- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Apple iPhone 11 - népalma
Hirdetés
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
Stray - Az év végén Switch-re is elérhető lesz a macskás kaland
gp Pontos megjelenési dátumot egyelőre nem kaptunk, valamikor az ünnepi időszakban érkezik az új kiadás.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lac1
csendes tag
válasz
DigitXT #5071 üzenetére
Az igaz, hogy bármelyik motort néztem több helyen, sokszor mindig más teljesítményadat jött ki.
A nagy test a nagy légellenállás miatt is nekem kerülendő ennél a teljesítménynél. Igaz, még nincs jogsim sem, tavasszal szándékozom, mehetnék korlátlanra is, akkor lenne már választék a motorból, de nem nagyon akarok sokat költeni a hobbymotorozásra. Az indokom az, hogy van egy 70-es Piaggiom, az nekem elegendő teljesítménnyel rendelkezik, mert szeretek nézelődve haladni, csak akkor az megeszi a gatyámat, igaz csak átvitt értelemben a 70 ccm-hez viszonyítva. Egy 125-ös négyütemű lenne ilyen teljesítményű, vagy egy hajszállal jobb, csak fele ekkora fogyival, ezért keresek ilyent.
Viszont - és ez is befolyásol engem a teljesítményt illetően - szereztem egy DiTech-et is, mert az előző tulaj nem tudta összerakni, én megcsináltam, és egyszerűen elképesztő, hogy egy injektoros 50-es hogy megy, és mennyit eszik. Tehát ezért elég nekem a 125-ös teljesítménye, ami mégiscsak több. Aztán ha megjön az étvágy, akkor majd gondolkodom egy nagyobbon.
És azért robesz, mert 46 éves vagyok, nem biztos, hogy az én térdemnek jót tesz, ha kicsit hűvösebb menetszelek érik, amúgy eszembe sem jutna egy harmadik robogó.
Amúgy tényleg fura volt az elején a budiüléses használat a motoron, mindig féltem, hogy leesek róla, olyan szokatlan volt az autó körbeölelése után ráülni egy ilyen szarra. Pláne, hogy az első motorom (a fiatalkorom Simsonja után) egy versenyhengeres Piaggio Ciao volt, ház bazzeg, az hogy ment, ha egyszer már elkapta a forulatot, Istenkisértés volt azzal úgy haladni, ahogy bírt.
Ja, és ez elején mindig a vállamhoz nyúltam reflexből, ha rendőrt, vagy rendőrautót láttam...A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Politika
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Energiaital topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Elden Ring
- További aktív témák...