétel a világítás meg ilyesmi de az más).
Nekem a rádió is úgy van, hogy ha leállítom az autót még megy de ha kihúzom a kulcsot akkor kikapcsol.
Szivargyújtó alapértelmezésben csak gyújtáson/járó motornál működik amúgy nem, ha mégis működik akkor át van kötve és az nem gyári. -
F_Gergely
őstag
válasz E.Kaufmann #89776 üzenetére
Igen az újakban már állítható a vectrában is, nem kell külön kábelezni.
Menüben lehet állítani. -
Magnum_
nagyúr
hányan leszünk holnap?
I humbly and respectfully decline™
-
bozont
veterán
Üdv
Szeretnék az autómra ilyen gyári sárvédőt tenni, részben design miatt (nekem bejön). Kérdés hogy mennyire kell a fényezés miatt aggódnom, mert ahogy nézem kicsit ráül. Hiába van rögzítve, azért lesz egy kis játéka, koptathatja azt.
Vajon mennyire valós a félelmem? Van valakinek ilyen téren tapasztalata? -
Tikakukac
titán
válasz E.Kaufmann #89778 üzenetére
Sehogy
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz bozont #89780 üzenetére
Nyugodtan aggódhatsz miatta. Ha hátul az egész része műanyag lökösön van, akkor nincs gond. Elöl ugyanez nekünk mindkét oldalt megette idővel és ott bizony látszik, hogy alapozóig lekopott.
Megoldás: kutattam olyan sárfogót, ami nem íves, hanem csak belülre fogatható. Tökéletes és volt 4k
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Magnum_
nagyúr
-
bandi0000
nagyúr
Azt honnan lehet tudni, hogy az index kapcsoló romlott e el? Pár napja mêg jó volt, de most csak a távolsági felkapcsolása működik, az index jobb bal, meg a távolsági villogtatása se csinál semmit
Igazából szétszedtem a kapcsolót de semmi extrát nem láttam rajta
Xbox One: bandymnc
-
Tikakukac
titán
válasz bandi0000 #89789 üzenetére
Nem is fogsz rajta látni, ez nem ég el úgy, mint a lámpakapcsoló.
Hegyekben állnak a bontott kapcsolók bagóért, már csak a próbát is megéri. Amúgy gyanúsan az a gond, minden izzód kivétel a távot nehezen ég ki egyszerre.
Esetleg nézz biztosítékot, mert ennyire hirtelen gatyára azért ritkán mennek.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Tikakukac
titán
válasz bandi0000 #89791 üzenetére
Persze, ha a megfelelő dolgokat zárod össze multiméter itt is pillanatok alatt csodákat művel
Más: haspajzs szerelő nyílása ugye trükkös csavarokkal van felrakva. Egy ideje zavar, hogy elrohadtak kb. és 1 gyakorlatilag lóg. Kutattam kicsit, sárfogó csavaroknál és lemezeknél is csodát művelt egy szett Ford alkatrész (Opel ugye évek óta már nem kapható), nos, ez VW lett. Kott ugyanaz a csavarszett kapható Aliról is akár, 2 dollárért a teljes szett. Ennyit erről
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
bazsimano
őstag
sziasztok! ebbol INA 427001410 Vezérlőszelep, bütyköstengely állítás ugye 2 kell?
udv
balazs -
adalbert1
veterán
Sziasztok,
egy Z16XEP motoros, 2006-os H Astra kombival lenne olyan problémám, hogy a motorolajszint-mérő lámpa kigyullad, pedig nívópálcával mérve a szint rendben van (5 perccel leállítás után nézem, kb. félúton van a minimum és a maximum között).
A hiba érdekessége, hogy először autópályán jött elő, miután olyan 20-30 km-t mentünk 3800-4000-es fordulaton.
Akkor ránéztem a szintre, és félúton volt a minimum és a maximum között, ezért a kúton vett olajból töltöttem rá, hogy inkább a maximum közelében legyen (omv 5w-30-at vettem, dexos2 minősítésűt, ugyanilyen specifikációkkal rendelkező GM olajat szokott kapni olajcserekor, ami kb. 10k km-enként van).
Ez a rátöltés nem szüntette meg a jelenséget, mentünk még kb. 80 km-t pályán és 50-et országúton, majd pár napig városban - akkor nem jött elő egyáltalán.
Budapestre visszafele úton a pályán ismét előjött, utána városi forgalomban viszont egyáltalán nem - egészen a következő autópályázásig utáni ismételt városi forgalomban haladásig, illetve azóta teljesen véletlenszerűen városi forgalomban is előjön, de kézzel bármikor rámérek a szintre, az megfelelőnek tűnik.Más visszajelző lámpa nem ég, pedálteszt nem ad ki hibakódot.
Mi lehet a rossz? Amik bennem felmerültek korábbi fórumbejegyzések olvasása után:
- motorolajszint-mérő (viszont akkor nem folyamatosan kellene égnie a sárga visszajelző lámpának)?
- szelepfedél tömítés (járó motornál megnéztem hogy könnyedén le tudom-e venni az olajbetöltő-nyílás kupakját, és igen, viszonylag könnyen lejött, csak egy minimális vákumot éreztem).Lassan amúgy is megyek olajcserére az Opel szervizbe, tehát velük is megnézetem, de azért jó lenne tudni, hogy mire készüljek, illetve a 78246-ban jelzett hibánál se tudtak egy egyértelmű okot megállapítani, inkább csak végigpróbálgattak mindenfélét (igaz azóta az a hiba csak 1-szer jött elő, és el is múlt).
-
adalbert1
veterán
válasz Tikakukac #89796 üzenetére
Köszi, és volt aki nem csak tisztította, hanem cserélte is, és utána megoldódott neki a hiba?
Jól sejtem, hogy ez az alkatrész az?
A cseréhez gondolom teljesen le kell engedni az olajat, vagy esetleg nem? Szóval jobb lenne első körben az olajcserével együtt cserélni, vagy inkább most olajcsere, és ha utána is fennáll a hiba, akkor szenzor csere is? -
adalbert1
veterán
válasz Tikakukac #89798 üzenetére
Igen, pár google körön már túl vagyok (az eddigi infókat is így szedtem össze), találtam angol és magyar nyelvű fórumot is, de konkrétan tisztításról nem volt szó, csak a cserét említették (illetve pár helyen csak leírták, hogy ez a hibajelenség, viszont megoldás nem volt rá már abban a threadben).
Alapvetően nincs gondom a megfelelő keresőszavak meghatározásával, viszont mivel ezen a területen laikus vagyok, így valószínűleg sok olyan oldalt/leírást sem találtam meg, amivel lehet, hogy más, aki már szembesült a problémával (vagy olvasott róla) már találkozott - ezért bátorkodtam megkérdezni. -
F_Gergely
őstag
válasz kisapa #89784 üzenetére
Igen, de igazából be lehet rakni egy kapcsolót és átkötni fix-re utána meg a kapcsolóval tudod ki-be kapcsolni gyújtástól függetlenül. Ez igazából nem nagy meló, csak a kapcsolót kell valahova rakni, én pl az erősítő ki-be kapcsolását a B vectrában a kipörgésgátló gombjára kötöttem be, így teljesen gyári volt a kinézet
Új hozzászólás Aktív témák
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- Politika
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben