Hirdetés
Hirdetés
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
citkar
addikt
válasz etnies #116913 üzenetére
Hol tervezed venni? Tetszik nekem is, de nem találtam olyan helyet, ahol fel lehet próbálni, csak webshopos rendelhetőséget.
Esetleg valaki használ kifejezetten nyári motoros cipőt (vagy tud ajánlani), akár alacsonyabb, akár magasabb szárút, a lényeg a rendkívül jó szellőzés lenne, mint egy hálós nyári motoros kabátnál, amin a szellő is átfúj. Az se baj, ha könnyen átázik, csak jól szellőzőn.
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #116940 üzenetére
+1
Pont ilyen van, apum első ajándéka volt anno az első motoromhoz még ha nem is nittelős kellett rá.(később kelleni fog elven) Baromi könnyen kinyomja a szemet.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csoki46
senior tag
válasz etnies #116952 üzenetére
A nittelésnél szoktam elővenni a sublert, megmérem egy másik láncszem vastagságát (a méret) meg a gyárilag nittelt csap átmérőjét is (b méret). Nittelés előtt összepréselem a méretre utána pedig addig nittelem amíg nem lesz akkor a patentszem csapja mint a b méret.
Nekem ez így vált be, így tuti nem szorul a lánc, és szépen fut. (AFAM easy riv 5-öt használok, bárdiban 5-6k) -
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #117031 üzenetére
Én inkább a hozzáállás miatt linkeltem, nem egészen értem mi ez a hirtelen éles váltás az elmúlt fél - egy évben... Kíváncsi leszek a KTM-re meg a 80dB-es normára ha bevezetnék.
Ha jól emlékszem nekem is valami 82-83-85 dB a gyári értékem még ez a régi kis 500-as is átlépné az előírt maximumot amit a tervezet tartalmaz a németeknél.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Somatom
veterán
válasz etnies #117353 üzenetére
Sztem egy felnyitható is kellő védelmet tud adni (nekem egy régi Airoh van, az RMC -től). A speedesek nem szeretik a felnyithatóst, mert nagy tempónál zajos. De, a HD -s tempónál sztem rendben van.
Xaels:
Ahogy a kabáttól, úgy a cipőtől sem várom el, hogy vízhatlan legyen. Teljes esőpakkot használok, külön összeválogatott elemekből. Eddig a legrosszabb egy Nürnberg - Bp volt, végig szakadó esőben, de alul por száraz maradtam.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz etnies #117367 üzenetére
Háááát... Fél milláért az a minimum. Gyanítom, hogy aszfaltdörzsölésre nem vonatkozik a gari. Fél milla husss. Egyébként ennél jóval öregebb a 40 Eurós, "bukókapucnis" esőkabátom és még mindíg vízálló. A gumikesztyű filléres tétel. A csizmából nem jött be a gumi, mert szenvedős volt felhúzni és közben gyakran elszakadt. 30 Erzsi volt egy oldalt tépőzáras, rendes talpas. Örök élet, meg egy nap (legalább 10 éves). A nadrág az necces, de abból hiába vettem drágát, zacsinál az is beáázott. Egy szezont viszont a gagyi is kibírt. Úgyhogy az esőnacit évente cserélem. Aztán, ha szakad valamelyik, hát szakad. Nem dönt anyagi romlásba, ha cserélni kell. Alá a Bering cucc már húzósabb, de nem fél milla és ilyen használattal minimum 10 évet tud. A régi dzsekimet sajnos ellopták, de a nadrág több, mint tíz éves.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#31733248
törölt tag
válasz etnies #117365 üzenetére
Ha túráznék motorral, én is ilyesmit vennék, az biztos. Nekem is van Gore-texes (sport)ruházatom, az is bevált. Idén még csak keveset motoroztam (összesen 3000 km-t), többször el is kapott az eső, olyankor tényleg jobb lehet behúzni a cipzárokat, mint félreállni és felvenni az esőruhát. A Mugenrace kabátomban ugyan van "esőmembrán", de a rövid fazonú dzsekinél még rövidebb derékban, már csak ezért sem jó. Arról nem is beszélve, hogy az átázott cordurát nem valami kellemes hordani. Szintén hátrány ilyenkor, hogy az Alpinestars profi ruháival ellentétben a külső zipzárral nem nyílik meg a szellőző nyílás a belső rétegen, következésképp az eleve nem lélegző rétegbe szellőzés híján könnyen belerohadhat az ember. Nekem ez a kisebb távolságok miatt nem gond, de akik komolyabb túrákra mennek, jobban járnak egy profi ruhával.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #117655 üzenetére
Tartok tole az, e-xc, sem tetszene, erodalja egyebkent az 1 centis repedesekkel tuzdelt betonkemenyre taposott erdon at vezeto turistautat, meg tul szethordja a cigicsikkeket, es a petpalackokat.
en nem azt mondom jelen esetben, hogy igenis menjunk az erdoben herelt dobbal, hanem azt, hogy nagyon alszent ez a fajta felhaborodas egy ktm videon.Ha ezek ott mennek, ahol senki nem hallja oket, de tudomast szereznek rola valahogy, az is zavarja az embereket. :D
Ami nem arra megy ki, hogy ovjuk a termeszetet.Explosión de dos tiempos
-
#31733248
törölt tag
válasz etnies #117543 üzenetére
"Forcefield Isolator 2 van valakinek?"
Nekem igen, teljes szett. Csípőprotiből ne azt vedd, a legtöbb protektorzsebbe túl kicsi, inkább egy váll- vagy térdprotektort faragj méretre, ha kell.
Szép garázs, szép ajtó, szép kapcsoló, szép motor, de még a fotó is igényes. Már csak egy szép MACSKA kellene az összképbe és meg is vagyunk.
-
Geresics
addikt
válasz etnies #117834 üzenetére
szerintem ha valaki egykerekezni szeretne, akkor csinálja. Dodor elmondta a lényeget: zárt helyen, és ne sajnáld a motort eldobni, Sanko pedig még egy fontos részletet mondott (már amennyit láttam belőle), hogy soha ne menj egyedül! Ezeket szem előtt tartva érdemes megtanulni annak, akit ez vonz.
UV-ra nem is gondoltam, igaz, a többi "mellékhatásra" (megfázik a derekad, csapkod a póló, stb) sem
(#117835) ath
48h túrán (4:35-nél) egy darázs bement a cordura szellőzőjénél, és hálón keresztül csípett(#117836) veze
Hogy melyik a "jobb", addig esélytelen megmondanom, míg nem próbáltam. Inkább úgy mondanám, hogy nem is olyan drága, mint elsőre tűnik!
Amúgy szerintem nincs olyan, hogy jobb/rosszabb, ha normális oktatás folyik, mert mind hasznos! Persze van olyan, hogy valami nem éri meg a pénzét...(#117837) duni84
Eszem ágában sem volt Scorpion Trailt venni, nekem a TKC70 és társai valók
De azért köszi a tapasztalatot, hasznos!(#117838) fattyu
Ugyan ez a félelmem a motoros farmerrel is: komoly esésnél tuti elmozdul a térdprotektor.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #117993 üzenetére
A mi motoros társaságunkban kb mindenki a lámpa kábeleire köti az USB-s töltőket és akkor nem kell a 20 fontos cucc . Pontosan ezért. Közvetlenül akksira kötve akkor is fogyaszt, ha nincs bedugva semmi. Viszont a világítás értelemszerűen csak akkor működik, ha gyújtáson van a motor.
geresics
Oké. köszi. ..kivárok, h akarok-e KMT-et, kíváncsi leszek te hányszor rohadsz le vele.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #118048 üzenetére
Mondjuk ennek lehet szimplán biztonsági oka is. Ezen már sokszor agyaltam én is.. Az enyémen (és kb minden motoron) egy simán kézzel kitekerhető kupak van. Idegen helyen hagyva a motort a homoktól, a vízen át, egy idióta "jóakaró" bármit beleönthet a blokkba, amiről max akkor lesz tudomásod ha beállt ilyen esetben. Ezt viszont nem nyitja ki senki az utcán hirtelen felindulásból.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
etnies
senior tag
válasz etnies #118050 üzenetére
Már nem fért bele a link, gyertya kupak eltávolító.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #118129 üzenetére
Nem olvastam el a cikkeket, de ha egy 200-250kg-s motor lespanizva leugrik a középsztenderről, megeszem a kalapom. Oda rally szintű ugratás kell.. ha normálisan le van húzatva előre és hátra is, az az életben nem fog elmozdulni.
A VFR-t így hoztuk haza Berlin fölül, pár éve. Középállványon, 4 ellentétes irányba lehúzatva. Semmit nem ment arrébb.
Ha egy motoron van középállvány, én 100% h azon szállítanám. Oldalsztenderen szállítva, lehúzatva magának a motornak a berugózási hajlama szvsz sokkal nagyobb, hisz a 2 kereke a földön van."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
julius75
aktív tag
válasz etnies #118201 üzenetére
"Két évig leveleztem...." köszi, sokkal jobb így
csongi: valószínűleg már öreg vagyok hozzá. Vagy lusta. Esetleg mindkettő...
Micsurin: "ha ennyire zavaró..." inkább unalmas, nekem. De ez továbbra is egy fórum, amit nyilván nem kötelező olvasnom.
Szóval miattam egész biztos, hogy nem kell változtatnod.[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz etnies #118252 üzenetére
Nem az a baj, hogy nem megy, hanem mivel lejjebb van engedve, megváltozott a tömegközéppont. A gyári méretben semmi gond, akkor szinte hátratett kézzel, becsukott szemmel, csak foggal is megy, de így sokkal nehezebb. Nekem nem annyira, mert nemcsak a motorban van súly, hanem bennem is, de pl. a Bandit-fész csoportban sokan megszenvedik...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
vlevi
nagyúr
válasz etnies #118260 üzenetére
"pályán csak 150-el megyek óra szerint"
Nekem 650-es V-Stromod van, igaz?
Én már sajnáltam annál a fordulatszámnál hajtani. Az enyém 2004-es volt, annál óra szerint 110-nél 5000-t forgott, a tartós 7000-es fordulatszám nekem nem teccet.Most a 900-as Tracer meg alig bír lassabban menni 150-nél De tényleg. Ha pályán megyek, oda kell figyelni, hogy ne húzzak egy kicsi gázt se, mert észre se veszem, és 160. Igaz, ennek a vége leszabályzással 225, anélkül valahol 250 fölött lenne
"Ha meg oldaldobozok is vannak"
Szerintem Tamás9x hosszabb kirándulásra gondolt, és oda kell a sok doboz.
A kisebb köbcentis túraenduróknak nem érdemes tépni a száját.[ Szerkesztve ]
-
julius75
aktív tag
-
csongi
veterán
válasz etnies #118308 üzenetére
Az elektromos meghajtas hive vagyok. De ezeket csak fekvorendornek hasznalnam. :).
Akkor inkabb egy elektromos kerkpar, es joval szabadabb mozgas terem lenne, iletve a pakolhatosagrol ne is beszeljunkEzeket a gordeszka kerekeket meg nem tudom minek eroltetik. Pont a nagyvarosok uthalozata a legrottyantabb az egesz vilgagon.
Ezek ingyen sem kellenenek. Mintha elolrol kellene kezdeni a robogo feltalalasat. Attol mert kapcsolhato egy okostelefonnal, es mindent is megtudhat az ember a cuccrol, nem lesz vasaralasi ingerem.
Ez Uri muri szerintem. Bar biztos lesz kozonsege.
Ennyi erovel Ha akarta volna az allam, villany bringara is adhatott volna tamogast. De a 125ccm 4T motorokra is.
Hiszen mar annyi tanulmany kimutatta, karosabb az elektromos meghajtas mint a benzin. -
csongi
veterán
válasz etnies #118375 üzenetére
"Mindig letolnak ha balra kanyarodok."
Hat kedves Opeles, innen megmondom, hogy nem kellene kereszbe allni a savba kanyarodas elott, oszt akkor nem letolnak, hanem jobbrol kikerulnek, es meg a tukorbe is azt latod amit kellene.
Mondjuk ilyen szitukban kb 1-2 auto elozest tervezek bele.
Aztan megint a kovetkezot. Pont az ilyen okok miatt.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz etnies #118495 üzenetére
Motoroknál mondjuk az automataváltó engem inkább taszít, de ez elsősorban amiatt van ahogy én használom (vagy inkább használnám ) a motorom. De másmilyen felhasználásra simán el tudom képzelni.
Viszont egy gyorsváltó, pláne ha még blipper is van (lefelé) az nálam maga a mennyország.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Chris0321
addikt
válasz etnies #118495 üzenetére
Ez emberfüggő is, én is próbáltam már autómata váltós autót de nem fogott meg. A tavaly vásárolt autóm is manuális, de direkt tempomatost akartam pedig azt soha nem volt lehetőségem kipróbálni viszont azt ha akarom bekapcsolom és nem kell figyelnem mennyivel megyek, ha olyan kedvem van akkor pedig nem.
-
vlevi
nagyúr
válasz etnies #118500 üzenetére
Én az első Africa Twinnel mentem DCT-vel. Igaz, nem volt lehetőségem hosszan kipróbálni, de az ott, akkor, minden, az automata váltó üzemmóddal kapcsolatos rossz érzésemet beigazolta.
Ha azt szerettem volna, hogy visszaváltson, akkor egyáltalán nem úgy, és akkor váltogattott vissza, ahogy az nekem jó lett volna, de amikor visszaváltott, akkor marhára nem esett jól.
Csúsztaott kuplunggal sem tudok vele araszolni, a DCT erre nem alkalmas.
Motorfék sem úgy adja elő magát, mint megszoktam.
Tudom, azóta már sokat változott a DCT, és hosszabb idő kell hozzá, hogy megszokja az ember, és ilyen ingázós motorba még akár jó is lehet, de én inkább elmotorozom azt az 1000liter benzint, amibe a DCT kerül
Valahogy mindíg ott lenne a fejemben az az érzés, hogy, na, most a következő kanyarban vajon úgy fog-e váltani, ahogy eddig, vagy valamilyen körülményt figyelembe véve, lesz valami új? -
vlevi
nagyúr
válasz etnies #118512 üzenetére
Van persze rajta kézi kapcsoló is, meg sport módok is.
De az ilyen mellékes dolgok, mint, hogy nem tudod otthagyni sebességbe rakva, ezért kell rá külön parkoló fék, hogy guruljon le a dombról, ésatöbbi.
Nem, valahogy nem vonz a dolog. Ha csak egy egyszer A-bol B-be menésre használt valami lenne, akkor talán, a kényelem miatt.
De motort nem azért veszünk, hogy kényelmesebb legyen :)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen