- BYD Atto 3 menetpróba
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Yettel topik
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
Hirdetés
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #41541 üzenetére
Nem vettem Én kicsit máshogy látom a dolgot:
Szerintem van a típus aki megveszi az autót, olcsót drágát suzukit bmw -t épp kinek mire futja és van igénye, majd le se szarja. Letudta az egészet, van autója, viszi A -ból B -be, ha utóbbi márkához konvergál akkor néha beletapos és letol az útról de egyébként úgy ennyi. Használja. Gyári állapotban. Jó esetben elviszi márkaszervízbe amikor esedékes, rossz esetben eltolja sanyi szomszédhoz amikor lerottyant.
Vannak akik régi civicből, golfból, f astrából (tipikusan ezek) építkeznek, de úgy konkrétan komolyan. Kb mindent. Gipsz stukkó első hátsó lökös, nem hogy tompító de erősítő kipuff, lóg ahogy van csak szóljon, ócska szar led lámpák, matrica, rozsda, szpojler, fólia kinek mi mennyire ízléstelen a világa
Harmadik csoport aki valahogy az elsőből keletkezhetett valamikor, de mégis inkább egy kicsit kívülálló, ez ritka típus: aki már-már youngtimer korú de teljesen gyári állapotú érintetlen és műszakilag és optikailag teljeen hibátlan és gyári verdával jár. Ez igazán becsülendő.
Ézek a rétegek/csoportok konkrétan léteznek szerintem te is találkoztál már minddel. Szerintem van egy normális módja annak, hogy szebbé ,egyedibbé, számomra megfelelőbbé tegyek valamit, anélkül, hogy átcsapnék a "kettes típusba". Pl. szerintem mint mondtam nagyon egyhangú unalmas és "kétlábú/négykerekű" reklám, hogy minden autón, pontosan ugyanott, elől és hátul márkajelzés. Mintha muszáj volna. Ez konkrétan szvsz. olyan, mint amikor egy olcsó [bármira] jól felcimkézik 20x, hogy mi az, amíg egy igazán minőségire talán rá sem írják.Most ez nyilván egyértelműen NEM nagyképűsködés meg sznoboskodás, hiszen ugyanúgy egy Opelról beszélünk. De nekem jobban tetszik, simább. Attól hogy gyári, nem feltétlenül ízléses szvsz. Pl. az új mercikre ordas undorító óriási jelet raknak előre és még hátul is ott díszeleg. Na az már gusztustalan számomra. De különbözőek vagyunk, semmi gond, remélem azért nem veszel a "kettesekkel" egy kalap alá, nem vagyok nem leszek és a kis astra sem lesz olyan
Új hozzászólás Aktív témák
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra