- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Mobil flották
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
- Fotók, videók mobillal
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
MSI Thin: gamer notebook két változatban
ph Egy olcsóbb és egy drágább verziót is kipróbáltunk az MSI belépőszintre pozicionált játékos noteszgépéből.
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Szépséghez nem szólnék hozzá, én a praktikumot nézem első sorban,
másrészt a szépség ugye teljesen szubjektív, tehát NEM vitaalap.A nagy kerék biztos jó (kevésbé érzékeny a nyomvályúkra ill .kátyúkra),
cserébe elvesz a csomagtartóból. Sokat. A Majesty az én szememnek
szép. 180-asom volt 4 évig ~15000 km-t raktam bele Budapesten: soha,
semmi bajom nem volt a kis (12") kerékből, viszont a nagy csomagtartó
nekem kellett, a kabátot, gerincvédőt, térdvédőt elrakni a melóhelyen.125-ösben biztos nincs 15 LE, mert a 180-as tudja azt, és az is csakis
akkor, ha tuningolod, mert gyárilag nem abban a tartományban pörög...Műszaki állapothoz: nem kell sz*rt venni! Én anno 6-7 évesen vettem a
gépet, ami teljesen lelakott olasz import volt. Ennyit értettem hozzá.
Locsoltam rá a pénzt, hogy felújítsam, de soha nem hagyott cserben...
(Törött kuplunggal is hazahozott stb.) Oké, elszakadt szíjjal nem ment,
de az a kedves szerviz számlájára írandó, ami úgy adta át, hogy abban
a szíjban már 1000 km sem volt, és mindezt megfejelték gumicsere és
olajcserével, de b*sztak szólni, hogy kéne bele 9000 Ft-ért egy új szíj...Éppen van egy 250-es Majesty-m is, ami gyengébb a 180-asnál, viszont
böszmébb is, nos oda már tényleg kevésnek érzem a 12-es kereket. Pl.
az első ballonosabb: úgy megvezetik a nyomvályúk, hogy beszarsz.De ez csak amolyan ideiglenes megoldásként van nálam, mert a 400-as
Madison várja, hogy rendberakja a szerelő (ma járt le a műszakija), oszt
gyí... Ha jön megint jobb idő. Még annak is kicsi a kereke (13"), de az
nekem teljesen megfelel: nem volt halálfélelem rajta 140 km/h fölött sem.
(Ellenben ugye 12"-es keréken a 120 is már kellően félelmetesnek tűnt.)Ja és mégvalami, ami szintén nagyon emberfüggő (főleg magasság): én
178 vagyok, és előrenyújtott lábbal szeretek ülni: soha nem vennék ilyen
felépítésű robogót, mint a Carnaby, mert szarul érezném magam rajta.
Ez egyéni preferencia kérdése, de nekem kell a lábtámasz elől: Majákon
van erre hely, Madisonokon szintén. (Amúgy 125-ös Madisonban a Maja
blokkja van 1:1-ben, csak ugye az böszmébb kasztni: szarabbul mehet.) -
DigitXT
félisten
Azért így más a leányzó fekvése... Én lebeszélnélek a B125-ről, mert pont
a népszerűsége miatt megdrágult ez a kategória, és kicsit nagyobbakat is
ki lehet fogni olcsóbban, amik nem esznek többet, viszont jobban mennek.Robogókban nincs semmi szégyellnivaló (aki mást mond, mondjonle): egy
csomó előnyük van (főleg a városi közlekedésben). Pl. a szélvédelem sem
utolsó szempont + mondjuk a ruhád sem lesz csupa kosz esősebb napon.
Legtöbbjük úgyahogy pakolható gyárilag is, a doboz sem áll nekik rosszul.
Ugyanez mondjuk egy sportmotorról már nem mondható el. Másra vannak.Ha most B125-öt csinálsz s veszel egy 125-ös robeszt drágán, de megjön
az étvágy, nem csak a 125-ös robeszt adhatod el, jogsit is kell csinálni.
Szóval, ha úgy gondolod, hogy van rá esély, hogy a jövőben picit nagyobb,
(és 46 évesen már korbeli akadály sincs), csinálj korlátlant, kinyílik a világ.
Korlátlan jogsival még mindig lehet 125-ösre ülni (én is csináltam anno),
de B125-tel már egy 180-as "túl nagy", pedig adott esetben "csak" 15 LE. -
polimorf
tag
DigitXT kollégának teljesen igaza van, Ha jogsit csinálsz akkor csak korlátlant érdemes.
Én 40 évesen kezdtem belebolondulni a motorozásba 50-es robin kezdtem (ma is meg van) jelenleg 650-es gépet nyüstölök de már azon filózok, hogy kicsi a 650-es is. Természetesen csak túramotoros vagyok, az eszetlen száguldás nem vonz.
Szóval minél többet fogsz motorozni annál inkább a nagyobb kategória fog érdekelni, sajnos ez olyan mint a drog egyre többre vágyik az ember, és ez nem csak az én tapasztalatom.
Mi csak egy csomó plusz költségtől és gondok tömegétől szeretnénk megmenteni. Aztán, hogy megfogadod vagy sem az már a Te döntésed.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
huszi.gyb
senior tag
Én is csatlakoznék az előttem szólókhoz. Ne B125... Drága a motor (egy 150-es sokkal olcsóbb, fenntartása nem drágább). Ha váltani akarsz jól jön. Én életkori akadályok miatt először A1-et, majd A2-t csináltam... Egy halom kidobott pénz, de ez van. A1-gyel nem mertem hajtani a 180-ast
tartósan.www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Egyet nem veszel figyelembe... Olyan motor, amit keresel, jelenleg nincs.
300-400K vételár, legyen fiatal, ne kínai, rendszámos, megbízható 125-ös.
Hahu-n most is 18 db 2008 utáni 125-ös, magyar rendszámos robogó van,
ami 400K alatt vehető. Keeway, Kawada, Kymco, Sukida, Motowell, Lifan.
Ezek közül a Kymco, ami beleférne, de a Grand Dink hányadék kinézetű,
és bár írja, hogy érvényes magyar forgalmi, rendszámot nem látok rajta...
Na meg ha 2011-es, és 1 misibe került, most nem menne 150-ért: lopott?Szóval nem sok választási lehetőség van: Honda Innova, Piaggio Carnaby,
esetleg még egy Honda, meg van egy Malaguti, de az már a felső korlátot
csapkodja, és átírásról még nem volt szó, ami +30K. Gondold meg.Szerk: amúgy az Innovának pont nincs meg a sok "robogós" előnye.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hátöööö azért nem csak 125 vs. 600 van. Pont azt írtuk többen,
hogy csak egy kicsit nagyobb 150-180-200-250 vonalon nézelődve
több lehetőség van. Robogóban is. 15 év persze nem kevés: az én
ex-Majám még csak 11, de már költeni kell motorgenerálra is. (De
szokták mondani, hogy nem évjáratot veszünk, hanem állapotot...)Annyi, hogy a 6 év (hasra ütöttem, hogy fiatal) és a 400K korlátoz.
-
DigitXT
félisten
Hát ezt Te tudod. Én simán felültem 125-ös gépre korlátlan jogsival.
Jó, aztán kiderült, hogy 150-es, és sokba kerülne rá a rendszám, s
így lett belőle 180-as Maja... Városba bőven elég. Nade 3-4 év után
már többre vágytam, előtte is tuningoltam, hogy jobban menjen, így
átültem egy 400-asra. Városba ez már sok is: túrázni már elég jó...Robogóból azért 400/500 körül eléggé kifúj a kínálat. Van 600-as is,
de egyrészt drága, másrészt városban kihasználhatatlan. Vagy 650
Burgman, esetleg GP800, Aprilia SRV 850, stb. De ezek extrémek.
(Eeegen, még a Burgman is, mert nagyon spéci a hajtása. Ott egy
szíjcsere magában 200K környékét verdesi, ami azért fájdalmas...)Hogyaszondja: ezek vételára bőven misi fölött van használtan is.
Honda NC700D Integra is egy furcsa "hibrid" jármű, 2 millió fölött...
Na meg pesze a nagy bömbik. Azokat is ritkán látni. (Drágák, na.) -
DigitXT
félisten
A VXR 200 teljesen rendben van. Többeknek volt a topikban FXR 180-asa.
Kasztni ugyanaz. Csak utóbbi 2T, ezért picit harapósabb. A 4T-re viszont
felpattintva egy LeoVince 4Road kipufogót, brutális hangorkánt csinál...
Tudom, mert egy kollégám járt ilyen géppel annak idején. Na így kapott a
Maja is 4Road-ot, bár akkor még nem tudtam, de tök egyformák lettek.Szerk: amúgy nekem nem játszott soha a Runner az üléspozíciója miatt.[ Szerkesztve ]
-
üszök
őstag
45k a B125, 90k az A. Melyik éri meg jobban? B125 nél is vizsgázni kell kreszből,oktatást nem kapsz. Jó,a program alapján megtanulod. Van benne vagy 2 óra rutin+1 óra forgalom. Ha kevés,plusz pénzt kell fizetned. az A kategóriában van kresz oktatás,ha akarsz jársz,ha nem,nem. Van vagy 6 óra rutin,meg vagy 8 óra forgalom. Annyi alatt végig visznek a vizsga körökön,meg tudod tanulni,hol lehet megszívni.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
Itt Miskolciába ez a tarifa akinél én vizsgáztam.
A forgalom ahol igazán megtudod szívni. A többit be lehet magolni.A PCX nekem is jöhet! (bár nem vágyom 25-ös robogóra) állítólag 2 liter körül fogyaszt. Szokott itt egy járni előttem az egész család jár vele,apa,fiúgyerek,lánygyerek.
Ha találsz belőle akár 400k-ért is rendszámost,szólj mert 600k nál kezdődnek.Megelőztek. Szerintem abban az árban nincs benne a forgalomba helyezés,vagy nem idei modellek.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
félisten
Nem akarok nagyon belevau, de egyiknél mintha 500.000, a
másiknál meg mintha 525.000 Ft-ot látnék. Melyik a 400?
(Vagy úgy számoltál, hogy egy 100-ast simán lealkudsz?)Idézem: "Ha találsz belőle akár 400k-ért is rendszámost,szólj"
Eredetileg ugye 3-400 között kerestél. Ez más kategória.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hát igen, perpill úgy néz ki, hogy 3-400 közt kizárt:
4-500 közé becsúszhat idővel, de jelenleg 5-600.Meg tudod... a szerelem. Az sok hülyeségre készteti a férfit.
Pl. arra, hogy rádobjon 200K-t az eredeti keretére?
Btw. értem én. Nekem is sokba van a motorom.[ Szerkesztve ]
-
üszök
őstag
1 Randa fekete (legalábbis a képen nem szép) nagy csúnya dobozzal.
2 Szép,de egy huszasnál többet nem enged úgysem.
Kevés van belőlük,és nem nagyon csökken az értékük. Jelenleg úgy áll a hazai motor piac,hogy amit most megveszel azt 2 év múlva ugyan annyiért el tudod adni ha nem nagyon szart veszel.
DigitXT
(PH! nagyúr)Te mekkora HSZ kereső vagy!
Megkereshetnéd az én motorom első hsz-ét is.- nincs mentésem
A pár nappal ezelőtti traktor hangú videóról annyit,hogy az unoka öcsém mégis megvette. A vezérmű lánc egy szeme van középen ki szakadva,egy 2 miliméteres darab fityeg,és az kerepel mikor hozzá ér a feszítőhöz.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Olyan nincs, hogy nincs más alternatíva: én Grand Dinkre, ha ütnek sem!
Nem akarok ezzel senkit megsérteni, olvastam olyat, hogy vkinek bejön.Szerk: egyébként általánosságban igen: Kymco Xciting pl. szimpatikus gép.
Mondjuk abból nincs 125-ös, de pl. létezik 250-es. Google találat hirdetés.Szerk2: létezik "occó" belőle, de ki tudja, az ilyen import mennyire szívás...
(Azt is írtad, hogy bár tudsz, de nem szeretnél szerelni: 8 éves masinánál?)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Főtengely és váz... Ha ezek cserések, akkor az jó eséllyel GTK.
Azért ÁLTALÁBAN nem szokott ENNYIRE gáz lenni a helyzet.Valójában nem is a korán múlik. Nyugodtan vehetsz öregebbet is,
feltéve, hogy nem kóklerek szerelték, és a tulaj képben van a gépről.
Ha egy picit engedsz a feltételeken (nem 400K a plafon, nem 6 éves
a "fiatal", hanem belefér 8, nem korlátozod magad 125-re, hanem...):
sokkal nagyobb felhozatalból válogathatsz, mint 1-2 konkrét példány. -
csongi
Topikgazda
Viszont amennyivel dragabb a jogsi, annyival nagyobb a valasztek nagyobbaknal. Es nem evjaratot veszunk hanem allapotot. Igaz a hirdetesek nem ezt igazoljak, egy 2007 es 125 motorba van 16-18k km.
Egy 2000 koruli nagyobba meg csak 25k. Termeszetesen ez mit smafu. Hiaba itthoni a motor. A tulajok jelentos resze visszatekeri az orat. A kinti olasz vasak meg garantalt 50k korul futnak a kicsik is. Amielyik nem az bizony draga.
Szamolj es gondolkozz. Nezz korul alkatresz arakkban. Inkabb vegyel egy ocsakvasat, mivel szerelni tudsz. Durdszet a tel alatt, majd rakd ossze es nem szereled es szerelohoz hordot hanem hasznalod. Hiaba veszel 2007 es motort, az elkovetkezo harom negy evben futott kilometertol fuggoen ugyan annyit rakoltesz. Sott minden egyes alkalommal kezdheted elolrol az alkatresz kereseket es csak kinlodassa valik. Persze csak ha igenyes vagy a motorra. Mert ha nem erdekel mikor volt telo olaj csere, vagy fekfolyadek, hogy csak a ket legegyszerubbet soroljam fel akkor mindegy addig hajtsd mig szet nem esik[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Mindkettő tetszetős, képek alapján. Majáról kicsit mosottak a képek,
de egyértelműen lejön belőle, hogy "ki van suvickolva". Mondjuk ez
még motorikus állapotáról semmit nem mond, de kívülről szép.Amúgy van ára rendesen... Pantheon jóval olcsóbb, ez tény: mi az az
ár, ami gyanúsan olcsó? Lehet, hogy csak el akarja adni gyorsan, és
nem hirdetni hónapokon keresztül... Szezon vége van, ilyenkor már a
hazaszállítás is necces tud lenni, ha az ember nem akar rákölteni.De van nekünk egy szakink, aki képek alapján jó érzékkel mondja ám
a tutit. Irónia nélkül. Van szeme hozzá. Persze, beszéltük, hogy ha a
gépet valaki kívülről nagyon rendberakja, az megtévesztő lehet, de azt
nem szokták megcsinálni, hogy egy kotla motort annyira suvickolnak,
hogy csavarszettet is lecserélik amit a vájtszemű kolléga kiszúrhatna. -
DigitXT
félisten
Passz. 1:1-ben csereszabatos alkatrészekről tudok. Ha ez szopófaktor...
De ha már van egy újabb (mit újabb, visszatérő!!!) versenyzőnk a SOPO cég
rollerén, nos Grillo: mi a tökért nincs naftája? Nem lehet ugyanúgy "kezelni"
mint mikor először jött elő ez a gond? Legalább nem kéne tolni a vasat.Illusztris társaság!
SOPO Scarabeo
SOPO Beverly
SOPO Madison
SOPO MajestySOPO Varadero
"Te medve, nem húznál ki?"[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Honda. Ebből éppen egy 150-es áll nállam szétszedve.
Megbízható vasak, faék egyszerűséggel.
Amit erősen javasolt megcsinálni.
Szelephézag, olajcsere, hajtás rendszer átnézése, (digitxt már írta egy jó minőségű görgőszett itt számít, és nem is drága), első teló olaj csere, a hátsókat is nézd meg, szerencsére nem drága kb 30ezer a pár, RMS.
fékek átnézése, fékfolyadék csere, hűtőfolyadék csere, hajtómű olaj csere( Kicsit macerás)
Üzemanyag rendszer tisztaságának ellnőrzése, gyertya csere.
A karter gáz szelep eltömődni, ajánlott ellenőrizni. A levegőszűrő igen drága, ha van kedved akkor házilag racing szivacs szűrőre meg lehet csinálni, fautástól függően Kb 2000-3000Km ként ránézni és tisztítani.
Ha van kedved csak akkor 5-8K között van a papiros.
olajszűrő belső tisztítós.
Áttoltam a 150-est egy nagyszervizen, előtte olyan lomha volt mint a tetű. Most megy mint a szél, kap még egy puli (vagy németjuhász) görgőszettet, 17-én érkezik a hátső teleszkópok, és kész is
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen TV-t vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Politika
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Xbox Series X|S
- Viccrovat
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen