- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
csaresz002
senior tag
na regisztráltam én is a carstyling-ra [link]
kedvet kaptam a polirkodáshoz,kíváncsi leszek majd
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
KrAt
veterán
válasz csaresz002 #11102 üzenetére
Nagyon faszán néz ki az a belső
-
KrAt
veterán
-
csaresz002
senior tag
na végeztem én is a polírozással. hát szó mi szó....fényesebb lett,de ezzel a lidl-s polírgéppel nem nagyon tudtam kivenni a kisebb nagyobb karcokat. de azért jó lett
aki akarja megnézheti [link]ja,és Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
_seth_
veterán
Tőled 43 km dél-délnyugat felé Maszek... hát ha a holnapi nap rendbejön a hátam talán Most értem haza de autó nélkül ugyanis lóg belőle pár méter vezeték ami még nincs beforrasztva a helyére... majd holnap...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
tomyoy
senior tag
válasz csaresz002 #11110 üzenetére
neem, abba a cserépbe duggattam el opel csavarokat és fékolajjal öntöztem.
ezt hoztam el 45e ért. komplett hátsó híd, csak fékbetétet kell kicserélni, első 256 os nyergek, jobb féltengely, hűtő radiátor+ ventillátor, főflmunkahenger + rásegítő.
6,5L/100 evett meg kb.
.[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #11108 üzenetére
Fejegységeden majdnem ugyanaz a kép mint a navimon a boot képernyő csak nekem nincs odaírva, hogy opel
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
nagyúr
Hétvégén tempós haladás volt. 5 fővel végig 180-230 közötti tempó autópályán, plusz kis város. Átlag: 7,8. Le vagyok döbbenve.
#11114: Seth: tied linkje? Megvan.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
Fastum gél meg ezek nem sokat érnek
Masszázs... de arra inkább barátnőmet kérem meg ha nem baj
Nyáron megoldhatjuk De vagy 2 napos vagy 1 felhős nap kell hozzá
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #11116 üzenetére
230? Nem kíméled Azért csak óvatosan
7,8 szép na de ugye dízel Nekem az az autópálya 130-150 közötti tempó + város párossal jön ki persze tempomat meg ésszel autózás...
Nekem 8,6L az átlag és 100 fölé nem is megy a mutató... városi használat, sok lámpa stb...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
nagyúr
válasz csaresz002 #11121 üzenetére
Átloptad az ikont.
Köszi!Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
TasiA
senior tag
Háj!
Az én autómmal meg nem tudom mi van, de mostanáben mocskosul jól fogyaszt.
Itt a városban is eljárkálok 9 literből, de 1 hét alatt majd minden nap mentem hosszútávon (40km) és ráálltam a nagyrészt 105-110-re és eszik 6 litert. Ilyen 5,8-6 liter körül ugrabugrál. CSodálkozom, mert eddig ugyan így vezetve 6,5-alá nem ment sosem. Ez több nap átlaga, szal se lejtő, se állandó hátszél nem játszik, és általábban 2 személy, néha +gyerek. Utóbbi időben ugye jártam etanollal többször is, meg most kapott új gyertyákat+ új vezérlést. JA, meg kicsitnyomatékosabb lett alapjárat és 2000 között, mint eddig volt. Létezhet, hogy 1 foggal el volt baxva eddig a vezérlésem?? Vagy számít ennyit, hogy 65 ezer volt a szíjban ,vagy csak jót tett az etanol és kitakarította a rendszert (égésteret, szelepeket, injektort, lambdaszondát)?
Vélemény?[ Szerkesztve ]
-
csaresz002
senior tag
ha egy fokkal arrébb tettétek volna a vezérlést, (szvsz) akkor nem menne így az auto.sőt.lehet hogy nem is menne
inkább az etalonos variácó.
vagy lehet hogy most lett helyre rakva a vezérlés??
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
fero02
nagyúr
Sztem inkább el volt rakva a vezérlésed.
csaresz002: miért ne menne? Nem olyan sok az fokban ha elteszed +/-1 foggal a szíjat, szelepeket össze nem gyűri de ahhoz pont elég, h akkora utó vagy előgyújtása legyen, h ne úgy menjen ahogy kellene. Illetve indulásnál szokott még meglátszódni.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz fero02 #11127 üzenetére
A csere előtt, érezhetően gyengébb volt alapjáratról 2000-2500-ig mint az eddigi C20NE-k, amiket vezettem. Azok egyenletesebben gyorsultak, nálam meg 2500-től mentérehetően jobban. Most ezek megszűntek, jóval egyenletsebben húz. Biztosan jót tett az etanol is, de konkrétan vezérlés csere óta érződik ennyire a külömbség. Pedig még szíjból is ugyan olyan márkát vettem, ami eddig is benne volt DAYKO.
Akkor lehet a sk km miatt volt és már nem úgyfeszített a feszítő, vagy nem tudom. A lényeg, hogy most tök jó Azért néha betankolok majd 1 kis etanolt.
Gyeryákat hamarabb cseréltem, akkor marad az ETANOL. Na így még inkább rájárok a kútra, mikor már kifogyóban van, majd teszek bele fel-fele aányban, had dolgozzon.
[ Szerkesztve ]
-
-
fero02
nagyúr
Szíj minősége tuti nem befolyásolja. Ha befolyásolná, akkor sztem már nagyobb gond lenne.
Etanol sztem megint csak nem...
Tuti most lett jól belőve.
Jim Tonic: nekem most szándékosan van 1 fokkal elrakva + adagolón forgatva, h nagyobb legyen az előtöltés. Az elvileg gyári helyen lévő vezérléssel (azt hiszem 75-80°) sokkal nehezebben indult (télen ugye nagyon meglátszik), mint így h 1 foggal arrébb van és olyan (85-90°) az előtöltése. Pöcc röff. Mindez indikátor órával lett mérve, nem fülre beállítva.
Az alapját erőssége nálam ugye nem annyira mérvadó, a gázra való reagálásán pedig csak nagyon minimális az észrevehető különbség.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz fero02 #11132 üzenetére
Te én tényleg nem tudom, konkrétan ahogy kiáltam a műhelyből, azóta jobbnak érzem. Kapott még új kuplung tárcsát+csapágyat, meg 2 tartóbakot; 1 motor, 1 váltó. Sajna a hajtásban lévő lógás nem szűnt meg, de gázelvétel, majd gázadásra berángatás az megszűnt. Remélm érthető mire gondolok. Pl gurulsz 4.-ben 50-el, leveszed a lábad, majd újra gázt adsz akkor ilyen hülyén nem rögtön húz, hanem "vö vö vőőő" kis rángtással kezd folyamatos lenni a gyorsulás. Nekem már nagyon szarok voltak a bakok és az miatt csinálta. Hintázott az egész előre, hátra.
[ Szerkesztve ]
-
csaresz002
senior tag
ez ismerős...nekem is cserés a váltótartóbakom,gáz adásnál hátra bukik az egész. szét is verte a kardánomat ahogy egymásba vannak dugva. csörög csattog amikor leveszem a gázról a lábam
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
nagyúr
válasz fero02 #11132 üzenetére
Nem nagyon értem ezt. Dízelnél ha elrakod egy fokkal, jelentősen változik a sűrítés. Vagy több, vagy kevesebb keverék jut bele. Amivel szépen ellövöd a fogyasztásod és az emissziód.
Dízelnél is használnak indikátor órát?Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
fero02
nagyúr
válasz Jim Tonic #11135 üzenetére
Sztem a sűrítés az semmiben sem változik, csak az üzemanyag égéstérbe való beporlasztásának ideje módosul. Milyen keverékre gondolsz? A dízel motor csak tiszta zoxigént szív be...(nálam meg pláne, mert az EGR le van vakolva a pitlibe)
Felső holtpont az 1. hengerben, lendkeréken jelzés, adagolónál indikátor óra. Én ezt a 3-at nézem, utána pedig stroboszkóppal meglámpázom.
Mondjuk Neked hiába is mondanám, h nézd meg, mert a Tied az nem a hagyományos adagolós, meg jóval újabb konstrukció. Be tudok nyúlni a szíjtárcsa fokai között és ha ott fellazítok 2 vagy 3 csavart, akkor az egész adagoló házat tudom billenteni, így tudok még külön változtatni elég sokat a töltésen.
Benzinesnél azt hiszem ennek felel meg az elosztófedél tekergetése, már ha a régi fajta rendszerű az is.
Az ettől újabbaknál meg mindent a comp. figyel és szabályoz.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Built in 230V up to 300W max: [link]
Nem volt kis meló de kész, működik hibátlanul Jó sok méter vezeték az tuti meg szívás
A telefon töltő is beépített ráadásul ott van ahol kell, ha nem kell akkor meg nem is lehet látni mert olyankor be van dugva a biztosítéktábla fedele alá, és még csak ki sem kell nyitni az a biztik ajtaját [link]
És még csináltam mást is de azt majd videón ha teljesen készen lesz
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #11138 üzenetére
Áh... csak találtam pár méter vezetéket és eldugtam az autóban Na meg ha legközelebb forrasztanék akkor nem kell a hosszabbító mert lesz áram az autóban is + Nem kell a csomagtérben elrakni a 230V-os adapter sehova mert be van építve bár nem volt egyszerű eldugni az elektronikáját.... pláne nem a sok töltőét...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
nagyúr
válasz fero02 #11136 üzenetére
A szelepek nyitvatartásának ideje csak másik vezérműtengellyel, vagy más fokolással módosítható. Ha Te egy foggal odébb teszed, attól még ugyanannyi ideig lesz nyitva, csak más időben. Ugyanez igaz az adagolásra. Ez csak időzítési kérdés, nem annyira intervallum. Szerintem.
Az EGR levakolás nálam is tervben van. Hamarosan meg is csinálom._seth_: Én csak egy 5V-os USB aljzatot tervezek, de ez is király.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #11140 üzenetére
Abból nekem van kettő is
Jó tipp: coraban vettem olyat, hogy egy kis szivargyújtós dugó és USB aljzat van benne... bedugod a szivargyújtóba és 5V USB dugalj lesz belőle 2e ft és 0 perc szerelés és eltávolítható ha nem kell
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #11142 üzenetére
Ilyenem van majdnem Csak semmihez sem kell De ha mégis lesz kéznél, de egy van rejtve is
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
fero02
nagyúr
válasz Jim Tonic #11140 üzenetére
A szelepek nyitva tartásának ideje az állandó marad, bár nem értem, h azt miért hoztad fel, mikor szó sem volt vez.tengely cseréről.
Felső holtpont adott, lendkeréken a jelzés adott, adagoló kapillárison nézve pont befecskendezés előtt van. Ha így feltennéd a szíjat, akkor már csak minimális korrekció lenne szükséges. Ámde itt van nekem egy olyan lehetőségen, h az adagolót kompletten, házastól el tudom forgatni. Így van az, h akár 1 foggal is el tudom tenni minden gond nélkül. Aztán ehhez jön a finom beállítás, amikor már csak a szíjtárcsán állítok és a motort forgatva figyelem az indikátor órát.
EGR vakolás nekem nem volt nagy móka, könnyen hozzáférhető helyen van. Gondolom ez Nálad már nem így lesz.
-
nagyúr
válasz fero02 #11144 üzenetére
Mert ha elforgatod a vezérlést egy fokkal, akkor nem akkor van nyitva a szelep, amikor kell. Te azt írtad, lerövidül a befecskendezési idő. Én meg nem értem, mitől.
Ha előbb csinálod a befecskendezést, akkor előbb kell nyitnod a szelepet is. Ha előbb nyitod, előbb is záródik. Viszont így a kipufogás is előbb kezdődik meg. A szelepek nyitási idejét és a befecskendezés hosszát a vezérműtengely köszörülésével szokták módosítani, nem a vezérlés elforgatásával. De lehet, hogy én nem tudom jól..._seth_: Ez mondjuk nagyon jól néz ki, csak kilövi a szivargyújtót, és kétlem, hogy leadna 2A-t 5V-on.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #11145 üzenetére
Nem tudom mennyit ad le, de ami nekem van még szebb is mint ez. Na igen... ezért van nekem minden bekötve rejtve
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
fero02
nagyúr
válasz Jim Tonic #11145 üzenetére
"csak az üzemanyag égéstérbe való beporlasztásának ideje módosul"
Erre gondoltál? Szerintem egyértelmű, h mire gondoltam. Én nem az egész vezérlést teszem el egy fokkal, hanem csak az adagolót.
Az ütemek maradnak ott és akkor ahol eddig voltak, csupán nem akkor spriccel a porlasztó, mind eddig (hanem az én esetemben egy hangyafasznyival hamarabb).
-
#TOTTI
őstag
Azt hiszem megtaláltam a tökéletes alternatívát a GTC-re..
Nagyon szép, szimpatikus motor nem is kicsi autó és nem is drága.. A sedan változat már 3 milla körül megvehető itthon.. csak kérdés, autó marad e 5 év múlva? Itt falun ahol még mindig 200Ft a gázolaj megéri a dízel..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest