- BYD Atto 3 menetpróba
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nem spórol az anyaggal a Galaxy Watch Ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
ma Az új akkumulátorral az eddigi legnagyobb kapacitást kínálja a OnePlus modellek között a OnePlus Ace 3-mal megegyező dimenziók mellett.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
válasz
DigitXT #24806 üzenetére
Igen, tavaly cseréltem az olajgombát is, akkor derült ki, hogy miért kopott el annyira a főtengely csapja.
Az előző tulajnak olyan gomba volt berakva, ami fordítva jelzett, akkor adott jó jelet, ha nem volt olajnyomas. Miután kitakarítottam a durván eltomodott járatokat és össze raktam a blokkot, mindjárt lett olajnyomas és a gomba dobta a hibát (mert ugye az fordítva működött, mint kellett volna, van ilyen gomba, de a madisonba pont nem olyan kell). Az előző tulaj végig azt hitte hogy rendben a nyomás, mert nem oda illő gomba volt benne. Durva történet.