Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Befellegzett az Alone in the Dark rebootját fejlesztő csapatnak
gp A játék vegyes értékeléseket kapott, de nem gondoltuk azt, hogy ez lesz a sztori vége.
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
válasz
Tothgera30 #24933 üzenetére
De reális 94-et, GPS-el mérve?
A kis 50-eseknél ez a végsebesség-környéki "szenvedtetés" nekem mindig kicsit olyan, mintha egy átlag 2000-es évekbeli 1.4-es személyautóval (65LE) folyton 160-al akarnék menni.
Bírja-bírja, de nagyon hamar elhasználódik a motor.Kérdés: egy csak villám-sztenderrel rendelkező motornál, ahol a kipufogó alul fut, hogy "bakolom" fel a gépet hátsó kerék/fék szereléshez normálisan?
Gondoltam, két autógumit (felni nélkül) aláteszek, de a kipufogóra szerintem nem jó ötlet rátámasztani a 140 kilót. Vagy szerezzek még egy autóemelőt, és a két lengőkart hátul 1-1 oldalon megemelem párhuzamosan? (Olyan megoldásra gondolok, amihez nem kell vennem egy hiper-szuper csoda, emelőt 20 ezerért)