- Érkezőben a Poco M6 4G
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #12571 üzenetére
A Mazdáéra nekem lenne egy másik tippem: Toyo Roki
Magyarul szerencsétlenül hangzik, de a Hondának ez az echte japán szűrőbeszállítója, akár a Mazdáé is lehet.És az M13A-s Suzukihoz osztrák Mahlét kaptam mindig.
Amúgy számít ez egyáltalán? A Hondán most USA piacos Honeywell van.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz focvis #12698 üzenetére
Nem, ezeknek a motoroknak ez a normál olaj hőfoka, már utánanéztem.
100 fok fölött csak akkor láttam amikor top speed közelében mentem vele párszor (200+), vagy amikor hosszú szerpentin felfele 2000 méter fölött, na ott szépen meg is égett anno a 0W30 Castrol (124 fok rémlik)
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section