Hirdetés
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz etnies #146209 üzenetére
De jelenleg a sportot emberek vegzik. Ha nem lesz rajta pilota, akkor lesz szabadjara engedve a technika.
Ha most fullba betehetnek a teljes fejlesztest, konnyen lehet pilota nelkul is megnyerne az idomeroket. Itt tartunk, Vale ossze merte magat evekkel ezelott a yamaha rendszerevel. Akkor nyert Vale, de az onvezeto motor Kalifikalta magat.
A gyengebb kepessegu motorosokat megfutotta.
Es Dodort is lenyomna.
Azota ez fejlodott.
Ez egy erzekeltetes, mennyit kepes hozza tenni.
Ha lehetne Abs vagy egyeb a gpbe meg gyorsabb lenne. -
Shadowbull
addikt
válasz etnies #146563 üzenetére
Szerintem is tök jók az integrált dolgok. Kamera ugyam nem érdekel, de most fogok sisakot venni és kifejezetten tetszik hogy már gyárilag benne vannak a hangszórók, az antennák, kábelek . Csak egy külső egységet kell rápattintani, meg egy mikrofont beledugni az előkészített helyre, és minden működik.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
bacus
őstag
válasz etnies #146563 üzenetére
Azért valljuk be, hogy a kamerázás egyelőre réteg igény.., már most is elérhető, de nem vesznek, nem kameráznak, mert nem a rögzítés a nehéz, hanem az utómunka vele.
Szerintem nem igen lesz sikeres. főleg, ha bármilyen kompromisszum lesz a minőség terén, mert az az 1% aki meg kamerázni akar, az nem akar kompromisszumot.
Az elmúlt 7 évem alapján átlagosan 2 évente vettem / cseréltem kamerát.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bardi
aktív tag
válasz etnies #146574 üzenetére
Köszönöm!
Serpentize boltba ugrok majd be, ott csak ez van, meg a saját márkás cuccuk. Lehet végül az lesz akkor kipróbálva. Nyárra viszont akkor ez jó lehet, hosszú ujjú nyári aláöltözőt nem találtam, ami mondjuk futós vagy biciklis lenne Decathlonban.l, de bőrkabát alá jobb lenne egy ujjatlan vagy rövid ujjú pólónál.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz etnies #146578 üzenetére
Igen, azt szeretnék, ami rálóg a nyakra is. A fejem amúgy nem fázott, de ami csősálaim vannak, azokat valahogy sehogy se tudtam összeigazítani a sisakkal és a csattal, a nyakamnál meg dőlt be a hideg. Egyelőre a dupla-d csattal elég sokat szenvedek, meg kell tanulni használni, viszont menet közben kényelmesebb, mint ami a hjc-n volt műanyag.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
senior tag
-
macilaci78
nagyúr
válasz etnies #146647 üzenetére
Köszi!
Vagyonszerzési illeték megfizetésének igazolása is kell átíráskor. Mikor, kinél fizetem meg az illetéket? A kormányablakban átíráskor, vagy korábban?Eredetiségvizsgára van ajánlott hely Újbudán? Magyarországi első forgalomba helyezésű a gép, érvényes magyar okmányok vannak hozzá.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
3800+
őstag
válasz etnies #146757 üzenetére
Az elozo tulajnak sem volt papirja, o is igy vette. Probaltam bujni a netet, de nem is talaltam konkretan ezt a tipust az en motoromhoz sehol. Ilyenforman fogalmam sincs honnan lett beszerezve, de majd irok egy mailt a gyartonak. Az is lehet hogy full kamu ebayes rendszer, hiaba E szamos.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
macilaci78
nagyúr
válasz etnies #146778 üzenetére
Védelmükre szóljon, hogy a láthatósági mellényt csak az érzékeli, aki lát is, nem csak néz.
Én meg olyan mellényt keresek, ami háton csak egy X alul egy övvel. Állítható hossz vállon és derékon, hogy nagy kabáton és pólón is jó legyen.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Gaboman
nagyúr
válasz etnies #146778 üzenetére
És neked vagy másnak hol zavaró a hangos motor?
Belterületen?
Mert a normálisabbak nem mennek gyorsan, nem húzzák őket olyan helyen ahol laknak.
Így meg nem mondod hogy azon a motoron nyitott vagy gyári kipufogó van!
Persze vannak állatok akiknek teljesen mindegy, akik lakóterületen belül is úgy mennek mint a barom, jah és azt hozzátenném a legtöbbjük 50 cm3 kiherélt Simson és 50 cm3 SM motorokkal járnak, olyan hangjuk van hogy az én 610-em tavaszi szélfuvallat hozzájuk képest.
A legtöbb autós nem lát minket, néz de nem lát, ezért én külterületen egyáltalán nem látom hátrányát ha valami hangos.
Legalább akkor halljon hogy jövők, amikor egy kereszteződésben áll és éppen ki akar fordulni.
Mert legalább akkor figyel hogy valami közeledik.Ha még nem is látja legalább észleli hogy valami igencsak errefelé tart.
Persze garancia erre sincs hogy akkor nem hajt ki eléd, hiszen annyi süket, vak, balf@sz van az utakon, akiknek csattogós lepkét sem adnék a kezébe, nem hogy gépjárművet, én inkább ezzel foglalkoznék mint azzal hogy hangos vagy nem egy motor.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
hroberto
veterán
válasz etnies #146929 üzenetére
Mondjuk ez abszolút nem igaz. Tavaly februárban adtam el az előző motorom, az előtte lévőt karácsony előtt pár nappal. Egy haverom motorját a napokban vitték el.
Sok ember pontosan télen keres motort, remélve, hogy nyomottabb áron tudja megvenni.
Amúgy elég gyenge a piac mostanában, meg kell találni a megfelelő árat, hogy el tudd adni a motort (autóknál is kb ez a helyzet).Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
etnies
senior tag
válasz etnies #146931 üzenetére
Itt viszont van használt is, látszik hogy az első- és a negyedik negyedévben látványosan összeesik a forgalom.
És mielőtt "senki" = túlzás. Kevesen. Kevesebben.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
macilaci78
nagyúr
válasz etnies #146781 üzenetére
Láthatósági kantár munkaruházati boltban. Ugyanitt vettem tegnap a gyrosos mellett egy olcsóbbat, ami állítható. Sajnos nincs fent a honlapjukon.
2.150 Ft, gyakorlatilag a műanyag csatokat leszámítva egy 5-6 cm széles háthatósági sárga gumiszalag a közepén ujjnyi széles szürke fényvisszaverő sávval. Minden szalag hossza állítható, magasságra megfelel, derékban nekem kicsi, de mivel körben is teljes hosszában gumi, így patent. Mivel minden irányban is rugalmas, ráfekszik a felső ruházatra és nem lobog a szélben. Összehajtva kb akkora, mint 2 pár zokni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
válasz etnies #147097 üzenetére
Ez február elején volt, szóval motorozást még nem látott, sosem lett beleizzadva, minden matrica rajta volt, egy karc nem volt rajta, olyan mintha a dobozból akkor vetted volna ki.
Itthon próbálgattam, akkor derült ki hogy nyom.
Értem én hogy mi a probléma a visszavétellel, de azért na…
Az ie fülesekkel is ez a gond.
Ki nem próbálhatod, szóval vedd meg a méregdrágát is vakon, aztán ha nem tetszik kapsz egy így jártál kártyát, mert ugye higiéniai okok miatt nincs elállás még netes vásárlásnál sem.
Azért ezeknél a cuccoknál nem párezer forintról beszélünk.[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz etnies #147137 üzenetére
"hogy kérjen kis összeget"
Hmm, de miért kis összeget? Ha már kérek, akkor "rendesen" el kell kérni az árát, mint ahogy egy idegentől.
Jó pár éve nyaralás közepén jött át egy ott nyaraló, hogy nem indul a notebookja, mekkora bajban van, a gyerekeinek a 10 évre visszamenő fényképei csak itt vannak meg, segítsek...
Nem volt komoly gondja, csak épp nem bootolt a rendszer, sikerült rendbe rakni. Aztán jött a kérdés, hogy mivel tartozom..., nem kértem "rendes" összeget, mondom figyi én az uniqum-ot szeretem, menj ki a közértbe és vegyél egy akkorát, amennyit ez neked megért...Na, szerintem lejárta a lábát, mire kapott 1 dl-est (vagy melyik a legkisebb)
Akkor megfogadtam, hogy vagy elkérem az árát vagy nem kérek semmit, köztes út nincs.
Persze, ha akartam volna egy ellenséget, akkor simán visszaadom, hogy köszi mégse kell.Aztán volt egy belga lakóbuszos (10 éve kb), megjött a kempingbe, nem ment neki semmi ami 12V-os volt, tápegység típushiba - írta az internet, átlagos javítási ktg 300 Eur. Meg is csináltatta volna, de a fűzfői Váradi karaván 2 hetet mondott neki, hogy megjön a csere v. megjavítják, stb, fasza úgy kempingezni, hogy az elektromos lépcső sem jön le, nincs világítás, talán még hűtő sem.
Kivettem a tápegységet, szétszedtem az asztalon, megkerestem a hibát, megjavítottam, ha jól emlékszem egy relé volt megszorulva, de azért elővettem a forrasztópákát, pár multimétert és ott hagytam az asztalon vagy 3 órát (jól átjárhassa a műhelyszag. )
Összeraktam, visszaszereltem, minden működött, mondtam, hogy 200 -t kérek, mégse tudok garanciát adni..*** Ott voltak még kb 10 napot a kempingben, minden nap várt az asztalon még egy üveg bor, pedig nem kértem !Azóta egyébként óvatosabb vagyok, nem viszek le a kempingbe csak olyan szerszámot ami nekem kell, semmi egyebet, mert kicsit nem figyelek oda és rögtön dolgozom
*** szőnyeg garancia van, sőt az ingyen van - azaz addig garanciális, amíg le nem megy a szőnyegemről
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
zgospel
őstag
válasz etnies #147175 üzenetére
Tegnap mutatta öcsém, ez egy igazi faszkalap. Már a Kiás visszatérő manővere is necces, az is megérne egy misét hogy miért annyira kényelmeskedve tér vissza a sávjába, de a motorost nem is értem.
A szembejövő Suzukis (amúgy Ignis) mentett itt nagyot, a motoros meg a Kiás megköszönhetik neki, mert ők kurvára sehol nem voltak agyilag
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bacus
őstag
válasz etnies #147313 üzenetére
Nem ilyen egyszerű ! A csizma hiába vízálló önmagában, kell hozzá a nadrág is, meg a felső is.
Nekem pl a rövid szárú csizmák jönnek be, motoros farmerral megyek 90%, ha elkap az eső a nadrág szépen belevezeti a vizet a csizmába, de mivel vízálló, jól benne is marad
Van esőnadrágom, csak nem igen szeretem , csúszkálok utána az üésen, stb.Ha mindent is felveszek, a bukósisakon a nyaknál még mindig be tud jutni némi víz, ez csak eső kérdése.
Nekem a megoldás (félig legalábbis) a vízálló zokni, van víz a csizmában, érzem is, hogy tocsog, de a zokni miatt a lábam mégis száraz. Tökéletes megoldást még nem találtam, ami vízálló megoldás, ott tuti a komfort érzetem romlik
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
veterán
válasz etnies #147349 üzenetére
En is tervezem a motor eladasat, az eredeti feltetelek, amik miatt vettem, megvaltoztak. Egy auto sokkal praktikusabb a jelenlegi helyzetben, ebben a szezonban marad meg szerintem, mar csak a most ralocsolt penz miatt is.
Kivancsi leszek, mennyit er 100k km-el a 2001-es hornet
A motoros kozossegben meg az osszes ismerosom, akik motoroztak, kb covid alatt/utan abbahagytak.[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Shadowbull
addikt
-
Winne
nagyúr
válasz etnies #147348 üzenetére
Most még annyira nem zavar, mert nagy plexi van, csak ezután már lehet nem robogó lesz, hanem mozgatja a fantáziám egy kisebb endúróra váltás, azon meg vagy nem lesz plexi, vagy a kis plexi a majdnem két méteremhez már nem fog hatékonyan működni, ott már érdekes lesz a szélzaj. Amik itt a linken vannak azoknak a belseje is más kialakítású, mint ahogy külsőre is más formák?
Itt helyben nem tudok olyan helyet, ahol lehetne próbálni sisakot, 14 napos elállással meg nem akarok embereknek plusz munkát adni, nem tudom mi alapján találjam ki melyik modell illeszkedik jól a fejemre.
@ #147350 JoinR : cserés már, aztán nem akarok már full alap robogó sisakot venni.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Steven
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #147376 üzenetére
Velem szembe ez a statisztika kb 2 evvel ezelott jott.
Ekkor nemetorszagban az 50-59 evesek vettek a legtobb uj motort. (35.7%)
a 40-49 evesek 18.2%
30-39 13.6%
29 ev alatt pedig 16.8%.A fiatalok valoszinuleg nem az erdeklodes megvaltozasa miatt fordulnak el a jarmuvek birtoklasatol, hanem mert joval dragabb manapsag, mint regebben volt. Ok is szeretnenek jarmuveket, de fiatalon nincs penzed. Oregsegedre meg tudod venni az almaidat, esetleg egy kis kapuzarasi panikkal biztos bevasarolsz vmi motort, tehat oregen is el szoktak kezdeni az emberek.
Explosión de dos tiempos
-
Shadowbull
addikt
válasz etnies #147376 üzenetére
Én 90ben voltam tizennégy, a baráti társaságban volt egy csomó Simson, meg mindenféle szirszar ami gurult. Bár nekem nem volt, de sokat motoroztam jogsi nélkül azokkal. De ez szerintem kényszer volt, később tudtommal senki nem váltott nagymotorra, én is csak 25 évesen. Az autó fontosabb volt.
Hogy a mai fiatalokat kevésbé érdekelné az autózás/motorozás azt nem tudom, meg aztán a magyar viszonyokat már nem ismerem. Itt a lányom osztályában nagyon sokan megszerezték a B jogsit amint lehetett, és vezetnek is rendszeresen, sok családban van második -harmadik autó, a szülők meg nem görcsölnek rajta. Érettségi után autóval mentek Horvátországba kábé tízen, simán kaptak két szülőtől kölcsön egy kisbuszt meg egy autót egy hétre.
Pedig nem olcsó a jogsi, a lányomnak 5e euró volt, pedig mindent megcsinált elsőre...Hogy a motorozás mennyire érdekli a fiatalokat azt nem tudom, a lányom egyik barátnője motorozik, már 16 évesen volt saját motorja. Az IMOTon is voltak fiatalok bőven.
De nyilván ezek egyéni benyomások, azok meg jellemzően torzak.
Anno szerintem a 90es években a ZZR1100-at meg az XX-et szintén nem a huszonévesek vették újonnan...
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Zoli bácsi
őstag
válasz etnies #147541 üzenetére
De, autón észreveszem, mondjuk ennyit még nem. Motor ment idén kb 20km-t, van benne összesen 2000, itt még nem veszem észre, abszolút nincs rutin.
Mondjuk meglepődtem, mikor betettem pár hete az aksit, ránéztem a gumikra, úgy tapintással. Tudjuk, ez nem megfelelő mérőműszer, de így megfogásra nem volt (Ennyire) kevés a nyomás. Hozzáteszem, szerintem alapból eléggé kemény gumikkal jött ez a Benelli. Nyáron volt ezres szervizen, akkor láttam az ablakon át a szerelőt a nyomásmérővel, bár utánam le szokták inkább engedni. Én pár tizeddel mindent túlfújok, motort azért, mert igazából két személynek számítok, kiteszem két kamasz súlyát.
Autón észreveszem ha valamelyik gumi ereszt, sőt, lányomat elzavartam gumishoz, mert utasként éreztem, hogy üt a jobb első. (Igazam lett, elismerte, valami tuskón hajtott át, gumit kellett cserélni).
Régen mikor sokat mentem, MZ, Simson, ott észrevette az ember ha lapos. Új motornál, ilyen kevés menéssel nem szúrtam ki. Keményebb lesz a rugózás, az tuti. -
bardi
aktív tag
válasz etnies #147541 üzenetére
Amikor elhoztam a motort téli álomból, elég fura volt az eleje, kb 1 bar hiányzott a gumiból. Utána rögtön máshogy viselkedett.
Szerintem autón az is számít, hogy mekkora peremű a gumi, meg hogy erősített oldalfal, vagy nem. Most a Seicenton nagyon érezni, ahogy az első gumik veszítenek a nyomásukból, magas peremű gumi van rajta, az is keskeny, és nem XL-es.'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Yose Power 350w (hátsó kerék) Feat Imotor2 240w (Első kerék) 26" + 36v24ah , 36v10ah
- ÓRIÁSI Philips Hue csomag - Hue Go, Iris Black, Play Bar, Light Strip V4 stb...
- DXRACER Prince Series L kék fekete gamer szék
- Quad Lock iPhone 14 Pro MAG tok
- Xiaomi Kami Doorbell wifi csengő arcfelismeréssel - foxpost az árban!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest