Hirdetés

  • Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata

    ph A 135,58 dolláros záró árral a cég elérte a 3335 milliárd dolláros kapitalizációt, átvéve a vezetést a Microsofttól.

  • T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb

    ma Az első körös magentás szolgáltatói telefonok ugyan nem voltak drágák, de sok kompromisszumot követeltek meg. A második generációs páros minden szempontból fejlődött, miközben az árazás maradt.

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz lac1 #5096 üzenetére

    Hát ezt Te tudod. Én simán felültem 125-ös gépre korlátlan jogsival.
    Jó, aztán kiderült, hogy 150-es, és sokba kerülne rá a rendszám, s
    így lett belőle 180-as Maja... Városba bőven elég. Nade 3-4 év után
    már többre vágytam, előtte is tuningoltam, hogy jobban menjen, így
    átültem egy 400-asra. Városba ez már sok is: túrázni már elég jó...

    Robogóból azért 400/500 körül eléggé kifúj a kínálat. Van 600-as is,
    de egyrészt drága, másrészt városban kihasználhatatlan. Vagy 650
    Burgman, esetleg GP800, Aprilia SRV 850, stb. De ezek extrémek.
    (Eeegen, még a Burgman is, mert nagyon spéci a hajtása. Ott egy
    szíjcsere magában 200K környékét verdesi, ami azért fájdalmas...)

    Hogyaszondja: ezek vételára bőven misi fölött van használtan is.:O
    Honda NC700D Integra is egy furcsa "hibrid" jármű, 2 millió fölött...
    Na meg pesze a nagy bömbik. Azokat is ritkán látni. (Drágák, na.)

Új hozzászólás Aktív témák