- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocki
tag
Üdv mindnkinek,
Sajna elért a végzet és Győr határában belém jött hátulról egy szlovák oktáviás és megnyomorgatta az autó hátulját, Astra J van benne 5000 km . A lényeg középen a lökőst benyomta és lemez is behajlott kb 10 cm re középen ,mondhatni egy vályú keletkezett az autó farában, a csomagtértető be tudtam csukni.
A kocsi alját amennyire lehetett megnéztem a rudazat nem ment el. Képeket nem készítette róla így sajna nem tudom megmutatni. Rendőri intézkedés megvolt, jött papírozás és persze kénytelen volt elfogadni, hogy ő volt a balfasz. A hossztartók láthatóan nem sérültek meg, kérdés egy ilyen estben mennyire tudják ezt javítani?Halál a hamis császárra,az épelméjűség a gyengék útja, te is hallod a hangokat, szólítanak
-
Bozso68
őstag
Erről mi a vélemény? Most találtam a használtautón.
Köszi előre is:
Zsolt[ Szerkesztve ]
-
Bozso68
őstag
válasz bambano #23358 üzenetére
A baj, hogy felénk télen pocsékak az utak és télen nagy nehezen tudtam egyszerűn kijutni a főútra, hiába van nagyon jó téligumi az Astra H kombin. Ezért gondoltam erre a megoldású 4 kerekesre, illetve sajnos ez az üléspozíció kell már nekem orvosi javaslatra. Ezért a típusválasztás. Inkább a dízeltől tartok a lefutott km alapján mire lehet számítani (?), és a 126LE egy ekkora testhez mennyire fekszik... Nyomaték van, gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
-
őstag
Szinte biztos, hogy javítható. Ha rogyott a tető, esetleg elment oszlop, csak akkor TK ált. Gondolom még új, garanciális autó. Nem lesz egyszerű. A biztosító valószínüleg javíttatni akar majd, azt meg ne hagyd. Ami sérült, mindent cserére irassatok ki. Ki kell harcolni.
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
zolikaDB
veterán
válasz Calogero #23362 üzenetére
Tiguan? Akkor már inkább Touareg!
Német srác kölcsönautót kapott, mert szervízben van a kocsija. Volvo XC90 dízel, automata. Mondja, h erős, 160LE körüli, de nagy a kasztni, nehezen lódul meg, a váltó meg lassú. Mondom, nosza, lássuk. Összehasonlításul nekem ott a fenti VW. Hááát. A két kocsi hiába ugyanoda van szánva, ég és föld. A német az maga a luxus (nem hiába Phaeton belső), megy, tol, mint egy mozdony, mondjuk olyankor eszik is. A svéd sokkal puritánabb, bár belül óriási, de nem voltam hanyattesve a teljesítménytől. Van erő, csak nem az a kirobbanó dinamizmus jellemzi. A szálrahúzott aluutánzat műanyagok meg kifejezetten taszítottak. Mindezek ellenére a puritánsága vonzó a VW kivagyiságával ellentétben.
[link]
[link] -
nagyúr
válasz KonzolKartel #23364 üzenetére
Csakhogy itt alváz sérülés van. Ami elég gáz. Főleg egy vadiúj autónál. Nagyon keményen kell védekezni a biztosítónál. Én harcolnék egy új autóért. Akár bíróságon is.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Calogero
addikt
válasz KonzolKartel #23364 üzenetére
Az enyém 10 napos volt amikor egy motoros lebontotta a féloldalát.
Bevittem a szervizbe (ahonnan vettem) ők intézték a biztosítást, minden cserére vettek. 2 hét múlva mehettem az autóért, s ebben benne volt hogy a másik fél nem jelentkezett így a biztosító nem adott engedélyt addig amíg igazolást nem kértem a rendőrségtől és küldtem el nekik. -
Bozso68
őstag
válasz Calogero #23367 üzenetére
Jó a meglátásod az összeget tekintve. A nejem kukázta ezt a vételi lehetőséget. Igaz, hogy nem Opel... Sajna.
Jó a felszereltség, és kocsit is beszámítanak.A veszprémi Antara tulajával beszéltem telefonon, nála a gépjárműbeszámítás annyit jelent, hogy a lányának futkosásra kell kocsi, úgy vettem ki a szavaiból, hogy csak Golf 5-ösben gondolkodik. Megköszöntem a felvilágosítást....
[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
sziasztok
nekem több mint 10 éve volt már g astrám pár évig, utána h astrám 7 évig, és most megint g astrám van
de most olyan hibám adódott amivel már vagy 1 hete nem tudok mit kezdeni
az opel fórumra is írtam de ide is bemásolom hátha itt már valaki találkozott vele:nekem olyan problémám adódott, hogy a központi zár nem akar zárni úgy tudom lezárni a kocsit ha az ajtózárba rakom és elfordítom, legközelebb ha megyek a kocsihoz akkor már kinyitja a központi ha nyomom a gombot a kulcson, és ha leállítom az autót kiveszem a kulcsot és szállok ki sípol, jelez mintha még benne lenne a kulcs
egyébként indul a kocsi csak megbolondult kicsit
-----------
most ott járok, hogy mikor kiveszem a távirányítós kulcsot és nyitva hagyom az ajtót sípól de kb. 5 másodperc múlva abbahagyja, akkor ha bezárom az ajtót veszi a központi zárat de a második reteszelő zárást nem, utána gombnyomásra nyitja az ajtót ahogy kellsőt már azt is kipróbáltam, hogy levettem az akku sarut 10 percre aztán megint próbáltam a távirányítót de ugyanaz a helyzet úgy is
hibakód nincsen, kulcs újraprogramozás megvolt, pótkulccsal is ezt csinálja
---------------
Na ma szétszedtem a záratOlyan volt mint egy új még a gyári zsír is ott volt pár helyen, nem volt koszos nem ragadt, semmi ilyen hibát nem érzékeltem és most többet szórakoztam vele
pontosan a kulcs kivétele után 8 másodpercig sípol ha nyitva van az ajtó
ha be van zárva az ajtó és kiveszem a kulcsot nem nyitom ki 8 másodpercig akkor nem sípol, mikor kinyitom minden okés zár is, reteszel is ahogy kell
esetleg lehet ajtó nyitás kapcsoló? (bár nem hiszem mert ez a 8 másodperc inkább valami relé hibára utal)
néztem a többi ajtón 1 érintkezős van a sofőr oldalán 2 érintkezősesetleg az a relé ami bekapcsolja a sipólást is ?
azt hol találom? a sofőr oldalon lévő kis kesztyütartó mögötti biztosíték táblán? de melyik az? olyan hangosan sípol, hogy nem tudom megállapítani
a használati utasítása nem írja csak a biztosítékokat
úgy gondolom, hogy a 8 másodperces sípolás összefüggésben van az ajtó zárhatóságával mert kb. 20x kipóbáltam és mindig 8 másodperc amíg sípól és amíg nem tudom az ajtót bezárni távkapcsal
esetleg gyújtáskapcsoló? [link]
köszi
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
-
őstag
válasz Calogero #23369 üzenetére
Ez a korrekt eljárás, de ezt általában itthon ez nem így működik. Érdemes felhívnia a kollégának a Magyar Kárszakértők Országos Szövetségét, hogy ilyenkor mit kérhet, mert ahogy JimTonic is írta, ha sérült az alváz, akkor azt egy új autónál javítani...
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Findzs
addikt
nyugi
szakszervizben úgy megcsinálják, hogy észre se fogod venni a különbséget
ugyanez volt a szitu velem is csak kb 12 éve mikor az első g astrám volt
bevittem az opelhez a biztosító fizetett mindent 480 ezer forint volt a kárén csináltam annó képet de csak a törés utáni van meg sajna:
én is le tudtam zárni a csomagtér ajtót meg nem ment el az alváz sem
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Imy
veterán
válasz Findzs #23371 üzenetére
(amúgy ott is segítettünk, de akkor légyszíves írd már le, hogy mit csinálsz, ne ide gyere panaszkodni)
Ami sípol, az a multitimer.
Azért sípol, mert: gyújtáskulcs benne van, de nincs gyújtáson (vagy érzékeli, azt a jelet kapja), és nyitva az ajtó. (tehát ne felejtsd benne a kulcsot)
Ha szirénázik, akkor + a világításod be van kapcsolva. Kapcsold be a világítást, másképpen szól?
Ha igen akkor amultitimer kap fals jelet (gyújtáskapcsoló), vagy a multitimer rossz. Ki kellene mérni, hogy ha kiveszed a kulcsot, tényleg kapcsol-e minden, pl a kesztyűtartó világítás kikapcsol, a rádió lekapcsol?Ha igen, akkor esélyes a multitimer...
-
cocki
tag
válasz Findzs #23376 üzenetére
Szia ,
Nekem is kb így nézett ki a dolog de ennyire nem nyomorgatta meg a pótkeréktartó lemezt. Mivel én is haladtam és úgy jött belém talán annyira nem nagy a kár de majd jövő héten kiderül mert az Opel Nádorban csak értékesítés van hétvégén ha van. Remélem a legjobbakat. Mondhatnám most jól jönne ha új Audi A3 lenne mert akkor csak bemennék a lemezraktárba aztán levenném az alkatrészeket a polcról
Halál a hamis császárra,az épelméjűség a gyengék útja, te is hallod a hangokat, szólítanak
-
cocki
tag
válasz KonzolKartel #23364 üzenetére
Szia,
Igen majdnem teljesen új céges kocsinak használták aztán feldobták a használtatóra úgy vettem meg.
Mentem vele vagy 2k km-ert szóval nem sokat ezért is bosszant a dolog bár a rendőr csaj mondta, hogy nyakra főre ilyen balesetek vannak Győr környékén, hogy vagy álló autóba vagy ilyen halad valaki közbe belemegyünk történik mert sok idióta szlovák átjön Győrbe faszagyereket játszani. A srác azért is szívta meg nagyon mert nem is a saját kocsija volt az hanem a barátnője apjáé.Halál a hamis császárra,az épelméjűség a gyengék útja, te is hallod a hangokat, szólítanak
-
őstag
-
Calogero
addikt
válasz KonzolKartel #23384 üzenetére
A biztosítónál is jól jön, nem kötekednek annyira.....
Az én esetem a következő volt.
Tokajról tartottunk hazafele, és a tokaji tiszai híd után egy motoros előzésében kezdtünk. Ekkor a motoros gondolt egyet és megfordult,persze nem sikerült... rám húzta a motorját. Sérült az első visszapillantó tükör, a két ajtó és a hátsó sárvédő és lökhárító.
Először nem ismerte el a hibáját, azzal érvelt hogy hó már behúzódott a felező vonalra és már fordult amikor mi rá előztünk. Én csináltam fotót a motor és az autó helyzetéről, és hívtunk rendőrt.
A rendőr hamar kiért, megszondáztatta mindkét felet, és elmondtunk neki a tényállást, majd megnézte a sérüléseket. Közölte a motorossal, jobb ha elismeri a baleset okozást mert ha le helyszíneli akkor többel fogja kikötni.
Elgurultunk a rakamazi rendőrőrse és kiállítottunk a baleseti lapot. Másnap le is adtam az autót....
A a motoros biztosítója 1 hét múlva keresett, hogy a másik fél nem jelentkezett, és biztosítási csalásra gyanakszik, és nem engedi az autó javítását. Ekkor elmentem még egyszer Rakamazra, és rendőrségtől kértem egy igazolást, amiben le írták hogy mi történt, és megnevezték benne, hogy a motoros a hibás.
Ezt elfaxoltam a biztosítónak és rá 1 óra múlva már küldték is az engedélyt a szerviznek hogy rendelheti az csere elemeket.Az autó elkészülése után írtam levelet a biztosítómnak amiben leírtam az esetet és kérem az autó értékcsökkenés megállapítását. Ennek hatására a motoros biztosítója fizetett nekem KP-ba 100 000 Ft-ot.
-
hdman
őstag
Használ valaki smd-led rendszámvilágitást can-os autóban?
Sopron city :)
-
őstag
válasz KonzolKartel #23384 üzenetére
Nekem fél éves a sztorim. Hungária, a lámpa zöld, haladunk. Az elöttem haladó pár méterre volt a lámpától, amikor jött a sárga. Láttam, hogy gyorsít, mivel siettem volna, ezért én is gyorsítottam, majd pedig a lámpa után pár méterrel besatuzott. A hibámat elismertem, ennek ellenére rendört hívott. KGFB-m nő, a az autót meg kell csináltatnom, és még a rendőr a kezembe nyomja a 30, vagy 50e-s(erre már nem emlékszem) csekket. Ez a világ lehúzása...
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #23387 üzenetére
miért ismerted el a hibádat, ha nem volt?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
"Ha belemész az előtted állóba, akkor általában Te vagy a hibás...": ez általában igaz.
viszont Konzolkartel azt írta, hogy "Az elöttem haladó pár méterre volt a lámpától," a kresz szerint akkor kell megállni az orrod előtt sárgára váltó lámpától, ha az vészfékezés nélkül biztonságosan megoldható, egyéb esetekben sietve el kell hagyni a kereszteződést."Láttam, hogy gyorsít": ebből ő jogosan azt vonta le, hogy az előtte menő úgy ítélte meg, hogy nem tud biztonságosan megállni, tehát kihasználja a sárga jelzés eredeti célját és áthalad a kereszteződésen a sárgán.
"majd pedig a lámpa után pár méterrel besatuzott." semmilyen értelmes indok nincs arra, hogy valaki a keresztirányú forgalomban megálljon, ezért erre nem is kell számítani.
ez a szituáció egyértelműen úgy indult, hogy át fognak hajtani a kereszteződésen. teljesen feleslegesen állt meg. és bár tényleg van egy olyan szabály a kreszben, hogy akkora követési távolságot kell hagyni, hogy az előtted menő vészfékezése esetén is meg tudj állni, de minden hülyére ezzel sem lehet felkészülni, ezért ez a szitu minimum megosztott felelősségű.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
qwertzu87
újonc
Hello Mindenki!
Szeretném segítségeteket kérni.
Opel Astra H Cravan 1.7 cdti.
A Elektronikus menetstabilizáló rendszer visszajelző lámpa egyfolytában világít.
Mi lehet a baj? Mit lehet csinálni?
Valaki azt írta nekem egy másik oldalon, hogy vissza kell kapcsolni egy gombbal.
Hol található ez a gomb? Elvileg betettem egy képet a műszerfalról.
Nem az enyém az autó, csak segítséget kértek tőlem. -
őstag
válasz bambano #23388 üzenetére
Hátulról mentem neki, igy nem álltam le vitatkozni, úgy sincs esélyem. Bár a f***om kivolt, hogy ebben az esetben a törvény Őt hozza ki károsúlt ként. Úgy 20-25re tudtam lelassúlni, és a kereszteződés szélén, az egyik sávba átlógva "áltunk" meg.
Szerk.: Amikor megjöttek a rendőrök, Ők is mondták, hogy esélyem nincs. Nem tartottam megfelelő követési távolságot.
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
őstag
válasz bambano #23393 üzenetére
Az esemény után felhívtam egyből egy kárügyintéző barátomat, akinek felvázoltam a szitut, főleg, mivel ez az Ő egyik autója volt. Sajnos, ha hátulról mész bele valakibe nem sok esélyed van bizonyítani, hogy nem Te vagy a kár okozója.
qwertzu87:
A gomb, az a felirat, illetve jelen esetben funkció nélküli gomb lenne a közep konzolon, de ezt nem oldaná meg a SPORT gomb.[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
bambano
titán
válasz qwertzu87 #23394 üzenetére
"Esetleg elkoszolódhatott valamilyen érzékelő?": igen, ezért.
egyáltalán nem biztos, hogy ettől megjavul, de túl nagy veszteség ekkor sem ér.
az enyém meg szokott javulni, sok apróság van a lengőkarokon, ha felcsapom sárral, utána makrancoskodik.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest