Hirdetés
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Fotók, videók mobillal
- Apple Watch
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Magisk
- Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
Hirdetés
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
keszegduda
őstag
Üdv!
Olajcsere előtt állok és arra lennék kíváncsi hogy feltételen kell ragaszkodnom a gyári 10W-50-es viszkozitású olajhoz? Egy 640Lc4 prestige lenne az áldozat és 10W 40-es olajra gondoltam mert kb. fele áron hozzá tudnék jutni. Nem spórolás csak ahogy én használom a motort, ekkora meleg oldali hőstabil olaj nem feltétlen kell, sima túrázgatás lenne semmi állatkodás.
Ezt gondoltam bele:
[link]
(Duron-E Synthetic 10W-40)
A jóváhagyások bőven teljesítik a kívánalmakat.Esetleg ha 10w50-nél maradnék akkor ezt gondoltam: Motul 5100 10W50
Köszönöm!
-
keszegduda
őstag
Üdv!
Gumi csere előtt állok a motoron, hátsóra kellene.
Jelenleg ilyen van rajt: Pirelli 160/60 17 M/C 69W SCORPION SYNC
KTM supermotora lesz, szimpla motorozásra, túrázásra lenne. Kopásállósága legyen jó, persze a legfontosabb hogy ne gagyi legyen a biztonság miatt. Nincs viszonyítási alapom, de szerintem a gyári egész jól bírta, viszont középen 1.6mm-en van már így cserés. Jó a gyári vagy érdemes mást bepróbálni? -
keszegduda
őstag
Üdv!
Műszakin mit néznek általában meg és mire harapnak kifejezetten?
-
keszegduda
őstag
válasz Daywalker #18829 üzenetére
Tegnap ránéztem az első gumira és arra lettem figyelmes hogy egyes helyeken a futófelület eléggé kopott, néhány arasznyira pedig hibátlan. Ez futómű gond lehet? Ettől tartok kissé, bár megvan az új gumi is, jobban járok ha ráteszem. A kémények E-s Akrapovic-ok csak ki lett műtve a db killer ami végeredményben egy furulya, de erre az időre visszateszem akkor, 1 csavar fogja csak. Ami még gond lehet hogy az első fékkar legvége letört az a néhány centi ahol el lett gyengítve, viszont bőven meg lehet benne így is kapaszkodni. Ez buktával járhat?
-
keszegduda
őstag
válasz csongi #18841 üzenetére
Nem hangzik túl jól. Jó esetben mire lehet számolni futóműnél, mert furán hangzik ugyan is 14k van a motorban!?
A fékkart akkor rendelnem kell úgy néz ki...
A kipufogók, gyári KTM jelzéssel vannak ellátva és E1 526-os, furulyával együtt nem lehet gond mert extra halk úgy. -
keszegduda
őstag
válasz vendingo #18844 üzenetére
Tehát az eddigiekből leszűrve, vizsga bázisa válogatja ki mennyire kötekedős.
Ismerem a helyieket, de nem ők csinálják sajnos a hatósági részleget, csak a helyet biztosítják. Nyilván nem sok beleszólásuk lehet a dolgokba (talán), reménykedem hogy átmegy.
Behegesztetted? -
keszegduda
őstag
válasz Topiccsendőr #18845 üzenetére
Ki kellene centírozni a kereket esetleg tojás lenne benne? Fűzött küllős egyébként... Hullámos lenne a féktárcsa? Csapágyas kerék? Menet közben elengedve a kormányt nem húz egyik irányba sem, motorfékkel szintén jó. Villa sem lóg, egyébként is elég masszív. Nyakcsapágy is érzetre jónak tűnik. Síkba állítva 1 nyomon jár a két kerék. Alapjáraton járatva viszont az első kerék eléggé rázkódik, mert a motor 1 hengeres. Sőt néha a digi km óra is jelez egy pillanatra mintha mennék vele, pedig áll.Lehet hogy ettől lenne.
-
keszegduda
őstag
válasz Topiccsendőr #18851 üzenetére
Értem én, majd készítek 1-2 képet a jobb átláthatóság végett.
-
keszegduda
őstag
Üdv!
Adott egy aprilia dorsoduro 750 amelynek a vízpumpa kereke anyagfáradás miatt elrepedt és elforog a saját tengelyén. Nyilván cserélve lesz, azt viszont nem tudom érdemes lenne kicserélni a tömszelencét? Egy 2008-as évjárat gyári szerelésű még, feltételezem hogy indokolt lenne vagy maradhatna!?
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Mobilinternet
- Formula-1
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Asszociációs játék. :)
- Horgász topik
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen