Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gban

    Közösségépítő

    válasz AMD Power #28716 üzenetére

    Ha jó a motor, télen is 2-3 forgás és beindul - vagyis egy gyenge, majdnem lemerült akkuval is elindulsz simán, és nem veszed észre hogy haldoklik.
    Ez a hátránya a pöccre induló benzinesnek :))
    Én is minden akkumnál úgy tudtam meg hogy nem frankó, hogy valami nem várt esemény jött.
    Pl. javítgattam, és 2-3 óra belsőtér világítás lemerítette.
    Másik, amikor télen a nagy hóban a karácsonyi - újévi szünetnél nem mentem vele bő egy hétig, a riasztó is lekajálta, meg hideg is volt, kellett neki a 2-3 forgatás helyett 6-8-10, aztán béna voltam, lefulladtam a hóban a kiparkoláskor (általában gáz nélkül szoktam parkolni, írtam, lakótelep, rövidtávon nagy manőverezés kell, épphogy gurulva), és utána már nem nagyon volt benne nafta.
    Egyébként nekem is 36-os volt benne gyárilag, azóta 44-45-ös van benne mindig.
    A legtutibb akkum ami volt, az még a kadettban volt, a gyári 36-os Freedom battery.
    Azt bármilyen hihetetlen, 10 és fél évesen cseréltem benne - igaz, az utolsó egy évben azért kellett néha tölteni.
    Mondjuk meg is kérték az árát, néztem, a legolcsóbb is 36 volt, ezelőtt 15 évvel :Y

    Postázást nem vállalok.

Új hozzászólás Aktív témák