Hirdetés
- Apple iPhone 11 - népalma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
Hirdetés
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
ph A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #139955 üzenetére
Eh most szaladtunk ebbe bele. Spirit HD és 5R Lite duo packok közt agyalunk párommal... tippre az előbbi fog nyerni mert max egy haverom csatlakozna be úgyis 3. egységgel.
Mennyire bírják vajon ezek ~100-110-es tempónál füldugó nélkül?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #142988 üzenetére
De neked interphone van nem?
Ajh... Bázis közölte Aug 15-17... közben a Louise is azt írja ha kosárba teszem Week 31 ellenben bolti készletre meg azt írja van. Eltérő lenne a bolti meg az online készlet?
edit.: Hmm ha bolti készlet eltérő a webshoptól akkor lehet megér egy kört oda és vissza, legalább kirándultunk. Diák vonatjegy amúgy sem akkora tétel.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #143053 üzenetére
Ezt marha jókor küldöd banyek…
Két órája vonta az FC a Cardokra az akciós 101k-t 130 helyett.Na mindegy csak nem fürdünk be velük utas + sofőr felállásra. Haverok sóherkedtek még erre a Cardo SpiritHD-re is…
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #143056 üzenetére
Na mindegy csak bakker ilyenkor elagyalsz mi lett volna ha
Mesht majd írd meg milyen volt.
Cardokról szerintem én is bedobok majd egy szöszenetet hátha valakinek később jól jön. A 40MM-es JBL-ek miatt extra kiváncsi vagyok, alig 25EUR-ért/db most fél áron szereztem még hozzájuk.
——
Idei média gyűlölet cunami eredménye, lehet gratulálni a firkászoknam
[link][ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #143185 üzenetére
Te inkább lemaradnál - minden szívfájdalom és rosszallás nélkül. Ha pedig az lenne a cél, hogy rosszul érezzem magam miatta, annál inkább.
"amikor a teljes időben" az oktatás mind az egy órájában? Képzeld el, milyen amikor ezt 10h-ban csinálod 4-9 motorral mögötted. - Inkább 1,5 óra volt és meg kellett várnom a többieket, de az egy hatóság által elvárt dolog, kellett a papírhoz.
Túrán más a dolog. Egyrészt kezdőként kezdőknek szervezett túrába neveznék be, ahol hasonló tudásszintű motorosokkal kerülnék egy csoportba. Jobban összetartana a mezőny. Másrészt van túravezető, aki összefogja a csapatot. És nem érezném cikinek negyedjére is elmenni egy kezdő túrára, ha nem értem meg magasabb szintre. Ha meg a kezdő csoporthoz is lassú vagyok, negyedjére is, nem megyek többet csoportos túrákra, mert nem nekem való.
De vezetéstechnikai tréning a csoportos túra előtt lesz.Azzal meg gondolom, egyetértesz, hogy városi forgalomban más a mögötted haladóhoz igazítani a tempót, mint országúton az előtted haladóhoz. A "gyere utánam, mutatom az utat" stílusú csoportos gurulásban nem az a cél, hogy lerázd a másikat.
A fájós feneket elkerülendő szeretnék kényelmes motort választani. A robogóból pont ezért volt elég egy Újbuda-Ecser távon. Már egyáltalán nem kívántam a hazautat a fél órás dolgom végeztével. A Frazeren ilyen gondom nem volt, pedig az csak jobb volt, nem jó.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
neutron23
csendes tag
-
etnies
senior tag
válasz bacus #143218 üzenetére
Már lentebb írtam, dietetikus. Sok ok állhat az elhízás mögött, ezt egy szakember segít feltárni.
Lehet rossz étrend, lehet jó étrend, de rossz időben (pl lefekvés előtt), lehet rossz minőségű alvás, lehetnek lelki okok (stressz evés), akár lehet szervi probléma, stb.Itt mindenki általános megoldásokról beszél, de hogy visszakanyarítsam a szót a motorokhoz: BMW GS1250 a legjobb motor, mindenkinek az kell, vegyen azt!
És ilyenkor a pályanapos srácok benyomják a caps lock-ot a futárokkal együtt, stb.
Ha a motorokban nincs egy általános igazság, akkor az étkezésben hogyan lenne?
Vannak szakemberek, akik segítenek."önmagam hite vagyok magamban"
-
Shadowbull
addikt
válasz bacus #143234 üzenetére
Pedig igaza van. Az emberi szervezet sem tudja felülírni az energiamegmaradás törvényeit.
A gond ott szokott lenni, hogy az emberek jelentős része erősen alulbecsli a bevitt kalóriát és erősen túlbecsli a kalóriaigényt, illetve utóbbit összekeveri az éhségérzettel.
(Persze van olyan betegség amikor az ember például vizesedik, de az egy másik kávéház)
[ Szerkesztve ]
Egyél hozzá kenyeret!
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #143246 üzenetére
Nevelni nem de egészséges oroszlánt fenntartani igen.
Csak itthon alapvetően a minőségi élelmiszer ha figyelni akarsz az étrendedre aranyárban fut.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Oppenheimer
veterán
válasz bacus #143245 üzenetére
Ki a francot érdekel ebben a kontextusban a te családod vagy az enyém? Továbbra se értem ezt miért hozod fel. Most olvastál egy számodra új tényt az ember energiaháztartásáról, és családi háttér mögé bújva akarod a tényeket tagadni? Mert ez jön le belőle.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
-
Biqci
aktív tag
válasz bacus #143332 üzenetére
Németország, Karlsruhe és Freiburg között kb félúton.
Nem mondom, hogy itt nincsenek a városban meleg napokon, de ha már felmegyek a Schwarzwaldba, ott sohasem, ahogy autópályán sem...Pfiucska
Nekem az maradt meg egy Yt videó után, hogy egy fiatal motoros lány, állítólag nagy követői számmal bírt, szóval volt egy buktája és a karja szabályszerüen leszakadt, a kamera pedig vette. Persze semmi cucc nem volt rajta, csak a cica nadrág meg egy szűk póló. Mivel a Yt tele van ilyen fiatal p.csákkal, mindig ez a lány jut az eszembe ..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Hőguta
csendes tag
válasz bacus #143549 üzenetére
Mi is tegnap este értünk haza(feleségemmel) szintén a Dolomitokbòl(Sella-Giau)stb.Màr voltunk ott,de megunhatatlan.Elötte a Timmelsjoch-on,majd a Silvrettàn voltunk egy kicsit àtugrottunk Svàjcba is.Szàllàsunk Ausztriàban Ischgl-ben volt ahol kaptunk Silvretta kàrtyàt.Olaszban Paluzzàban volt a szàllàs, sz@rrà àzva épp hogy odaértünk este 8-ra.Aztàn hazafelé Körmendtöl az utolsò 80 km szakadò esõben...Összesen 2130 km-t mentünk.Làttunk sok magyar motororost csapatban,és szòlòban is.Lehet hogy làttuk is egymàst?
-
LógaGéza
addikt
válasz bacus #143053 üzenetére
Köszi a tippet, ide is megérkezett pár napja az "olcsó" twin pack.
Nézegettem a kínai opciókat, kb fele ennyiért lett volna pack, de remélem ez tovább fogja bírni"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #143899 üzenetére
Mi 10 napja ettünk vele egy-két jó falatot. Ahogy észrevettem, a fahéjas palacsinta neki is nagyon ízlett. A sisakja pedig szűk volt nekem.
Akkor az utolsók közt voltam, akivel szót váltott. Épp szóval tartottam, miközben a motorra pakolta fel az összecsukható székét, akkurátusan, két gumipókkal rögzítette.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
csongi
veterán
válasz bacus #144633 üzenetére
Elfogadom.
Kivulrol nezem a te velemenyed.Az evek mulasaval valtozik sokminden. Csak az idore hivatkozni?Hmm nem tudom
1. Indok volt, van. Hangosak a motorosok. Sajnos bizonyitas nincs. Ez nem jo.
Ezt nem fogja bizonyitani a kivonulo ezer motoros. Eleg 3 barom aki bogeti a gepet. Borul a szandek.
Lehet a kilatonal megszallt vendegek is orulnek a nyitott ablaknal alvasnak?
A lenyeg, nem duvad modjra kell intezni. Ennel a vezetesnel kb semmit nem lehet elerni.
Itt a falig kell elmenni ha mar erodemonstracio, hanem a falon tulra.
De az a befejezo stadium.En nem varok mas reakciot a nem motoros emberktol, nem is csodalkozom rajta.
Az o szemszogebol igy van jol, es megertem.
Mert kivulrol nezek az egeszre. Nem vonom magam a sertettek taboraba. A tesztoszteront igyekszem levalasztani a gondolataim befolyasabol . -
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144640 üzenetére
Mar hogyne oldott volna meg a vilagban.
Epp ezt irtottak ki az emberekbol, pont ez volt a cel, hogy mindenbe nyugodj szepen bele, ugysem tudsz semmit csinalni. Ez a nagyok dolga, amibe senkinek nincs beleszolasa. Ezert lehet barmit manapsag megcsinalni. Minden az utcan van.Ez a magatartas a donteshozoknak kedvez, mert teged kihagyva barmit megcsinalhatnak veled, es ebbe bele fogsz nyugodni, es a szuleidbe is ezt neveltek. Nulla reakcioval es kozonnyel annak kedvezel, ami most van. Ha ez jo, jogosnak erzed, akkor semmi tennivalo nincs termeszetesen.
Dellfanboy meg Csongi
Nem huznek parhuzamot mas megmozdulasokkal. (Kovid nagyon rossz pelda) osztrak rendszer- nincs bajom vele, nagyon jokat motoroztam Mariazellen majdnem elfogyott a terdkoptatom. A tanar tuntetesnel elhangzott, hogyha nekik engednek, masnap a tuzoltok jonnek, utana meg mindenki jon tartani a markat. Objektiven, politazals nelkul: Ez hatalomtechnikailag nem kivitelezheto ebben a rendszerben, barmiben engedni repedes lenne az eroben, de itt nem errol van szo.egy helyi kiskiralynak lett tele a toke a motorosokkal, mert mondjuk egy hangos kipufogos motor leelozte az audi a8 asban, amikor epp a titkarnoje kereste a kontaktlencsejet az oleben vezetes kozben, es kilottyent a kokainos redbull, mert nem szamitott ra, hogy van gyorsabb jarmu az ovenel. (Most talaltam ki, nehogy vki beharapja, csak a pelda kedveert) A kissrac esetehez pedig annyit, hogy a sasok nem legyeket esznek. A kisgyerek egy hulye. Egyertelmu. De most kb 5000 ember lett rauszitva es a rendorseg, ami aljas dolog, hamar te egy ekkora influenszer vagy, es te is ugyanilyen faszsagokat csinaltal fiatal korodban.
Azert biztos jon par telefon, felulrol, hogy polgarmester ur, mi ez a disznool visegradon?
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
3800+
őstag
válasz bacus #144645 üzenetére
Egyetértek! Amint határozott érdeke lesz az önkormányzatnak, lehet változás. Azt sajnos nem tudjuk, hogy ez számszerűsítve mit jelent és hogy mekkora összegnél éri majd meg beismerni a hülyeséget.
Csak egy hasonló példa: Balatonfüreden egyszercsak a fél főutat egysávosították, ezzel jócskán szűkítve az áteresztő képességet. Senki sem értette... aztán kiderült, hogy "egy személy" nem tudott kiállni a nagy autós forgalom miatt a kertjéből, így 300 méteren a szélsőből a belsőbe terelik a forgalmat. Szóval mindenki egyenlő, csak vannak egyenlőbbek...
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
teleahocipöm
senior tag
válasz bacus #144748 üzenetére
Ez így van minden változik, de most nagyon rossz az irány, hiába volt a rezsi csöki, de egyszerűen jobban fogyott/fogy a számlámról a pénz, mint szeretném. Felnőttek az én gyermekeim is, így kicsit szabadabban költekezhettünk ez idáig, de lassan a fékre kell lépnem. Akivel beszélek, mind panaszkodik az elszállt árak miatt. A politikai környezete látva, aminek egyenes következménye a gazdasági állapota, hát én nem érzem olyan fényesnek a jövőt, ez csak egyre rosszabb lesz. Elnézést a károgásért.
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #144824 üzenetére
Hogy kell ész nélkül kuplungolni?
- Sok kezdő inkább arra keresi a választ, hogyan kell ésszel kuplungolni?
Hiába volt 20+ év autós tapasztalatom és hiába tudom, hogy mire való és hogy működik a kuplung, ha odafigyelve se megy még rendesen. Indulásnál például hallom a motor hangján, hogy mikor kapja meg a terhelést, tartom hátsó fékkel, érzem, hogy ül össze a segge és mégis lefulladok. Nincs gond, de ezt nem olvasva tanulja meg az ember, de mégcsak nem is úgy, hogy hallja az oktató hangját. Persze ezekkel könnyebb, de szerintem csak 20%-ban járul hozzá a sikerhez, ha valaki elolvassa, hallja a know how-t.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144832 üzenetére
A legaltalanosabb 100 loeros motorok a sor4 600 asok. Ezek 3000 es fordulaton ~20 loerot adnak le.
Egy 180 lovas sor4 ~26 loerot ad le
Nezzunk kevesebb hengereseket, amiket viszont sajnos nem lehet 3000 alatt hasznalni, javareszt, a rangatas miatt, de erosebbek szoktak lenni alacsonyabb fordulaton.
Dl1000~ 37 lo
1100 kobos monster 2 szelepes? Ilyen keves szeleppel az also fordulatszamtartomany lesz idealis gazcsere szempontjabol, tehat innentol 4 szelepeseket nem is nagyon neznek.
35 loero 3000 nel...Triumph 1200 rs 3 hengerrel ugyanigy 35-37 lo.
Barmi, ami 10 000 felett forog, keptelen 3000 nel ekkora nyomatekot produkalni, igy pedig loerot a gyari valtojaval, es szekunderattetelevel.
Mert egyszeruen vezethetetlen lenne, es a gazcserefolyamatok 10 000 kornyeken lesznek idealisak, hiszen ezert tud ennyit forogni.Az egyetlen motor, ami megkozeliti a 100 loerof 3000 fordulaton, az a triumph rocket III, 82 loerovel, de kevesebbet forog, mint 7000. Emelle 2300 ccm.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144838 üzenetére
Valoban, regebbi motorokon masodlagos fojtoszelep miatt, az ujabbakon pedig ride by wire miatt nem tudsz teljes gazt adni ilyen kis fordulaton.
3000 nel mar van kulonbseg wot es a kisebb fojtoszelepallas kozott, de nem sok. Ez alatt a fordulatszam alatt megkevesebb.Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
veterán
válasz bacus #144844 üzenetére
Nem kell gyorsulásmérő a pedálhoz. Van benne egy 2, 3, vagy még több körös analóg jeladó, gyakorlatilag potméter, és pontosan tudja a szoftver, hogy hol áll a pedál és te azt milyen sebességgel mozgatod.
Ennek ellenére nem így megy a gyorsulás. A fél gáz a teslában is fél teljesítménnyel gyorsulást jelent, nyílván addig a szintig, amikor már az a tempó közel van, nem gyorsul oylan erősen. A motorod sem, még ha bowdenes is, mert egyszerűen a levegőtöbblet elfogy a toroknál. Azért símul bele abba a gázállásba a sebesség. -
Shadowbull
addikt
válasz bacus #144842 üzenetére
"Elcsavarom a gázkart 2000 es fordulatnál, van különbség, hogy 90% vagy 100% ig tekerem ki?"
Addig van jelentősége, ameddig a fojtószelep az adott állásban fojtást jelent a motornak. Van egy pozíció, ami felett más faktorok korlátoznak (töltetcsere, motor tehetetlensége, stb).
Efölött a pozíció felett minden gázkarállás teljes terhelésnek minősül.
A lényeg viszont az hogy teljes terhelésen gyorsulni fogsz, emelkedik a fordulatszám.
Konstans fordulatszámhoz fojtani kell a motort, az szükségszerűen nem teljes terhelés, csak végsebességen.
Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
válasz bacus #144844 üzenetére
Az elektronikus gázpedál (menetpedál) lenyomási sebességét is figyeli az elektronika természetesen, ha gyorsan nyomsz nagyobb gázt, akkor általában igyekszik nagyobb teljesítményt leadni.
Az ember amúgy is úgy vezet, hogy ha dinamikusan akar gyorsulni, akkor nyom egy nagy gázt, akár padlógázt is, és a kívánt sebesség elérése körül visszaengedi.
Egyél hozzá kenyeret!
-
veterán
válasz bacus #144895 üzenetére
Nekem a benzinkutas nejlon kesztyu csodat tett, amikor arra huztam ra a kesztyut a szakado esoben.
Tobbet szerintem nem nagyon tudsz tenni, max belulre meg kivulre is felhuzol egyet egyet, mert vagy csillio forint, vagy x hasznalat es elkezd szivarogni.A futaros kezmelegito-takaro-bebujos jutna meg eszembe, de az nagy sebessegnel van, akinek elkezdte huzni a fekkart, ki kellett merevitenie
Everybody lies.
-
dellfanboy
őstag
válasz bacus #144895 üzenetére
nekem spidi rainshield vagymi van. idaig jo, kibirta a holland-nemet-lux-svajci esoket, csak a francia turara hagytam otthon -az volt baszott nagy szivas mert 2 napig esett a kezem meg lefagyott..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Apple iPhone 11 - népalma
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Politika
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
- EAFC 25
- Projektor topic
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen