Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
ph A Razer DeathAdder V3-ból merítő, szénszálas megoldás sok színben választható, a szenzora áthelyezhető, és még 45 gramm sincs.
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #144897 üzenetére
be kívánják vezetni a csak a motorosokra vonatkozó sebességkorlátozó táblákat
- SMKP-ra most is 40 km/h a megengedett, mindenhol.
Biztosan lesz pár idióta autós, aki a majdani szabályokat betartva közlekedő motorost fogja előzgetni. Tehát megy egy akármilyen motor a számára megengedett 60-nal kanyarban, egyenesben a sáv jobb szélén az íveken is és tipródik majd mögötte az autósor, akiknek ugye szabad 90-nel is mennie, de a be nem látható kanyarok, rövid egyenesek és a forgalom meggátolja az előzéseket.
Kevés nagyobb kockázat van a forgalomban, mint a türelmetlen résztvevő.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144897 üzenetére
A multja nincs osszefuggesben a fenti folyamattal, ami ellen kuzdeni kell.
Az altalam tobbszor leirt videoval van osszefuggesben, amit azert hoztam fel hogy gondolkodjanak az emberek egy kisse arnyaltabban, es kritikusan, mivel az nagyon nem megy a tomegeknek. Nem az erdekkepviselet alapveto celjaival osszefuggesben, legalabbis ameddig azok nem valakiknek a megbelyegzesevel vagy kirekesztesevel bovulnek.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144902 üzenetére
Ha ez az ami meghaladja az emberek ingerkuszobet, akkor meg kell allapitsam: az emberek budos bunkok akiket tenyleg vezetnie kell vkinek kezenfogva. Akinek a szemelyet kritika nem erheti, mivel o fogja a kezedet.
Ez autonal is igy van. A gumiszabaly, hogy nem a korulmenyeknek megfeleloen valasztottad meg a sebessegedet. Autonal ez altalaban egy torott felniben kimerul, es jobb esetben, ha nem kell a kezedet fogni, egy kis civil kurazsival- utkezelovel valo fenyegetozes-perelessel karteritenek. Itt nagy kulonbseget nem tesznek sztm, bar el tudom kepzelni, hogy ha a rendszerkritika elkezdodik a motoros erdekvedelemnel, akkor elmehet olyan iranyba, hogy ellensegmenedzsment aldozata lesz a motoros tarsadalom
amire semmi szukseg, mert eleve nem jo velemennyel vannak a motorosokrol a mediaban mutogatott balesetek miatt, meg hogy a csak es kizarolag autot vezeto emberek nem tudjak elkepzelni, hogy az a sebessegkulonbseg, amivel megelozol egy autost, az egyaltalan nem veszelyes, es nagyon hamar el lehet erni egy motorral. De egy swiftbol ez veszelyesnek tunik.Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz bacus #144897 üzenetére
Helyes. Mindent meg is tesz ezert a motoros tarsdalom. A hangos kiopufogos szagulsozos agyatlan pocsokkel egyutt megy a sorozes, mert motoros. De szaguldozos autos egy szemet.
A slepje miatt szopik a normalis. De nagy osszetratasba a fasszsag elnezheto tenyezo.Sajat magat diszkriminalja a motoros tarsadalom, elukon Dodor. Bocsanat, de jelen vilagban, ha nincs diplomacia erzeke valakinek, sokra nem fog menni.
Lokalis problema szuk ember csoporttal.Elvezetes motorozast a versenypalyan kell keresni, vagy minimal forgalmu helyen.
Evvan. Eltelt 30 ev, az utak szarok, aforgalom megnott. A motorzhato utak szama lecsokkent es koncemtralodik.
Miert nem szervez, megmozdulast az utak biztonsagosa tetelere. Vagy a relativ sebesseg gumiszabaly ellen? Vagy a szetfolyatott szarok ellen? Mar reges regen megserultek a szemelyes jogok. Ennel sokkal sokkal nagyobb vloumenbe.A fejekben van baj. "Volt is lesz is ez itt a prakszis, minden kornak rendszere van"
Ez van. -
zgospel
őstag
válasz bacus #144897 üzenetére
"CSAK MOTOROSOKNAK 40-60-as korlátozások várhatóak"
Ha ez igaz, akkor ez tipikusan megint egy olyan dolog, amikor zsigeri és átgondolatlan megoldást próbál valaki adni egy olyan problémára, amihez kurvára nem ért. Természetesen az évtizedes hazai jó szokás szerint mindenféle szakmai egyeztetést nélkülözve. Ársapka és társaihttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #144909 üzenetére
Gyerekkoromban még néztem néha parlamenti közvetítést, lehetett tanulni, hogy küld el a másikat az anyjába úgy, hogy egy csúnya szót sem mondasz. De ami úgy 8-10 éve megy, azt kb senki nem engedi meg magának a környezetemben.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
csongi
veterán
válasz bacus #144910 üzenetére
Ertelek,de tevuton jarsz.
Szerencsere a kamionosok nem kezdenek el harcolni. .
Autosok miert nem harcolnak a behajtani tilos kiveve celforgalom tabla ellen? Vagy miert nem harcolnak a motorosok ez ellen?Mint mondtam, nem fogadom el, egyenlore a jelenlegi helyzetben megertem, a modja meg meggondolatlan.
Tovabbra sem latom a motoros kozossegbe a szabaly kovetes, illetve a szabalysertok kizarasata kozossegi eletbol. Ha minden pocst motorsnak tartunk, akkor min csodalkozunk?
Es meg is erkeztunk a sajat diszkriminancionkhoz.
Es kivancsi leszek, amikor tobb tb-t kell fizetni egy motorosnak, hanyan mennek utcara hozongeni.
Lesz ilyen is, hamarosan.Egyszer sem hangzott el,hogy a szabalytalan motorost tiltsak ki.
Nem is lesz,nincs kspacitas a kiszuresre. -
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144909 üzenetére
az a -tulnyomoreszben - kommentelokent megjeleno nep (kb 3-5e ember) akiket minositettem, azoknal nem ez a problema.
problema tulnyomoreszt sztm hogy eleve atomizalva van a tarsadalom, hogy ne tudjon osszeallni semmilyen erdekvedelem. (Autos- motoros ellentet pl, de mindenre van pelda. Bp-videk, ertelmiseg-munkas, no-ferfi) Nem a kuszob emelkedett meg, hanem hogy hogyan nezel arra akivel ossze kellene allni, mert a celjaitok ugyanaz lenne. Ha pedig massal tortenik vmi, de nem veled, azt pont leszarod, mert egyenkent kell tulelned.eleve olyan tarsadalmi retegbe tartoznak, akiknek - akar sajat hibajukon kivul- nem volt reszuk elegseges oktatasban, szocialozalodasuk leginkabb arrol szol, hogy egyenkent elj tul, mert erre tanitotta ez a tarsadalom es rendszer, ami korulveszi oket, es rendszerszinten nem tudnak gondolkodni, csupan hangolni lehet oket valami- valakik ellen, a serelmeik, frusztracioikra sot szorni, ennek menten pedig vmi bunbakot kinevezni, amivel nem lesz megoldva a problema.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144909 üzenetére
Mielott felreertes lenne. En egyetertek, h ki kell allni a motorosoknak a jogaikert, enis alairtam a peticiot.
hogy ilyen ember jutott, aki osszefogja, hat ez van. Azzal nem fogok egyeterteni ha ilyen moslekot csinal, akarki legyen, ezt meg kell latni, nem vakon bologatni mindenre.
Ahogy korabban mondtad a stoppos analogiat, ha a cel egyezik, akkor be kell szallni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
senior tag
-
senior tag
válasz bacus #144995 üzenetére
Ezt esetleg meg tudnád majd nézni? Mert ha nem tudja, akkor ez is kiesik, várhatom majd az X4-et
Osmo-t nem veszek, az is egy lencsés, ott a Hero 9, ugyan azt tudja.
Másodlagos terv, ha nem rezegne ennyire a motor, vagy ki tudnék találni a kormányon valami jobb felfogatást, akkor veszek egy Hero 7-et ami vehetne bármit, a sisakon meg maradna a Hero 9.Mentolka: Bocsi, azért sem reagáltam rá, mert bár olcsóbb, mint az X3, cserébe gyengébb is a képe. Ha már váltanék, akkor felfele képminőségben is, nem lefele. Minden esetre egy jó kamera, jobb mint az X2 (árban kb ott van), de nem jobb mint az X3.
-
senior tag
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #145613 üzenetére
Demszky-csöcs jobb lett volna valóban, de azt tovább tart telepíteni. Valamelyik este az Üllőin mentem kifelé robogóval, nem volt kedvem a kerékpársávra menni, mentem az autós forgalmi sávban. Köztük persze nem volt hely, de jobb oldalt a kocsik és a pollerek közt elfértem, ott mentem előre.
Persze alattam a kávédaráló nem úgy gyorsul, hogy már a mozgó autók közt is legyen kedvem/merszem előre törni, álló autó mellett a pirosnál meg minek húzzam a szarvát?
Meg kinőttem már abból, hogy a zöldnél első legyek. Pont megfel, ha utolsóként érek át.hroberto: igen, a szabályok elkövetőket generálnak, ez ilyen. A nagykörúton én is igénybe szoktam venni sűrű forgalomban a kerékpársávot, de kerékpárost csak ritkán előzök ott. Elpöfögök mögötte 20-25 km/h-val, mert így is sokkal gyorsabb vagyok, mint az álló kocsisor. Nameg a kerékpársáv minősége sem biztat nagyobb sebességre, és sosem tudhatom, hogy az adott kerékpáros mikor akar hirtelen manővert végrehajtani akár egy úthiba, akár egy parkoló autó nyíló ajtaja miatt.
Lehet, hogy ezen a 10 km-es hazaúton akár 5 percet is bukok, mert így 3-mal több piros lámpát fogok meg, de még mindig kényelmesebb, mint villamossal és gyorsabb, mint kocsival.rottenbull: ha bírsz, menj, ott, ahol az biztonságos. Nem azzal van baj, ha országúton 110-zel előzöl, vagy városban 60-nal, hanem amikor a sávelválasztó járdaszigetet megkerülve városban 100-zal kerülsz a rakparton... Nem olyan vékony a határ a szabálytalankodás és a pofátlanság között.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
zgospel
őstag
válasz bacus #145613 üzenetére
"Egyébként is a k. oszlopok kitalálója a felelős és aki ezt így megtervezte."
Ha ötször megkérdezed és megválaszolod az idézett problémafelvetésed, akkor eljutsz a probléma valódi gyökeréhez. [link]
Te egyelőre leragadtál a felszínnél amikor felelőst kiáltottál.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Steven
addikt
válasz bacus #145649 üzenetére
Köszi Shadowbull és bacus!
Bacus:
Élőbe más kicsit és lehet kép kicsit torzít . Engem nem zavar a doboz .... kivéve az , hogy nem fér bele a céges 15" noti . (majd próbálok kérni egy 14" vagy 13,3" ast)Amúgy nagyon más kávéház a futómű és a fék az 1050 hez képest.
Eddig tetszik bár túl sokat nem tudtam menni vele mivel melóból rohanás el rohanás vissza melóba.Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
-
-
veterán
válasz bacus #145773 üzenetére
2001-es 600-as hornettel megyek, nincs rajta egyik se.
#145775 Gaboman
Nekem főleg túrázás jellegű a terepbiciklizés, 23 ezer km jó része a bükkben pörgött le. A lefelé szakaszok nekem jobban bejönnek a biciklivel, sokkal több kontrollt ad a kevesebb suly miatt. Probaltam a safety-nél a terep treninget, jo buli volt, de nekem nem vonzo, hogy csak meghuzom a gazkart es megy, tul nagy a tehetetlensege.
Esni barmikor szivesebben esek a montival, az biztosEverybody lies.
-
veterán
válasz bacus #145799 üzenetére
A schubert sr2 parasodik erosen, meg szemuveges is vagyok. A resnyire nyitva hagyas nem segit rajta sajnos.
Ha nem kell mindig futeni es a motor rendszerere kotom kapcsolhatoan, akkor maris kozelebb vagyok egy elheto, fixen mukodo rendszerhez.
Egy magsafe szeru magneses, de fizikai terhelesre oldo csatlakozas a motor iranyaba megoldana sok problemat.Everybody lies.
-
Steven
addikt
válasz bacus #145815 üzenetére
Ide dobom közösbe hátha valaki tervez bmw motort venni.
Szvl bacus
Nah megjött a BMW Connected Cradle .
Ugye ezzel megkapom
-a gyári BMW navigációt
-telefon töltését
-irányítás lehetőségét telefonon bmw JOG al.
-tudom 2.kijelzőnek használni ,hogy ki írjon valami faszságot a motorról "éljen"
-telefon hívás kontakt választása stb.
-média vezérlés joggal
-Sena vezérlése joggalEz tényleg mind faszán működik egy bajom van csak....
Iphone 14 pro csak úgy megy bele hogyha leveszem a tokot .de akkor mint Katiban a gyerek.. viszont akkor kb olyan mintha egy beton tömbben állna magyarul semmi puhaság azaz tényleg 0 rezgés elnyelés.Szvl next mission ,hogy nézek egy olcsó szutyok vékony tokot rá valami kínai szart hátha azzal bele megy. (ugye a minőségi tokok vastagok )
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
bardi
aktív tag
válasz bacus #145842 üzenetére
Valami nemrégi frissítés óta már a google maps is mutatja a megengedett sebességet.
Szerpentines részen én kb arra is használom, amit leírtál.Esőben meg nekem csak akkor ment víz a telefonra, ha megálltam, amúgy az idom eltereli a vizet, de ez persze motorfüggő dolog.
'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nespresso Krups Inissia XN100510 kapszulás kávéfőző
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen