- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli62
addikt
válasz Vangelis #18892 üzenetére
Nem tudtam meg, de nem is érdekelt. Kérdeztem az egyedi igénykezelési csoportot email-ben, de válasz az volt, hogy ennél részletesebb magyarázattal nem tudnak szolgálni, mint amia felmondásban volt. Végüllis részükről elfogadható indokként,, amit a levélben leírtak, hogy üzletileg nem volt nekik előnyös a díjcsomagom. Az is röhej egyébként, hogy a Telenornál minden egyedi lakossági panaszra az egyedi igénykezelési csoport válaszol, máshol meg különböző reklamációkra külön szakosodott osztályok vannak. Na és az utóbbi pár évben megszaparodtak náluk az informatikai rendszerükkel kapcsolatos leállások. (Telenor Online, számlázási rendszer, stb.)
Na ja, PGSM. Meg még voltak területi kirendeltségek. Amikor vettem telefont, és külön elbánásban részesítettek, mint prémium ügyfél...
[ Szerkesztve ]
-
randras
veterán
válasz Vangelis #18997 üzenetére
Nem értem ezt a nagy utálatot, komolyan. Látom a cikkeket Homáron, látom itt a negatív tapasztalatokat, de nálam eddig valahogy minden frankón ment, és abban is biztos vagyok, a többi szolgáltatónál is vannak hasonló esetek. Kérdés, hogy kinek áll érdekében a Telenor hibáit és k*cs*gségeit minden médián, fórumon keresztül nyomatni és a közhangulatba itatni...
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz Vangelis #19198 üzenetére
1999-ben 5ft volt a kormanyzati dijcsomag percdija kartyas(!) cuccnal...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz Vangelis #19399 üzenetére
Az tuti ha van torony akkor körülötte vizesárok meg Vulkan gepagyutorony van.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
szabonagyur
félisten
-
pinnacle
nagyúr
válasz Vangelis #19639 üzenetére
Szerencséd van, mert a nyomtatványokon fel szokták tüntetni, hogy az esetleges hibáért nem vállalnak felelősséget. Csoda, hogy ilyen nincs a Telenornál. Ilyen viszont van.
"Telenor jogosult indokolás nélkül megtagadni az interneten keresztül érkező megrendelést. A megrendelés elutasításának minősül az is, ha a Megrendelő legfeljebb 3 munkanapon belül nem kap visszajelzést a Telenortól." -
Landsmann
addikt
válasz Vangelis #19647 üzenetére
Nyugi, ha akarnak, mindent tudnak. Egyzser nálunk hitelre vásároltak egy kerékpárt. Aztán mikor a bank megküldte a vevőnek a befizetési csekkeket, nem az ő, hanem a 12 éves lánya nevére szóltak. Semmilyen dokumenten, még csak a hiteleigénylőn sem szerepelt a 12 éves gyerek neve. Mégis arra a névre állították ki a csekkeket.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
pinnacle
nagyúr
válasz Vangelis #19644 üzenetére
Ha már egyszer szóban megígérték, akkor már nem illene visszavonni. Igaz szerintem a Telenor jogosan hivatkozna tévedésre, de akkor miért ígérték meg? Hangfelvétel van?
asdf_ szerinted van olyan bíróság, ami nyilvánvaló "nyomdai hiba" esetén az ügyfélnek adna igazat?
Én csak annyit kérdeztem a FVF-től, hogy az távollevők közötti szerződés be nem tartása, nem az ügyfelek megtévesztése, azt válaszolták, nem tudnak állást foglalni, mehetek e bíróságra."Telenor külön tájékoztatja a Megrendelőt, hogy az üzleten kívül fogyasztóval kötött szerződésekről szóló 213/2008. (VIII. 29.) Korm. rendelet nem vonatkozik a megrendelésre, mivel a megrendeléssel Megrendelő keresi meg a Telenort, és a Telenor a Megrendelőt Megrendelő kívánságára - megrendelése alapján - keresi fel, továbbá tájékoztatja arról is, hogy a távollévők között kötött szerződésekről rendelkező 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet sem alkalmazandó tekintettel arra, hogy a megrendeléssel szerződés nem jön létre, hanem a szerződéskötésre a helyszínen kerül sor."
T-Mobile, Vodafone nem csinál ilyet. Nekem valahogy a T-Mobile oldala profibbnak tűnik, és az is tettszik, hogy megbecsülik a régi élőfizetőket. A Telenornál 6 előfizetésem van, de még semmi kedvezményt nem kaptam, leginkább az előbb linkelt kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Vangelis
nagyúr
válasz Vangelis #19663 üzenetére
Azt a választ kaptam, hogy hétfőn kapom meg a készüléket. Nem lát az ügyfélszolgálatos hölgy semmi olyan utalást ami miatt nem kapnám meg.
Ha van itt aki ért a telenor belső rendszeréhez írhatna valamit, hogy ilyenkor mi a módi?!
-Látnia kellene-e az ügyfélszolgálatosnak, hogy valami okból nem küldik ki a készüléket?
-Nincs törölt státuszban a rendelés. Teljesítés alatt van, ez jó vagy rossz?
-Állítólag értesítést kellett volna kapnom ha sikertelen. Tegnap Gép Rozál hívott, hogy valami miatt nem küldik.
De nem látnak rá utaló jelet, mert most azt mondta a hölgy, hogy hétfőn kapom meg.Ötlet?
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
tomp
félisten
válasz Vangelis #19667 üzenetére
Én tavaly vettem meg féláron a Galaxy W-t. A híres Őrült Péntek akción akartam venni, de rendszerhiba miatt nem engedték. 3x hívtak vissza az üzletbe aztán elhajtottak bunkó módon viselkedve. Jeleztem ezt levélben 2hét elteltével jött a levél, hogy a telefon félrerakva a nevemre az akkori akciós feltételekkel. Ami konkrétan 50%-os akciós ár volt.
-
pinnacle
nagyúr
válasz Vangelis #19669 üzenetére
Igen, azért gondoltam, hogy rendeld meg, mert ha kapsz visszaigazolást, akkor lehet, hogy a Telenor a 3 napos nem válasszal próbál visszadobni.
Én is gondoltam arra, hogy rád nem vonatkozik a szabály, mert telefonon erősítették meg. Ezért kérdeztem van-e hangfelvétel. Erre még a Telenornál sem gondoltak, hogy a Netshopból telefonon keresztül is lehet rendelni. Kíváncsi vagyok, mikor jelenik ez is meg a szabályzatban.
Egyébként nagyon ügyelnek arra, nehogy a felhasználó kicselezze őket. A T-Mobilnál, Bluemobilnál, lehet váltogatni a kedvezményes internet csomagok között. A Telenornál egyszer lehet aktiválni a Klikket.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Vangelis #19707 üzenetére
De akkor mondja azt!
Uram, tévedtünk, de lehetőséget biztosítunk, hogy 20-25-30 ezerért a megadott egyéves hűséggel, adott díjcsomaggal megvegye. S akkor megosztja a saját butaságának a kárát a Te előnyöddel...
... ezekben nem üzleti érzék, hanem üzleti érzéketlenség van...
Jó szerencsét!
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz Vangelis #19713 üzenetére
Ahogy én elnézem, a teló 0 forintos - azaz 0 forint befizetéssel elhozhato az adott dijcsomagban... szerintem ezt nem ertik hogy akkor most te miert akarod 0 forintert elhozni - reszletek nelkul.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Blackmirror
senior tag
-
Vangelis
nagyúr
válasz Vangelis #19764 üzenetére
Muhhahhaaa... pedig délelőtt még ide írtam
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy hozzánk fordult levelével, azonban megkeresését ezen a címen már nem tudjuk fogadni.
Az elektronikus űrlapon meg csak előfizetők írhatnak
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
zoli62
addikt
válasz Vangelis #19765 üzenetére
Ez nem véletlen, Telenor az egyedüli magyar távközlési cég, aminek egy több éve történt hülye vezetői döntése miatt nincs elektronikus elérhetősége. A webformon meg kötelező jelleggel fel kell tüntetni az ügyfélkódot. Magyarul, aki még nem előfizető, csak érdeklődik, az nem is tud emailben érdeklődni, mert lesz@rják. A poén az, hogy ezért fel se lehet jelenteni őket, vagy eddig még senki nem tette meg. A telefonos ügyintézők pedig a külfödről is elérhető vezetékes ügyfélszolgálati telefonszámukat se tudják megmondan, pedig az ÁSZF-ben ez benne van, bár tény, hogy a honlapon szintén nincs fent. (06 1 4646020).Az is röhej, hogy a 06 20 2000000 hívásakor a nap szinte minden szakában is legalább annyi a várakozási idő mint a 1220 esetében. Honlapon pedig fogyasztókat megtévesztő információ van fent. Az információs szám hívása normál percdíjon történik,és azonnal ügyintézőt kapcsol. Ez persze nem igaz, és a legjobb, hogy érdemben az NFH sem foglalkozik egy ilyen bejelentéssel. Mindezeket a Telenor évek óta "büntetlenül" csinálhatja.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen