- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Elment a csipszed a szoftver frissítéstől? Az faja... Én holnap megyek remap-olni. Először csak ki akartam íratni az EGR-t, de végül a kettőre együtt elég jó árat mondtak, így inkább eladom majd a mostani tuningboxom.
Más.: Pár napja éles csikorgó hangot hallottam hátulról, gondoltam biztos a betétek. Kimentem a szerelőmhöz, a betétek még jónak tűntek, de mint kiderült be volt szorulva a kézifékem, kicsit meg is égette a tárcsát. Még szerencse, hogy hamar elmentem szakihoz, lehetett volna tárcsát is cserélni. A bowdenem cserés lesz majd, mert eléggé be van rohadva, majdnem egy órát szívtunk vele, hogy elengedjen a kézifék.
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
hdman
őstag
válasz KonzolKartel #24801 üzenetére
Hova viszed? Neked is a 110kw-os van? Ha nem publikus, akkor jöhet priviben
Sopron city :)
-
satyátó
tag
Sziasztok! Valaki megtudná mondani nekem hogy Opel Vectra b kombi. 1998.évj. 2.0 benzines 16szelepes. x20xev motorkódos autómba milyen vezérműtengely jeladó való? Mer hallottam hogy van kocka és oválisabb formájú. Megakarom venni mert elromlott, csak sajnos van egy kis árkülönbség a kettő között, és nem mindegy hogy melyiket veszem... Sajnos nem tudom kiszerelni mert nem értek hozzá. Előre is köszi...
-
TasiA
senior tag
válasz satyátó #24803 üzenetére
Biztos, hogy elromlott? Ott ahol az feljön a blokkból, kap hideget meleget tízen éve. Mivel már úgy is mind1, helyedben magát a kábelezését próbálnám kicserélni. Tuti, hogy már megkeményedett , repedezett, elöregedett a vezeték. Hátha életre kelne, ha a jeladó és a csatlakozó között kicseréled a vezetéket.
-
_seth_
veterán
válasz satyátó #24803 üzenetére
Volt már rá példa amikor valóban elromlott de többnyire valóban csak a vezetéke adja fel a szolgálatot vagy a csatlakozót kell megtisztítani és jó is lesz.
Ez az egyébként. Ami kerek az felső holtpont jeladó, ez a vez tengely fordszám jeladó, ez utóbbi van a vezérlés mellett, a másik dízelben van csak tudtommal.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
hdman
őstag
-
őstag
-
_seth_
veterán
Exide Permium Excell 72 Ah 2 év és pár naposan adta meg magát, cellahibával...
Jelenleg egy sima exide 54-es van benne de csak azért mert újonnan a helyi tescoban 8e forint volt, ezzel eddig nincs gond. (A töltés egyébként jó az autóban).Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
BullKoxa
őstag
Sziasztok! G astra 1.6 16V Z16XE . Olyan kérdésem lenne a leömlőhöz vettem takaró lemezt és ha fel szeretném tenni akkor a jeladót vagy micsoda ami a katalizátornál van azt hogyan célszerű kiszedni ? Köszi a választ!
-
hdman
őstag
válasz zolikaDB #24812 üzenetére
Pedig pont most voltam az akkuboltban, ott volt mindhárom, amit a fórumokon ajánlotta(to)k.
Varta Silver, Exide, Yasuma (vagy mi )
A srác most szabin van, de a helyettese is vágta a dolgokat. Ő az Exide-t ajánlotta, 72Ah 28k, de ebből még lejön majd valami, mert ismerem a főnököt.
Most 72Ah van benne, azt mondta, hogy ekkora elég is lesz bele, de ebben a fizikai méretben van 77es exide is, magasabb indítóárammal, csak az 1,5 centivel magasabb és lehet nem lehet lecsukni a motorháztetőt, bele kell próbálni. Az viszont durva, hogy 10 ezerrel drágább, mint a 72-es.
Megmérte a töltést, 13,5 voltot mért, szóval nem tudom, az opelban mit néztek...
Azt mondta, hogy 16V töltés felett már folyna ki a sav és nem birnék megmaradni a savszagtól a kocsiban. Ehhez képes porszáraz az akku.
Mindegy, azért ránézetek a generátorra (Jim Tonic: a hid utca sarkán lévő autóvillamosságist ismered? ), aztán ha az megvan veszek egy akksit.
Más: Boldizsár eddig sem volt egy füstgyár, de chip nélkül jóval kevesebb a füst.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
zolikaDB
veterán
Exide nekem nem tetszik, h a nyugalmi feszültsége a kezdeti majd 13V helyett már csak 12.2-12.5V körül van. Egy év után. Ctek kúra után.
Yuasa, nem? Azt jónak mondják.
Ismerősök hifis kocsiban nyírják a Banner Unibullt, csomagtér méretű láda hátul, és bírja és bírja.
Buta chiptől füstöl a kocsi, OPC-t nem tudom miért. Amatőrök megoldása, h a motorvezérlőnek hideget emulál a chip, és dönti a gázolajat, mint az állat.
MMC chipet dícsérik, Kollárnak van neve, de sokan elégedetlenek. -
davee_92
csendes tag
válasz zolikaDB #24816 üzenetére
Nekem Excide van bent, már évek óta, semmi gondom vele.
A másik 1.2-es Corsa-ban több mint 8 év után adta meg magát a szintén Excide akksi, abban most Bosch munkálkodik. Szerintem a sima Excide akksival, nem a prémium meg gold, stb fantázia nevűvel nincs gond.Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
Debilon
addikt
válasz _seth_ #24797 üzenetére
nem a kilométer a lényeg, a mostani autómat is 250k-val vettem, és semmi mechanikai szívás nincs/nem volt vele
inkább a buktatói érdekelnének ennek a motornak (ha van) meg úgy általában a Vectra B-nél mire kellene figyelnem, ha erre a típusra adnám a fejem teljesen vakon vagyok Opelből
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Nem3sys
tag
válasz zolikaDB #24816 üzenetére
Ez egy mai mérés. Le lehet vonni a következtetést, egy rakás szar a program.
Kolláros kocsi.
1.9TDI Golf4Ez szintén 1.9TDI... Nem kollár, mechanikus.
Kollár az utcai embert, vagy aki nem a haverja leszarja. És olyan fost ír rá, hogy öröm nézni.
Nem a buta chiptől füstöl a kocsi. A kocsi azért füstöl, mert nincs elég nyomás a gázolajhoz. Haver A3 1.9PD-t is mértük ma, 270le és szinte füstmentes. 2.4baron. Gyárilag 1.35. Fasza program, tesztelve sokáig.
Amiket láttok füstölni húzott dízeleket azoknak a nagyrészéből azért dől a korom, mert pistike megvette az ebayes kábelt ócsóé és máris ő a nagy májer aki a haveroknak írja a kocsit. Ez azért egy kicsit összetettebb dolog. Van 1 pár tábla amit át kell írni, tesztelni, hogy viselkedik a kocsi, és törekedni a lehető legkevesebb füstre. Azt is hozzátenném, hogy kollár 2perc munkáért elkér 70e ft-t és egy nagy szar amit csinál, aki meg az én kocsimat is írja fele annyiért 10x jó csippet ír, és mellé 1napig teszteli...
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
őstag
Egyelőre sok mindent nem tudok mondani, holnap lesz egy 600km-es utam, akkor már tudok nyilatkozni. Annyi biztos, hogy megszűnt a kormolás. Kb. ugyan azt a szintet hozza, mint amit a tuningbox adott, csak nem kormolok. Jó cuccokkal dolgozott (alientech), és Ő is szidta a Kollárt :d.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Nem3sys
tag
válasz Jim Tonic #24822 üzenetére
Emailben??? ez komoly?
Jó messzire kerüljétek el. Persze kényelmes, meg jobb lesz mint a gyári de felejtős. Elküld egy sablon szoftvert 70-80e ért?!Stock autó sincs 2 ugyan olyan. Ezek a nagy cégek mint az mmc vagy atc is csak a neve nagy sajnos.
Az igazi szakmai hozzáértés konvergál a 0hoz. Ezt nem lehet könyvből tanulni. Ez tapasztalat. Több év, sok,sok autó.Ha meg van írva a program azt utána tesztelni kell alaposan. Menet közben diaggal nézni az értékeket minden. És akkor tényleg fasza lesz vele a kocsi. Nem fog leesni a csiga x km után mert valamilyen fordulaton túltőlt, vagy akkora nyomatékcsúcs lesz kis fordulaton ami szétküldi a kuplungot vagy a 2tömegűt idővel.
Egy kolláros ismerős most cseréltetett lendkereket mert a szakértő úr 1700nál odaírt neki 420nm-t az 1.9pd-be aztán meg semmi. Érzetre piszok jó volt ahogy hàtbavert, de egy 3/4 olyan erős autó körbeautózza... meg a görbe is okádék voltMennek privátok ha hazaérek.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
_seth_
veterán
válasz Debilon #24819 üzenetére
A kilométert azért írtam mert ha 150 lenne benna akkor még nem sok gond jön elő de jó eséllyel 250 van benne ami magával hozza az alábbiakat:
-fékek, bovdenek (hátul 1.8 esetében is tárcsa van, azaz a kézifék pedig dobfék, ilyenkorra már elkopik annyira a hátsó tárcsa dob része, hogy nehéz beállítani jóra és gyorsan hatástalan is lesz)
-szilentek körben (szedán esetében csak hátul van kb 16 és ebből 6-hoz elég nehéz hozzáférni és akkor még van az autó elejében is)
-Kipufogó lyukak (konkrétan a középdob és csöve olyan 200 körül cserés és többnyire csak foltozni szokták ami csak pár hétig jó)
-Klíma kompresszor és csövek valamint a nyomásszabályzók
-Motor érzékelői, nem feltétlenül hibásak de hibát dobhatnak, sokszor elég csak megtakarítani a csatikat és ellenőtizni a kábeleket. Lambda szonda is előfordulhat, nekem pl még jó és gyári (246e km)
-Alapjárati motor is vagy előjön egy adott autónál vagy nem.
-Szekunder levegő pumpa sokból már ki van dobálva ami lassabb motor melegedést jelent így télen pl gyorsabb kopást. (Ez a kis cucc az akku fölött található a sárvédő belső oldalán egy kis kerek fekete műanyag, annyit tesz, hogy hideg indításkor plusz levegőt juttat a motorba ami így plusz benzint is ezzel gyorsabban melegszik be, ugyanakkor hideg indításnál elég hangos tud lenni bár pár perc alatt le is áll
-Elektromos gondok, eltörnek a kábelek (főleg a bal hátsó ajtó problémás és ott is főleg a kpzár motorja, szét lehet ugyan szedni de azért melós, mikrokapcsolót kell benne cserélni ami otthon is megoldható)Hirtelen ennyi jutott az eszembe, a lényeg az, hogy 150nél még egész problémamentes lehet de 250-es állásnál már előjön jópár cserélendő dolog, nem is annyira hibák ezek pusztán ennyit bírnak pl a szilentek.
A motor ha jó olajat kapott és nincs valami nem ismert baja még jó lehet simán.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
satyátó
tag
válasz _seth_ #24807 üzenetére
Hát autódiagnosztikával néztük meg .és ezt a hibakódot dobta ki: p0340
ezért gondolom hogy a jeladó meghalt... vagy akkoris ezt dobja ki ha a vezetékek haltak meg? na ezt nemtudom... lehet megúsznám a vezetékelést olcsobban.
először is ki kellene venni és megnézni melyik fajta jeladóval van felszerelve a vectrám...
mert van 9ezerért is, meg 19ezerért is... ovális és kocka végű... h ajól tudom -
_seth_
veterán
válasz satyátó #24829 üzenetére
Miért kérdezel ha a válaszból semmit sem olvasol el?
Leírtam, hogy a kerek változat dízelben van, ebben ami van azt linkeltem.
Az ecu sem tudja, hogy most mi a gond vele csak azt, hogy a kapott jel nem esik bele a neki megfelelő tartományba vagy nem is kap jelet, ennek lehet 3 oka: vezeték, csatlakozó vagy valóban meghibásodás.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Kephamos
addikt
Üdv!
Astra G-ben pénteken menet közben (kanyar közben) elment a kormányszervó, majd kis idő múlva leállítás és újraindítás után visszatért. Biztosítékot néztem, azzal nincs gond, a hidraulikafolyadék tartályának levettem a kupakját, de nem lettem okosabb. Egyáltalán nem tudom megnézni, hogy mennyi folyadék van benne, illetve az sem látszik, hogy mennyinek kéne benne lennie.
Valaki tud valami okosat mondani? -
BullKoxa
őstag
Sziasztok! Valaki megtudná mondani nekem hogy G Astra 1.6 16V , Z16XE .A Flexibilis cső milyen rajta méretileg? És ha netán rendelek csak flexibilis csövet azt fel lehet hegeszteni a régi helyére, és 3 vagy 4 rétegűt néztem a 4 rétegű megéri azt a + pénzt? Mert így olcsóbb lenne szerintem,keresztapám hegesztő. Köszi a segítséget előre is!
-
Findzs
addikt
ha nekem most kéne akksit vennem moll m3 plus k2 -őt vennék [link]
a h astrámba 8évig ment a gyári aztán 2 évig használtam egy bosch s5 silvert, tekert -10 fokban is mint a güzü
azt nem tudom meddig fogja bírni mert azzal adtam el a kocsit ( én hülye )jelenleg egy banner uni bull 47 ah van a g astármban, nem tudom hány éves lehet sacra kb. 2
majd télen kiderül mit bír[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
BullKoxa
őstag
válasz mikoljan #24839 üzenetére
a morort takaró műanyag lemez alatt a Csatlakozónál szétkacsoltam és így már jó lett volna,de így sem fért be kicsit flexelni kellett a takaró lemezből,mert a vízpumpától nem fért volna be. A vízpumpát nem szedem le mert nyáron volt cserés mikor motor generál volt a kocsin!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
úgy néz ki, hogy vectra c tulaj leszek, valaki van itt aki tud BC-t programozni a gépsasba? a gyári rádión van ilyen gomb, de megnyomva, a mértékegységet, ilyesmit hoz elő, fogyasztási adatokat nem!
-
Stema
tag
Sziasztok!
Volt egy kis balesetem nagy kárral.. Nekimentem előttem lévőnek és rajta vonóhorog volt.. Amik kellenének bontottak (vagy jóárasítva utángyártott):
- vízhűtő
- klímahűtő
- katalizátor előtti lambda-szonda
- klíma ventillátor (kerettel)
- első vészhárító merevítő
- első vészhárító (Z20H színkód, utángyártott esetén alapozott)
Győrben lakom, jó lenne ilyen 40-50km-es körzetben, amit lehet felhívunk/hívtunk, egyelőre semmi, még várunk visszajelzést, de ha tudtok valamit, megköszönném!Thx!
-
Stema
tag
válasz diablo1984 #24843 üzenetére
Ja igen, az is kellhet Z14XE motorkódos Opel Astra G-ről van szó. Köszi!
-
hdman
őstag
Nemrégen irtam a generátoros dolgot ( az opel márkaszerviz szerint 17,5 voltot tölt) voltam autóvillamosságinál és akksisnál, mindkét helyen 13,5-13,8 voltot mértek (plusz a szervizmenü is ennyit irt), még kicsit kevés is. Egy két éves Banner Starter Bull akksi volt a kocsiban, most vettem bele egy ilyet:
A töltés is egyből több lett, 13,8-14,1 volt
Plusz megjöttek az egyéb kütyük a másik kocsikhoz, hopp -80k, de legalább már látom a fényt az alagút végén
Holnap hajnalban kiváncsi leszek, hogy fog indítani, na meg a chip nélküli fogyira is
KonzolKartel: Mizu a chippel?
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
adidas4death
aktív tag
Gondolkodom egy F Astrán és találtam egyet ami nem lenne rossz viszont egyvalamit nem tudok mire vélni, vagyis hogy ez mekkora gon/gond lehet majd és mibe kerülne a javíttatása.
".....a motorja 5000-es fordulatszámnál és inditáskor kicsit füstöl. "
Róla lenne szó. Egyáltalán jók ezek a dizel motorok? A megbízhatóság lenne a cél első sorban.Szerintetek?
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
_seth_
veterán
válasz adidas4death #24846 üzenetére
Szerintem kezdjük ott, hogy ez benzines
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
diablo1984
veterán
válasz _seth_ #24847 üzenetére
5000nél már bármelyik dízel füstölne, de én verném agyon egy döglött macskával azt az ember aki 5000ig forgat el egy dízelt!
a kérdező meg tényleg nincs tisztában a dízel és benzines fogalmával, csak a megbuzizott külsejű astra csábította be! jó tanács, ezt ne vedd meg, az esetek többségében ezekből a belet is kitaposták, kívülről vagány, de a műszakit ezekre venni szokták ennek megfelelően technikailag egy hulladék(tisztelet a kivételnek)
szerk: bár ez ilyen olcsó jános kinézetű, így valszeg csak egy átlag kinézetű astra narancs dísztárcsával és széthajtott motorral.....
[ Szerkesztve ]
-
adidas4death
aktív tag
válasz _seth_ #24847 üzenetére
Tisztában vagyok a 2 közötti különbséggel, a cím vezetett félre valamint az hogy felületesen olvastam el a hirdetést, ezért gondoltam hogy dízeles de akkor köszönöm a felhomályosítást.
Az igazság az, hogy én MÉG azon naív emberek csoportjába tartozom akik még SAJNOS hisznek a hirdetésben leírtaknak (mármint az állapotot tekintve) és a képeknek, nincs még nagy tapasztalatom az ilyenekben :/
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
#81556480
törölt tag
Én meg azt nem értem hogy hogy nézhet így ki egy motortér?
Én legalább annyira adok a motortér tisztaságára, mint a beltérre vagy a külsőre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SSD kibeszélő
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...