- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Yettel topik
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Felhasználástól függően mindegyik ajánlható egyik sem rosszabb a többi márkánál, de diesel és a fentartási költségeivel számolni kell!
Egy kettőstömegű csere a renaultnál se olcsó, ahogy a többi márkánál se.Amúgy a befecskendező rendszere már nem a sokat szídott delphi, így aki szídja az a németekben is megtalálható bosch-t szídja.
Az 1.6 dci és a 2.0 dci hasonló motorok 131Le és alapból 150 Le kíséretében.
De a 2.0 több verzióban van és ezt előszeretettel húzzák is.Az 1.5 dci szíjas hajtás amit szinte minden szerelő meg tud oldani.
Ellenben a láncossal amire kevés műhely van felkészülve, no és itt jóval drágább is a csere.
Magyarán a szjjast egyszerűbb olcsóbb, de sűrűbben kell.
A láncost nehezebb drágább, de ritkábban kell.Mindegyiknek van előnye hátránya, de a láncos motorokkal jobban megy a bodé.
Azért az 1.5 az csak 110 Le és szerintem használható, de egészségesebb 5-7 személlyel a 130 vagy 150 Le[ Szerkesztve ]
Renault power