Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lac1

    csendes tag

    válasz DigitXT #5125 üzenetére

    Amihez spéci szerszám kell, azt nem tudok, pl. főtengőcsere. Vázat sem tudok helyrehúzni, meg ilyenek. A szereléstől csak azért ment el a kedvem, mert mindig olcsóért vettem, és az lett belőle, hogy nem a természetes kopás okozta szereléssel szoptam, hanem szinte kizárólag az előző gazda hanyagságával, hozzá nem értésével. Miért kell pozdorjacsavart hajtani a vázra hegesztett metrikus anyába? Miért kell egy injektor csatlakozót kicserélni egy hasonló, de csak hasonló másikéra, amit ráadásul rosszul is toldott meg?
    Miért kell a súber-emelő csavar hegyes végét fogóval belenyomnicsavarni a súberhengerbe (tolattyú, vagy mi a rák a neve), hogyan foroghat meg egy kormánynyakban az alsó, fix csésze?
    Ezek mind-mind 10 forintos hibák, de szó szerint, de többet vackoltam velük, mint a főtengelycserével a szerelőnél.
    Ez igaz volt ezer éve a Trabimra is, a C15-re, de Hiace, márkaszervízbeli szerelésű hátsó fűtésére, stb.
    ezért nem akarok öreget, mert ahhoz már szinte biztos hozzányúltak, és nekem már elment ezektől a kedvem.
    A legtöbb ember már ahhoz hülye, hogy ha leveszem a burkeszt, akkor egy kis dobozba rakom és azután azokat rakom vissza, nem pedig egy motorban nem viccelek, de kb. 20-féle különböző csavart, színre, átmérőre, hosszara, fejkiképzésre.
    Ez már nem kell, inkább fizetek érte többet, de nem azért, mert tele vagyok pénzzel, hanem mert már többet toltam a szarokat, mint más amennyit gyalogolt életében.
    :D

    A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...

Új hozzászólás Aktív témák