Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz lugosi #98305 üzenetére

    Tanulva egy fórumos társunkkal eszközölt tesztből, akinek mint kiderült, az iPhone kapcsán/miatt voltak problémái - és az ügyfélszolgálat sem tudta megoldani -, azt tudom javasolni, tedd át a SIM kártyádat egy más oprendszerű okostelefonba és azon kapcsold be a megfelelő szolgáltatásokat, mint az átirányítás a megfelelő számra, hívásvárakoztatás...stb.
    Oda és vissza tesztelgettünk mindent, hívogattuk egymást minden módozatban, nála nem működött megfelelően néhány kapcsolódó szolgáltatás - ami nálam igen -, hiába volt bekapcsolva a Telekom fiókjában a szolgáltatás, kikapcsolta és utána vissza, de nem segített, SMS kód szintúgy.
    A SIM kártyáját átrakva egy Androidos telefonba, bekapcsolva/felülírva az átirányítást a megfelelő számra...stb., aztán a SIM kártyát visszarakva az iPhone-ba, rendesen működött minden, aminek kell.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák