Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lac1

    csendes tag

    válasz DigitXT #5071 üzenetére

    Az igaz, hogy bármelyik motort néztem több helyen, sokszor mindig más teljesítményadat jött ki.
    A nagy test a nagy légellenállás miatt is nekem kerülendő ennél a teljesítménynél. Igaz, még nincs jogsim sem, tavasszal szándékozom, mehetnék korlátlanra is, akkor lenne már választék a motorból, de nem nagyon akarok sokat költeni a hobbymotorozásra. Az indokom az, hogy van egy 70-es Piaggiom, az nekem elegendő teljesítménnyel rendelkezik, mert szeretek nézelődve haladni, csak akkor az megeszi a gatyámat, igaz csak átvitt értelemben a 70 ccm-hez viszonyítva. Egy 125-ös négyütemű lenne ilyen teljesítményű, vagy egy hajszállal jobb, csak fele ekkora fogyival, ezért keresek ilyent.
    Viszont - és ez is befolyásol engem a teljesítményt illetően - szereztem egy DiTech-et is, mert az előző tulaj nem tudta összerakni, én megcsináltam, és egyszerűen elképesztő, hogy egy injektoros 50-es hogy megy, és mennyit eszik. Tehát ezért elég nekem a 125-ös teljesítménye, ami mégiscsak több. Aztán ha megjön az étvágy, akkor majd gondolkodom egy nagyobbon.
    És azért robesz, mert 46 éves vagyok, nem biztos, hogy az én térdemnek jót tesz, ha kicsit hűvösebb menetszelek érik, amúgy eszembe sem jutna egy harmadik robogó.
    Amúgy tényleg fura volt az elején a budiüléses használat a motoron, mindig féltem, hogy leesek róla, olyan szokatlan volt az autó körbeölelése után ráülni egy ilyen szarra. Pláne, hogy az első motorom (a fiatalkorom Simsonja után) egy versenyhengeres Piaggio Ciao volt, ház bazzeg, az hogy ment, ha egyszer már elkapta a forulatot, Istenkisértés volt azzal úgy haladni, ahogy bírt.
    Ja, és ez elején mindig a vállamhoz nyúltam reflexből, ha rendőrt, vagy rendőrautót láttam... :D

    A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...

Új hozzászólás Aktív témák