Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
Köszi a megerősítést!
Nekem 4,3 liter megy a Golfba, ~ 2 dl-t öntöttem rá eddig, fél literem még maradt.
Mostani olajcsere alkalmával azt belenyomom, és rá a 3,8 liter friss.Van benne 3 olajleeresztő csavar, az olajok, olajszűrők, mindegyikbe pollenszűrő, és levegőszűrő a Fabia 1-hez.
Üzemanyagszűrő és levegőszűrő tavaly lett cserélve mindegyikben, kivéve a Fabia1-ben, de most ő is megkapja megint az újat.
Mivel nagyon kevés km-eket futnak a Fabiák, így nem érzem szükségét az évenkénti cserét.
Golf meg novemberben kapta az újat, ~12K km van benne.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Akkor innetől ez menjen a TSI-be?
Olajos embert majd megkérdezem mi a véleménye mert eddig TSI-hez Castrolt vagy Motult ajánlottak.
Céges autómat úgyis viszem, 1.5 dCi, mit érdemes bele rakni? 110hp/260nm
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tibbike01
őstag
Igen, ismerem a mondást, de a Filtron-t és Denckermann-t én egy erős középkategóriának gondolom, semmiképp sem gagyinak.
Illetve ~2-3 havonta ki szoktam porolni a pollenszűrőt. Faleveleket, bogártetemeket eltávolítom és a szűrőt minden nyár végén évente cserélem. Szerintem ez így megfelelő a tüdőmnek is
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
-
kisp113
tag
Nekem a 2014-es 1.4/122lo még engedi az 502.00 használat, sőt a másik 2018 as 1.4/150 act is!
Egyébként a Shell H. U. ect c2 c3 0w30 létezése önmagában is furi, mert eredetileg az 504.00 vw specifikáció tartalmaz(ott?) viszkozitásra vonatkozó megkötést is: 5w-30Talán ezért lehet hogy nehéz 0w-t találni.
-
Motion_Blur
félisten
VW 504.00
A legújabb csökkentet kén és hamutartalmú kenőanyag specifikáció benzines erőforrásokhoz. EZ A JÓVÁHAGYÁS KIVÁLTOTTA AZ 503.00-t és az 503.01-t is.Viszkozitási osztályok: 5W-30
Longlife változat, azaz változó szervizintervallumú motorokhoz is használható!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
DeathAdder
veterán
-
sutszi
veterán
Az derék... Pedig nagyon hajlottam rá. De lehet így akkor Shell gázos lesz.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
tboldi
nagyúr
Suhanckorú vagyok.
Amúgy a külföldi Jazz/Fit fórumokon és FB csoportokban szinte mindenki javulásról számolt be a gázreakciót illetően. Ez a legnagyobb bajom az autóval, éppenséggel ma is lefulladtam vele egy emelkedőn való elindulás során. Egyszerre szoktam nyomni a gázt és engedni a kuplungot, de mire elkezd fogni, a motor még nem pörög fel.
A WagonR-en tanultam meg vezetni, ott majdhogynem instant a gázreakció, mert egyrészt bowdenes a fojtószelep, másrészt kb. feleakkora a szívócsövek hossza, így jóval hamarabb is telik meg levegővel. Ezzel nem fulladok le emelkedőn.
----------------------------------------------------Olajcsere kész, még a szintellenőrzés és az elpakolás hátra van.
-
molnarpeter
nagyúr
Nincs DPF, Euro 4
Egyik kinézett olaj: SAE 5W-40, API SM/CF, odpovídá: ACEA A3/B4, VW 502.00/505.00
Most nézem, elvileg a GM-LL-B-025 előírást is tudja.A másik: SAE 5W-40, API SN/SM/CF, odpovídá: ACEA C3, MB 226.5, Porsche A40, Renault RN 0700/0710, Ford WSS M2C 917A, GM Dexos 2, Aprobace: MB-Approval 229.31, VW 502.00/505.00/505.01
Igazából DPF hiányában a hamu annyira nem zavar, inkább az érzékeny vezérműlánc miatt a jobb kenésre fektetném a hangsúlyt. Némileg ezért is vagyok bizonytalan B4 és C3/immár Dexos 2 között
Ultima ratio: Golfba a fentebbi megy (egyszerűbb logisztika)
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
Szintén. Szerintem túl van lihegve ez a dolog, egyik webshopnak sem érdeke, hogy hamis olajat értékesítsen. Több energia hamisítani olajat, mint árulni azt, ami van. Ma már annyira kitágult a világ, nem csak 1 helyről szerezhető be egy adott olaj (az áruházak számára), ha megnézed pl kovácséknál a mann filter szűrőböl is van kb 3-4 ár feltüntetve, azok is különböző forrásból érkeznek.
Szerintetek a FilterABC (aki az elmúlt 4 évben az ország boltja címet nyerte el árukeresőn és 9ezer vásárló 5csillagra értékelte) kockáztatna azzal, hogy valami noname helyről szerzi be az olajat? Na meg ott vannak a vásárolói jogok, ha nem tetszik küld vissza 14napon belül.
Olvassátok el a Mafiózók mackónadrágban c. könyvet. Abban benne van, hogy a 90es évek elején hogyan "olajaztak" a zsiványok, de ma már 2020-at írunk. Régen nem hamisítják az olajat.
[ Szerkesztve ]
-
8
senior tag
áá köszi!
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm