Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dedike

    addikt

    válasz meroly #4270 üzenetére

    Azt azonban Te is tudod, hogy az olvasás meg az értő olvasás nem egy fán termő témakörök. (Meg akkor mi lenne az ügyfélszolgálatosokkal? ) Nem is beszélve egy "Általános Üzletszabályzatról", amit jogászok írtak jogászoknak, és az, hogy esetleg más is olvassa és szeretné megérteni, már nem igazán érdekelte őket..( hozzáértve természetesen, hogy az ilyen szabályzatokat jogi nyelven kell írni és megfogalmazni), Ezért is írtam, hogy nem biztos, hogy hátrányára válna a szolgáltatóknak, ha egy pár oldalon, érthetően, "lényegretörően" ismertetnék egy adott "téma" részleteit, árakkal, feltételekkel, esetleg javaslatokkal.

    Igen, valószínűleg az is szerepel az ájfónos díjcsomagokban, hogy direkt egy, erre a készülékre optimalizált díjcsomaggal adják el, biztosítva valamilyen szinten az ügyfelet, hogy igen, ennél valószínűleg nem fogsz többet fizetni, valamint saját magukat, hogy nem hiába adtuk "olcsón" az iPhone-t, meglesz így is az elvárt haszon... (Különben nem tartom hülyeségnek ezt a megoldást sem, de nekik is bejöhetett, hiszen vannak már a médiamánia csomagok is, ami nagyjából lefedi az ikon csomagokat!)

    Jó szerencsét!

Új hozzászólás Aktív témák