Hirdetés
-
Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
ph Persze ez eddig is logikus volt, de most már az Apple oldalán is érezhető egy funkció kapcsán a limitáció.
-
S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
gp Mostantól a konzolos kiadásokhoz is elérhetők a különböző rajongói módosítások.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #85645 üzenetére
Inkább költői kérdés volt
A szimering már ki volt keményedve, a 16 év, az 16 év. Összehasonlítva az újjal, ég és föld.
Amúgy igen, nem tett neki jót, sem, hogy mind radiális, mind axiális terhelést is kapott, mert ki-be is mozgott, 2 mm-t.Jó az a textil, hasznos. Pláne, ha sikerül melléönteni a motorolajat, enged valahol a blokk valamelyik tömítésnél alul/felül. Meg azért némi hangot is felfog.
Köszi, utána nézek ennek a hőálló, hangálló textilnek. Amúgy, simán lehet hogy légtechnikai boltból kapok is égés kioltó összetételűt, de szerintem, ha a jó koszos motorolaj kap lángra, olybá mindegy, hogy a szövet ég-e vagy nem. Kb mint a mint az üvegszálas kanóc az olajlámpában.Kértem ajánlatot szalonból, 12e + áfa a listaár, de évek óta nem rendelhető. 15 az utángyártott, olajfogó nélkül.
Én is azt hittem, hogy azért forgott meg a csapágy, mert megszorult, de ahhoz minimum az kellene, hogy tiszta rozsda legyen belül. Kicsit feketés volt a zsír benne, de vajpuhán mozgott, akadás nélkül, kellő ellenállással. Magának a csapágynak semmi baja nem volt. Kopott volt, de nem berágott.
Ezt szerintem, még mindig ugyan az a kátyúba hajtás, valamint annak a következménye, amitől anno a lengéscsillapító is meghajlott. Viszont ezzel szerintem, mostmár a lánc minden eleme ki lett cserélve."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rob210 #85671 üzenetére
f@asz kivan, nem gondoltam volna, hogy pont tőlük....Honnan rendeljek "eredetit"?
Oké, köszi, megnézem a direktívákat; home made-hez csak a menetes szár, amit vásárolnom kellene, viszont a gyári ki-lehúzó, ugye később máshoz is jó lehet....
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rob210 #85673 üzenetére
Szóval bárhonnan máshonnan jó lehet?
Összerohadva nincs, de bal hátsó erősen cserés; ilyen "aprósággal" nem akartalak zavarni, más prés nem elérhető nekem; mondom, hátha itthon is bírok vele.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Benir8
senior tag
válasz rob210 #85684 üzenetére
Nem vagyok ezzel közelebb. Nem lóg a féltengely támcsapágy, se mást.
Hol keresem tovább?
80 km/h fölött kis íves jobbra kormányzáskor búgó/daráló hangot hallatszik. Egyenesben elhalkul. Vagy 80 km/h felett hirtelen jobbra kormányzáskor van hangja.
Renault Megane 2 1.6 Grandtour -
erx470
csendes tag
válasz rob210 #85714 üzenetére
Az én matekom, megérzésem az FHP hiba. Azt nem nézte a kuyta se, tisztítva se volt és az is lehet hibás. Kaptam egy tippet: fújam le mikor tapasztalom a hibát az FHP-t akár féktisztitóval, hogy visszahüljön. Eddig 2x segített: 500-600 közeli volt a fordulat inditásnál és nem fulladt le, indult. Ezért gondolok az FHP-ra (de lehet csak véletlen). Meg, ha megnézzük ami benne van [link] Continental (meg talán Cseh gyártás) márkajú számokat nem látok (nem kivehető a képeken), max ha kiveszem, de ha meg nézed a képet a mostaninak a csatija is érdekes (kör alakúnak kell lennie). Viszem diagra, 2 hét múlva van időpont, csak gondoltam kicserélem magam a FHP-t hátha jó lesz. Elrontani csak nem tudom jobban (idegesítő így használni a kocsit).
[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #85721 üzenetére
Váltót akkor nem kell bántani hozzá ? Illetve a főtengelyszimmeringeket ? Új teknő, vagy bontott ?
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Reaper04
aktív tag
válasz rob210 #85722 üzenetére
Szia!
K0v@cs Auto-tól. Régi nálam van, nem hiszem, hogy foglalkozott vele a szerelő.
Szét tudom szedni, mit keressek rajta?
Újat le ellenőrizte-e... fuh, jó kérdés.
Valszeg úgyis rendelnem kell egy másikat bele, ha megérkezik az új, mit kell rajta ellenőriznem/ vagy a szerelőnek?Olajjáratok, szerintem ezt sem nézte meg. Bár nem tudom. Hogy kellene ezt amúgy?
Szolenoid csatiját néztem, hogy mintha kicsit olajos lenne. Letisztítottam. Nem változott. Délután veszek féktisztítót, azzal is megpróbálom.
Kimérni ki tudom amúgy? Van itthon multiméterem, azzal lehetséges? Mit kellene mérnem? (12v?)A csatit is ki tudnám cserélni, van ennek valami neve, típusa, száma?
Köszönöm!
erx470:
pedig, ha azt nézzük mennyien hordják oda a járgányt... és nem értenek hozzá. Ők akkor mind megkapják az 5w40-et. -
erx470
csendes tag
válasz rob210 #85714 üzenetére
Próbálkozzak az FHP kontakt tisztítással vagy esetleg cseréjével ( ami most van benne Continental nem kapható, ilyen Valeo-t tudok venni : [link] )?
Ha megfújom féktisztítóval az FHP-t akkor nem fullad le, ez a tapasztalatom már sokadjára -> ergo itt lesz valami hiba, nekem FHP gyanús.Reaper04: Sajnos ez van :(.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz rob210 #85739 üzenetére
Rendben. Figyelek majd a következő szervizbe látogatáskor.
Már levetettem vele multkor a burkolatot, megnézni mivan. De akkor szépen járt (persze kerregést követően).
Akkor nem jutott senkinek eszébe, hogy lehetne így ellenőrizni. Na de majd legközelebb!
Megnézem, hogy amikor szétszedte kotyog e... illetve az új kotyog e.F€bi ment bele. Most következőnek "Renault gyári szelepvezérlés 7701478505 OE/AF" -t kaptam volna a rossz helyett. De még nem rendeltem meg.
Ezelőtt amit kiszedett a szerelő az Delphi volt.Delphi kellene bele?
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rob210 #85673 üzenetére
Hátsókerék csapágycsere kész; apró adalék, hogy felemás volt, valamikor csak az egyiket cserélték. Nem volt összerozsdálva, szépen működött a háziszerszám
Egy füst alatt a hátsó rugó-teleszkóp is cserélve."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Mezga Aladár
veterán
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rob210 #85793 üzenetére
Az a baj, hogy az autó Érden, nő használja, és ezt is nehéz volt összeszedni tőle, mert csak balhézik, hogy szar a kocsi, találjunk ki valamit öcsémmel élő diag...hehe...álmainkban
De átadom az infót, tesó agyaljon rajta
Köszi!"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Kornelius07
csendes tag
válasz rob210 #85820 üzenetére
Szia!
Köszönöm a segítséget!
Bosh-t tudtam végül neki rendelni, a gyári is az volt. Csere óta merőben más feszültség értékek mérhetők, az alapjárat egyenletes lett, és 2 literrel kevesebb azóta a fogyasztás. 11 év és 228ezer KM-t bírt a gyári. A tárolt hibát még nem tudtam törölni... -
grizlisandor
addikt
válasz rob210 #85839 üzenetére
Lemaradt, hogy Megane 3 sedánról beszéltem.
Fura, hogy a Megane 3 sedán és a Laguna 3 sedán is szűkös, de a Laguna 3 kombi meg egy szoba.
Az a baj, hogy egy jól felszerelt Phase 2 1.2T Clio 3-hoz képest sokkal drágább a Megane 3 1.6 szívóval, 2.0T nem is beszélve.(#85840) Josi:
Csak nincs szükségem akkora bódéra. -
Nordik
őstag
válasz rob210 #85854 üzenetére
Én pedig lehet elhagyom a Renault vonalat egy 2008as Ford Focus 1.6 TI-VCT autóval. Egész megbízható konstrukció és tetszenek is, talán nem járok vele rosszul.
Mit érnek most a 2004es 1.6 Meganeok? Ugye az enyém Limousine, minden földi jóval felszerelve kivéve ülésfűtés. Gyakorlatilag csak bele kell most ülni. Kívül-belül korát meghazudtoló állapotban van. 135ezer kilométer van most benne ami ugynezki valós. 800ezer 1,2 millió között is találok. Rendesen fent vannak az árak.
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #85854 üzenetére
Több infót AKARUNK tudni.
Motor, évjárat, futómű-, “légzőrendszer” állapot, mit kell/kellett cserélni, mik a tapasztaltok, elváráshoz képest milyen.Kicsit más egy “átlag” tulaj részéről ezeket olvasni, mint aki már egy tucat ilyet szerelt jobb-rosszabb kiindulási állapotról, és reálisan tud róla írni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"