- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ptech
őstag
válasz
Topiccsendőr #17982 üzenetére
Krva jók ezek a képek, még!
-
zsolt19900
őstag
válasz
Topiccsendőr #18027 üzenetére
ebben lehet valami
csak gondoltam hát ha, esetleg még alkudni is lehet a 350ből
de lehet hogy olyan ramaty állapotban van hogy egy kanyilót se ér
van egy érdeklődő a motoromra, ha elmegy majd bombázlak titeket 1-2 kiszemelt masinériával
ha nem gond
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #17983 üzenetére
Yeah baby!
aszittem RSV-t
Mivel fogsz jönni rájdolni tavasszal?[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
Topiccsendőr #18136 üzenetére
Én a PCX-nél sz*ptam. Rendeltem pár hardvert, (vga, táp, monitor, ramok stb.) Kihozták a csomagot, és nem volt benne a Corsair CX500 táp. Felhívtam őket, hogy szitu van, a válasz meg: "Igen, itt van a kezemben. A kolega elfelejtette betenni a csomagba, holnap ott lesz." Erre csak annyit tudtam mondani, hogy üdvözlöm a kolegát...
Gipsz Jakab
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #18130 üzenetére
zsír!
kanyarokban majd behozod a lemaradást-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
-
fattyu
veterán
válasz
Topiccsendőr #18194 üzenetére
egyszer meglátok egy ilyet úgy megruházom azt is kétszer meggondolja zacskót tépjen-e....
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
canniball
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #18194 üzenetére
De normális esetben nem kéne hogy ilyen legyen. Persze, tudom, mit gondolok én hogy normális állapotokról álmodozok...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #18305 üzenetére
Grafikust bíztasd..
Én,mi csak nézni szoktunk bennetek,minden elismerés..
Mondhatni mi vagyunk a "pompom lányok".
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csabyka666
addikt
válasz
Topiccsendőr #18334 üzenetére
Köszönöm a választ!
Viszont szerelő ide, szerelő oda, a kereskedőnél bejön az árfaktor, szóval ugyanazt a motort a haszon miatt nyilván drágábban fogom megkapni, mintha magánszemélytől venném.
Félreértés ne essék, ha tudnám a 300.000 forintos motorról, hogy soha semmi baja sem lesz, és a tankoláson, meg a kötelező dolgokon kívül nem visz el a pénzt, akkor szó nélkül megvenném! Viszont nem akarok úgy motorozni, hogy minden kilométeren azért szívom a fogam, hogy csak nehogy valami elromoljon rajta, mert nem fogom tudni kifizetni. Azért döntöttem az ETZ mellett, mert (1.) tetszik, (2.) amire nekem kell, azt tudja is, (3.) olcsón fenntartható, és (4.) egyszerűségéből adódóan kevesebb a hibalehetőség. Illetve, (5,) ha valami elromlik rajta, fillérekből meg tudom javítani. Mitagadás, nem vagyok gazdag gyerek, legalábbis nem akarok túlságosan sokat fektetni a motorozásba.
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz
Topiccsendőr #18342 üzenetére
@ persuader: Jajj, biztos én írtam félreérthetően! Eszemben sincs 300-at adni egy ETZ-ért, 150 körül nagyon jó állapotúak vannak. 300-ért...nem őrültem meg.
@ Gaboman: Az megint más tészta, ha én veszem újonnan az xy motort, mert akkor csak én hajtom, és tudom jól, hogy hogyan mentem vele...de ugye használt motor esetében ez nem járható út.
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
válasz
Topiccsendőr #18351 üzenetére
baszki, de azért... sírsz, rísz, miközben olyan motorod volt, amit azóta csak a goldwing tud? van rajta rüki? gondold el, mélygarázsból mennyivel egyszerűbb így kiállni hátrafele...
hogy az embereknek semmi sem jó.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
fattyu
veterán
válasz
Topiccsendőr #18375 üzenetére
nincs a vallással semmi baj
Kiváncsi vagyok szezon végén mibe fog fájni a zxem
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Pocee
senior tag
válasz
Topiccsendőr #18375 üzenetére
egyébként érdekelne,mi anno kitaláltuk,hogy 70es hengert a simora,nem volt hosszúéletű és ha ugrattam egyet elment a gyújtás és slusszólt mint az állat,senki nem jött rá a bajára.
Be kellett látni,hogy ezekre kár a pénzt lapátolni,egyébként másfél éve fater vett egy simót 4000 km-el első gazda,egy horpadás volt a tankon mert eldölt,nagyon fasza volt vele menni de eladta.Mr.Brightside
-
vendingo
veterán
válasz
Topiccsendőr #18381 üzenetére
Kár erőlködni....
Vegyen MZ-t, a szerelés is jó hobbi, nem csak a motorozás.Az én suzukimra 1 év alatt a kopó fogyón kívül nem költöttem semmit.
Egy MZ-el 2x-r is meggondolnám, hogy elhagyjam-e a megyehatárt.
Nekem az sokat számít, hogy tudom nem fog cserbenhagyni, elmehetek vele akár a világ végére is.
MZ-vel állandó rettegésbe lennék. Egy dolog szól az MZ melett: az utolsó putri faluba is találni hozzá alkatrészt.
Unokatesóm is hasonló elven gondolkodik mint a kedves fórumtárs. Apjától átvette az MZ-t, aminek ő volt az első tulaja. Elvitte szerelőhöz, hogy A-tól Z-ig mindent rakjon rendbe, konkrétan újjá lett építve a motor, eddig kb 160-ba van neki és még egy métert se gurult vele. A szerelő megmondta neki, hogy addig fog járni az MZ-el amíg egyszer cserben nem hagyja az út szélén aztán belöki az árokba.Az MZ kb. olyan szitu mint az előző autóm ami olcsó volt, 500e Ft-ért vettem. A gondok ott kezdődtek, hogy havi szinten lapátoltam bele a pénzt, hogy melóba elvigyen, pedig az előző tulaj 800 ezret ölt bele.
500-ért vettem ráköltöttem 600 ezret és nem mertem vele lemenni a balcsira se, de a környéken menő voltam, mert új bmw-ket, audikat tiportam a porba vele. Az ismerősök mindig csak elismerően szóltak róla milyen jó gép, csak azt nem mondtam el nekik, hogy milyen áron. 4 évig volt meg az autó, ebből 2 évet szerelőnél illetve használaton kívül állt a ház előtt. Összesen 1.1 millába fájt és 200 ezerért adtam túl rajta. A következő tulaj 1 hónap múlva eladta mert annyira szar volt, pedig én megbecsültem, vigyáztam rá, mindenből a legjobbat kapta.Remélem a barátunk nem fog így járni az MZ-el és örömét leli benne.
Én tuti nem mernék bevállalni még 1x-r egy ilyen idős gépet, mert hiába rakja rendbe az ember mindig van velük valami. Hobbi motornak tökéletes választás, de fő motornak kicsit veszélyes. Tuti akkor fog beszarni a legrosszabb helyen, amikor a leginkább szükség lenne rá.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
boogie84
veterán
válasz
Topiccsendőr #18399 üzenetére
Pont ezt akartam írni. Nem mai gyerek már, sztem reális lehet. A 600F-em sem kerül már 800, de talán 6-700-ba sem...
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
zsolt19900
őstag
válasz
Topiccsendőr #18399 üzenetére
az is igaz, de lutrira nem akarom bagóért eladni a mostanimat
de várunk várunk, ha megmarad akkor sem sírom össze a takarót
készül rá egy kis idomcsinosítás majd teszek fel képeket amint kész
/persze ha vállalható lett
/
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #18501 üzenetére
literes sportmotorok only. amikor ganéztam a teszteket, videokat, beszámolókat, egyetlen valamit is érő, használhatónak tűnő 2 részes nagy literes sportmotor tesztet találtam amerikaiaknál, ott ezt hozták ki. megpróbálom majd megkeresni.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #18544 üzenetére
Vendigo:
Értem. Ha nem csináltad akkor ne piszkáld, jól látod a dolgot.
Lapkás a tied? Ha szerencséd van akkor elfogy a hézag, és elég egy lapka köszörülés.persuader:
"A karbi szinkrontalansága teljesítmény vesztéssel jár. A szelep hézag is..."
Ezt írtamA lényeg. én is beállítanám.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #18591 üzenetére
Bontott R6R faridomot hol érdemes keresni?
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #18600 üzenetére
szétbontják a ricsit?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #18600 üzenetére
thx, van is neki pár darab. 30k-ig mondta, az reális vagy alkuképes?
yoda: véletlen futottam bele ebbe a márkába, eddig kbc, brembo volt amit ismertem a gyáriakon kívül. Hondába brembo lett véve, kbc-t nem tudtam beszerezni. Utcára nem éreztem semmi külömbséget a gyárihoz képest.
Yamaha jövőhéten megy nagy generálra
Már jól jönne a fizu
és a következő lehet csak májusban jön meg
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #18619 üzenetére
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #18621 üzenetére
most sikerült legyűrnöm először egy kisebb adag háztartási kekszet teába áztatva.. még bent van
sorry, mentem volna
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #18621 üzenetére
A f@szt, én is megyek!
Mondjuk szerintem f8 előtt én sem érek oda úgy néz ki.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #18633 üzenetére
Ez van, több volt mint a semmi
Jó vót! Remélem legközelebb még többen jönnek.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz
Topiccsendőr #18633 üzenetére
Én benne vagyok, találkozhatunk gyakrabban is
Jó volt most is összeülni, amilyen rég nem láttuk egymást, meg amilyen szar idő van, most motorozni még úgyse tudunk, csak dumálni róla
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #18619 üzenetére
Olyat amilyet Pocee meg tutis írt
Nekik köszi, mostmár tudom viszonyítani.
[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz
Topiccsendőr #18645 üzenetére
ezzel egyetértek
inkább fizetek többet, de akkor az olyan is.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #18645 üzenetére
Hja, csak éppen ahhoz garázs kell, szerszám...és fel is kell lógatni vagy bakolni. Szerintem most neki épp egyik sincs kéznél.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
Topiccsendőr #18644 üzenetére
Az erősített főtengely néven reklámozott tengőben az alsó tűgörgő sokkal komolyabb, illetve jobb minőségű hajtokarral van szerelve. Találkoztam olyan gagyival is a "sima" főtengelyek közt, amit anno az egyik reszelt 60-as hengerem szétvert olyan szinten, hogy a hajtókarban ovális lett a luk.
Azért nincsenek többnyire adatok, mert ezek nem gyári alkatrészek. Illetve hiába adják meg neked, hogy 12LE-t tud a henger, mivel nem tudod milyen volt a többi alkatrész.
Lásd: 2 éve vettem egy Piaggio-ra 70-es malossi hengert, amihez azt írták 9-12LE-t tud. Az első összerakás után 7LE volt a teljesítmény, aztán a többi alkatrész cseréje után, nagyobb karbival, hozzá hangolt gyujtással, és kipufogóval már 13LE volt.
Simsonra megveszel 2 ugyan olyan hengert, nem ugyan úgy fognak teljesíteni. Ez köszönhető a "csúcsminőségű" megmunkálásnak.
Részemről teljesen mindegy, hogy itt beszéljük ezt meg, vagy nem. Láttam már 1-2 dolgot, ha tudok segítek.
szerk: nem nyomtam off-ba.[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
Topiccsendőr #18651 üzenetére
Úgy, ahogy írtad. Sokkal jobb az anyag minősége.
Teljesítményt Baján mérték padon.
A Stage 6 márkát pedig ne hasonlítsd a simson utángyártott hengerekhez. Naná, hogy a stage 6 beméreti a hengereit.
Gipsz Jakab
-
KoVee84
senior tag
válasz
Topiccsendőr #18648 üzenetére
Ez az ember ki is pontosan? Elérhetőséget adnál hozzá?
Szezon előtt szeretném átnézetni az első futóművet és a vázat, mert már 2 esés van a motorban. Ilyet csinál ő?
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #18659 üzenetére
Mármint hogy görbe e a villa? Azt igen.
-
tutis
őstag
válasz
Topiccsendőr #18667 üzenetére
ezt nem is vitatom, én azt mondtam hogy a fékbetét még nem minden, az egész rendszer számít..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #18699 üzenetére
Engem az aggaszt, hogy hiába lesz plusz, folyamatosan csapadékos lesz, az előrejelzés szerint (ami mostanság nem tévedett). Bár nem hiszek a 30 napos előrejelzésben, de végig felhőset ír , itt-ott esővel. Na ez az ami engem zavar.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #18760 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint többet bír valamivel, de nagy a zavar simsonnál csapágy téren (legalábbis részemről egyelőre).
mp
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #18762 üzenetére
@mf.: Nem mondtam, hogy megéri
A blokkfelújítás 30k, hengerszett 15, karbi 10, rezó 10... Tudom én is, hogy jobban megéri egy másik motor, én sem tuningolom a simsonomat (fojtásokat eltávolítottam nagyjából, de ennyi), csak ismerem a lehetőségeket.
mp
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz
Topiccsendőr #18821 üzenetére
4T-vel sem jön ki olcsóbban, ott még pluszban szelepek, vezérlés. Ott is komolyan kell venni az előírt szervizeket mert törik egy szelep vagy valami aztán anyagi csőd az egész. Haver is így járt a 250-es RMZ-jével (jó, az nem enduro). Eltört egy szelep, vitt az mindent amit ért, az volt a szerencséje, hogy tudott hozzá szerezni egy jó állapotú blokkot aztán kettőből csináltak egyet de gyári alkatrészekből többe került volna megjavítani mint amennyiért vette a motort. Persze ha vétel után egyből cseréli a szelepeket, nincs ilyen gond de csak a 4 szelep valami 50k körül van.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Alu
senior tag
válasz
Topiccsendőr #18821 üzenetére
Ez vízhűtéses volt, lóerőre állítólag a 125 -ös cr -el van egyhangban (40-45), de nem olyan pörgős és nehezebb is.
Amikor megvettem a cr- t csináltam rajta egy nagygenerált (hajtókar, csapágyak, szimeringek, főtengely, dugó, membrán, lánckerekek, lánc, fékbetétek, stb..) ami aláírom majdnem annyiba került, mint egy 125 -ös DT, de utána 1,5-2 évig úgy elment a motor, hogy semmihez nem kellett nyúlni, pedig nem tagadom, közel úgy használtam mint ahogy versenyeken szokták. Egyedül a dugót cseréltem ki 2 év után, mert már egy kicsit kotyogott és eladásnál nem volt plusz pont a vevő szemében. Igaz, valami 5.000 Ft -os Ipon olajat adtam neki ~33 -as keverékkel, ami azért elég horror.
DR-z 400e -t néztem, de ott is a 04' -es motorért elkérnek 600.000 Ft -ot.... vannak árak.λŁƯ™
-
Alu
senior tag
válasz
Topiccsendőr #18830 üzenetére
Haverom ezt mondta, én nem olvastam utána.
Nikacilos hengerben (nem tudom hogy kell írni..) egy prox dugóm volt, nem volt nagy hézag a dugó és a henger között, amikor kicseréltem. Én 30üó -s dugócserélről tudok.
Jó, természetesen nem küldtem vele végig 1 órát nyélen, de nem úgy mentem vele, mint egy hímestojással..
Nem volt sokkal gyengébb a motor, szinte észre se lehetett venni, hogy lassan cserére szorul a dugó. Ugyan úgy húzott power után, mint egy évvel azután, hogy új dugó került bele. Természetesen valamennyit biztosan gyengült a motor teljesítménye, de én nem nagyon vettem észre.
Én olyat hallottam, hogy versenyen 1:40 -re keverik, ezért így csak hétvégi motorozgatásra bőven jó a 30-35 -ös keverék.
A 4T se lehet olcsóbb, hisz ott vannak pluszba a szelepek, vezérműtengely, vezérműlánc, stb.., amit ha cserélni kell csak a 4 szelep 50rongy... (én most a coross gépekből indultam ki)
szerk: Azt hozzátenném, hogy tavasz közepétől ősz közepéig használtam a motort, ősz közepétől egészen tavasz közepéig csak állt a garázsban, 1x-2x lementem berúgni, hogy járjon egy kicsit. Szóval ha így nézzük, akkor 1 évet ment kb. a dugó...
[ Szerkesztve ]
λŁƯ™
-
Archer
őstag
válasz
Topiccsendőr #18831 üzenetére
"Amint a 2T bol 30 loero felett akarsz kohozni valamit, az rohadtdraga lesz egy 4T hez kepest. 350 dr meg oroketu, nem crossmotor." Igazából nem értem minek annyira reszelgetni egy 25-öst valag pénzért, amikor pl. ott van a 250-es CR a 60 lóerejével. Havernak volt 25-ös CR, amíg nála volt, egyszer cserélt benne dugót, Wössnerre ha jól emlékszem, aztán ennyi volt, mást a motor részére nem igen költött és 2 vagy 3 évet kiszolgált nála, pedig szereti húzni neki a gázt. Az RMZ-s srácot akit meg említettem még talán lightosabban is megy, mégis durrant neki a blokk. Úgy gondolom, hogy akik írnak ide a fórumba segítségért, nem versenyszerűen fogják használni, ott meg talán jobban kijönnek a 2T-vel. Mindegyiket szerelni kell bizonyos időközönként csak a 2T-ben kevesebb a cserélendő alkatrész.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
keszegduda
őstag
válasz
Topiccsendőr #18845 üzenetére
Ki kellene centírozni a kereket esetleg tojás lenne benne? Fűzött küllős egyébként... Hullámos lenne a féktárcsa? Csapágyas kerék? Menet közben elengedve a kormányt nem húz egyik irányba sem, motorfékkel szintén jó. Villa sem lóg, egyébként is elég masszív. Nyakcsapágy is érzetre jónak tűnik. Síkba állítva 1 nyomon jár a két kerék. Alapjáraton járatva viszont az első kerék eléggé rázkódik, mert a motor 1 hengeres. Sőt néha a digi km óra is jelez egy pillanatra mintha mennék vele, pedig áll.Lehet hogy ettől lenne.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
Topiccsendőr #18845 üzenetére
Kresz, alap tétel, gumikopás, "ha foltokban kopott a gumi, akkor lengés csillapító hibára lehet számítani."
Pattog az úton, vagy csak szimplán elfékezgette barátunk.
Gipsz Jakab
-
keszegduda
őstag
válasz
Topiccsendőr #18851 üzenetére
Értem én, majd készítek 1-2 képet a jobb átláthatóság végett.
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #18868 üzenetére
Maradjunk annyiba, hogy a jogszabályi kiskapukat nézve elméletileg a xenon beépítése nem tiltott (mivel a mosó, állító stb autóra van megfogalmazva), ugyanakkor nem teljesen legális. Másképp értelmezik a jogszabályokat az NKH és másképp a motorosok. Előbbi arra hivatkozik, hogy " „A világító- és a fényjelző berendezésekben csak a berendezés típusára előírt műszaki jellemzőkkel rendelkező izzólámpát szabad használni." Tehát vizsgán akár meg is kúrhatnak érte, ha olyan kedvük van, mert ez alapján tényleg nem legális.
Mellesleg a TC-n volt egy cikk erről, és ha nem megfelelő lámpatestbe tesszük a xenont, akkor lehet, hogy nekünk jó lesz, a szembejövőnek akkor sem...(motoron viszont a xenonnak hátránya is van, ugyanis sokkal jobban bólogat, mint egy autó, így a magasságállítás még jobban hiányzik, mint autóknál).
Szóval nem foglalnék állást ebben az ügyben.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #18868 üzenetére
kohem rendelet, magad is felleled a neten.
37. §
(4) A világító és a fényjelző berendezésekben csak a berendezés típusára előírt műszaki jellemzőkkel rendelkező izzólámpát szabad használni. -
zsolt19900
őstag
válasz
Topiccsendőr #18891 üzenetére
a fénykürtöm az nem egy billenős kapcsoló hanem olyan odatartós, szóval fognom kell -mintha autónál villogtatnék én ezt hívom kürtnek asszem az is
- és ezt "tartogatás" mechanizmusát szeretném elkerülni azzal, hogy a refi alap billenőkapcsolójára teszem a fénykürt működtetését
a melegedéssel nem lesz gáz szerintem, mivel annyit mennék vele így "ujjal tartás nélkül is" mint ha azzal tartanám, ha jön autó vissza tompítottra, és inkább -sőt csak- este használnám menet közben szóval a hűtése is megoldott lenne, azért mondom mivel attól féltek, hogy sok hőt termel, most ha kézzel tartós gombbal működtetem, akkor is annyi hőt termel mintha a másik kapcsoló fogja ellátni ezt a feladatot
az ilyen ellenőrzéseket meg mindenséget természetesen elfogjuk végezni remélem
akivel csináljuk
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tutis
őstag
válasz
Topiccsendőr #18903 üzenetére
Így:
Vastag cső felülről jön, fittingbe bele, (keresztmetszet csökken)
Vékony cső másik féknyereghez át (fittingből ki, keresztmetszet nő, majd a másik oldalon szűkül a fittingnél)Egyik féknyeregnél 1 fitting keresztmetszet csökkentést kell "elkönyvelni"
második féknyeregnél + 1 fitting és egy csőkeresztmetszet változást.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #18903 üzenetére
Értem már
lehet a lámpát kellene lecserélni. Bár egy égő fénye sosem lesz olyan mint az autóban a két izzó fényereje.
Vagy ködfényszóró felszerelése, de az megint plusz 100W fogyasztás.
Nah majd kitalálja. Egyébként be lehet kötni úgy hogy a távolsági fény kapcsolásakor ne kapcsolja ki a rövid fényt,(relézés kérdése.) de műszakin tuti szólnának érte.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok