- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
Hirdetés
-
Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
ph A Zephyr egyedi tervezésű VGA-ja szokatlanul rövid hűtést kapott, mely állítólag nagyon hatékony.
-
Jövőre érkezik a Metroid Prime 4
gp Úgy tűnik, hogy nyolc évvel az eredeti bejelentés után megkapjuk a folytatást.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5071 üzenetére
Az igaz, hogy bármelyik motort néztem több helyen, sokszor mindig más teljesítményadat jött ki.
A nagy test a nagy légellenállás miatt is nekem kerülendő ennél a teljesítménynél. Igaz, még nincs jogsim sem, tavasszal szándékozom, mehetnék korlátlanra is, akkor lenne már választék a motorból, de nem nagyon akarok sokat költeni a hobbymotorozásra. Az indokom az, hogy van egy 70-es Piaggiom, az nekem elegendő teljesítménnyel rendelkezik, mert szeretek nézelődve haladni, csak akkor az megeszi a gatyámat, igaz csak átvitt értelemben a 70 ccm-hez viszonyítva. Egy 125-ös négyütemű lenne ilyen teljesítményű, vagy egy hajszállal jobb, csak fele ekkora fogyival, ezért keresek ilyent.
Viszont - és ez is befolyásol engem a teljesítményt illetően - szereztem egy DiTech-et is, mert az előző tulaj nem tudta összerakni, én megcsináltam, és egyszerűen elképesztő, hogy egy injektoros 50-es hogy megy, és mennyit eszik. Tehát ezért elég nekem a 125-ös teljesítménye, ami mégiscsak több. Aztán ha megjön az étvágy, akkor majd gondolkodom egy nagyobbon.
És azért robesz, mert 46 éves vagyok, nem biztos, hogy az én térdemnek jót tesz, ha kicsit hűvösebb menetszelek érik, amúgy eszembe sem jutna egy harmadik robogó.
Amúgy tényleg fura volt az elején a budiüléses használat a motoron, mindig féltem, hogy leesek róla, olyan szokatlan volt az autó körbeölelése után ráülni egy ilyen szarra. Pláne, hogy az első motorom (a fiatalkorom Simsonja után) egy versenyhengeres Piaggio Ciao volt, ház bazzeg, az hogy ment, ha egyszer már elkapta a forulatot, Istenkisértés volt azzal úgy haladni, ahogy bírt.
Ja, és ez elején mindig a vállamhoz nyúltam reflexből, ha rendőrt, vagy rendőrautót láttam...A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
- Házimozi belépő szinten
- Politika
- Kés topik
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Erős asztalláb (Steelcase)