Hirdetés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Az iPhone 15 volt a legkelendőbb készülék 2024 Q3-ban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Megkezdte a Honor a MagicOS 9.0 bétáját
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #150876 üzenetére
Amint írtam, Helyzettől függ, hogy inkább előre ugrok, vagy beállok a sorba.
Az alapkérdés pedig az volt, hogy Lámpánál, ha van hely, gurigázok előre, egyes fokozat, majdnem alapjárat. Viszont van úgy, hogy még egy-két kocsi van, és vált a lámpa, indul a sor.
Nem autók tucatjait kerüli, előzi nagy sebességgel, vagy nagy sebességkülönbséggel.
Értem én, hogy bírói gyakorlat így, meg úgy, csak arra mégse buzdíthatom a fórumtársat, hogy igyekezzen sort keríteni egy bírói nyílt vitára.4-5. autó mellől nem fogom elrúgni, hogy majd az első autó elé érjek. Ugyanígy nem fogok beállni egy láthatóan sietős sofőr elé, aki alatt komoly autó is van. A héten a Mogyoródi-Róna sarkán behúzódtam a külső sáv bal szélére előre. Belsőbe nem akartam menni, rendszerint a Pillangó utcáig többen vannak ott, de akartam helyt adni, aki a kiegészítő lámpánál előbb jobbra akarna fordulni. Mellém állt egy S400-as Merci jobbára elfoglalva a kerékpársávot is. Mint az amúgy előbb váltó kerépkáros lámpán felvillant a sárga, ellőtte a ménest. Ennyire nem szoktam sietni.
Alapvetően két eset lehetséges városban: vagy megy az előttem lévő autó egy olyan tempót, ami nekem is jó és nincs hiszti, vagy nem sokáig van előttem, mert a forgalom őt jobban megfogja, mint engem.
Besértődik, ha mögötted van, jön a seggedbe, tolja magát rád, megpróbál megelőzni, vagy megelőzött, büntetőfékezik, feltart, ablakot mos (bosszúpisi). Inkább a környezetére figyelmetlen autósok okozhatnak bosszúságot, nem a rosszindulatúak.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
7Sony7
addikt
válasz bacus #150877 üzenetére
Igaz lehet amit írsz autópályán, hosszú dugóban, de Maci értelmezte jól a kérdésemet.
A sértődést is leírta Maci, de a saját példáim: Megyek a megengedett sebességgel, utolérem, mert bágé. Megelőzöm, utána tapossa neki, beáll a seggembe. Kétszer kétsávos út, a külsőben megyek a megengedettel, ő a belsőben lassabb. Mikor mellé érek gyorsít, mert azt hiszi elé akarok menni, stb. Mondom ezt úgy, hogy huszonharminc éve autót is vezetek, szóval nem zsigerből utálom az autósokat, csak a hülyéket.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #150894 üzenetére
Motoroknal van egy tengelyre razart es egy tengelyen szabadon forgo fogaskerek. Altalaban azzal fixalod, hogy az egyik, razart fogaskereket betolod a masik, tengelyen szabadon futo fogaskerekbe, igy lesz razarva a tengelyre, csak az a fogaskerekpar, amire epp szukseg van. a valto nem tudna mukodni, ha minden egyszerre lenne razarva.
Amennyiben a fogak nem tudnak a kapcsolokerek ablakaiba belemenni, mert all a valto, ekkor van a jelenseg, hogy nem lehet sebessegbe berakni. Ilyenkor meg kell mozgatni a hatso kereket, hogy az ablakok szabadda valjanak.Explosión de dos tiempos
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #150962 üzenetére
Kicsi korom óta szemüveges vagyok, bő 15 éve airsoftozok kisebb-nagyobb kihagyésokkal dioptriás munkavédelmi szemüvegben.
Amit tapasztaltam, hogy a páralecsapódást a harmatpont feletti felületi hőmérséklettel (ebben segít a pin lock), vagy légáramlattal (ebben segít a sisak szellőzése, részben nyitott plexi) lehet megelőzni, csökkenteni.
Felhasználás és embere válogatja, mennyire van igénye. Én szeretek kilátni, izzadós, szuszogós vagyok és inkább városban használom az igényeltnél több megállóval, helyenként kisebb sebességgel. Már Budapesten is eljártam pár szezont, mire először használtam pin lock-ot és ég és föld. Korábban a résnyire nyitott plexi volt menet közben a megoldás, de 5 fokban arcomra fagyott a mosoly, illetve párás, csapadékos időben ez sem volt elég.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #151029 üzenetére
Kereszteződésben is meg lehet, meg kell tudni fordulni. A kereszteződésben el tudod vinni a padka vonalán kíjjebb is a motort és jobb szélről nagy íven tudsz fordulni. A padkásnál a padka mellől bal szélről kell indítani a manővert és a keskeny a padka, akkor kevesebb helyed van a manőverre.
A kereszteződésben megfordulás amúgy szerintem nagyobb szívás: két motoros és az oktatóautó is ott fordul libasorban...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #151029 üzenetére
A protektorokat, védőfelszerelést nálam is tételesen végignézte a rutin és a forgalmi vizsgán is.
A bal lábadnak nincs dolga statikus helyzetben. Ha állsz, ha mész, általában pihen. Logikus, hogy jobb lábbal a féken állsz, ha kell a fék. Nekünk nem volt elvárás, enyhe lejtőn sem tapostam, hanem lábbal megtartottam. De ahogy írták, emelkedőn induláskor kell a lábfék. Nekem nehezemre esett elfogadni, hogy sokkal tovább kell kitartanom a csúsztatott kuplungot motoron, mint autóban.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
A Zéé
addikt
válasz bacus #151056 üzenetére
Ha jól értem, Splitben nem alszanak. Az meg 907 km úgy, hogy Zadartól lefelé is autópálya, a parton az inkább 950 lesz a második napra.
Mondjuk én nem is mennék le Splitig, ha csak ennyi idő van rá, maximum csak Zadarig. Az se kevés km-ben, de mégis legalább 300-al kevesebb, és az élmény 2/3-a így is megvan.
De második napra egy Senj-Zadar, onnan meg hazafelé Zadar-Karlobag-Velebit-autopálya útvonal meg szerintem több élményt is adna, mint egy Zadar-Split a D8-on, meg utána 150km értelmetlen autópálya...[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz bacus #151050 üzenetére
Mentem egyet ma a sajátomon. Hú de más a kettő. Szokatlan volt ilyen magasan ülni és meglepően gyors. Kicsit nem figyelsz oda és már 160-al megy a motor
Tetszett a gyorsasága, de a cruiser feeling jobban bejött ennél. Nekem egy cruiser kell amiben van erő is. PL ez lehet jó lenne
Hasonló árban és tulajdonságokban mik az opcióim még?
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Khaosz55
addikt
válasz bacus #151173 üzenetére
Horvátország igazán nincs messze. Nekünk 1100km volt a legtöbb egy nap. Livornoba meg úgy mentünk a kophoz 2 nap alatt, hogy fél napos kitérő volt a toszkán utakon. Mi szeretjük, hogy a célt el kell érni és nem odavitetjük magunkat, ez is az egyik varázsa... Ráadásul naked bikekkal. Csak példának mondtam, hogy vannak akik 500-700 km nem tudnak lemotorozni olyan motorral amivel egyesek a fél világot megkerülik.
-
csongi
veterán
válasz bacus #151297 üzenetére
RT-k el mentem.
A nyers nem azt jelenti, hogy rossz.
A felszerelet, szofveresen elektronikusan kisímitott verzióhoz képest lesz nyers.
Mint írtam a futómű önmagában is jó. Ahova szánták a mérnökök, azzal a felépítéssel burta jó lett. Neked egyébként sem lenne az 1050 a méreted sztem.dellfanboy: Igen, sok esetben irányított a kereslet
-
veterán
válasz bacus #151327 üzenetére
Megint anekdotazol es szemelyes tapasztalatokat hozol fel. Ezektol fuggetlenul a vizsga es a motoros oktatas elmeleti celkituzese/celja ugyanaz marad. A rutin kialakitasa nelkul pedig nem szabadna sikeres vizsgat tenned/jogositvanyt kapnod.
Ahogy indulas elott is ellenorzol mindent, amit a kresz szerint kotelezo, hiszen felelosseggel tartozol erte, hogy ezek rendben legyenek.Everybody lies.
-
Khaosz55
addikt
válasz bacus #151402 üzenetére
Én 182cm 90kg 46 éves. Nem mondanám magamat elhízottnak, mozgok is. 2 részes bőrruha + sw cargobag-el 3000km-es túrák lazán mentek. 64000km van a gen2-ben. Amikor a gen4-re ültem éreztem, hogy hiányzik az a pár centi amivel hátrébb tudok ülni. Illetve a térdszög nem fog több ezer km-ig működni egy túra során.
Gen4 igaz még így is nagyobb mint egy tripla. Az tényleg a 165cm-es páromnak is jó.
Hajtom tovább a gen2-t aztán évek múlva megbarátkozom, hogy bizony túramotor kell. Bár ott is láttam kicsiket... -
MMiklos86
csendes tag
válasz bacus #151444 üzenetére
Hasonló utólagos megoldás a Brake Free (https://www.brakefreetech.eu/?srsltid=AfmBOoqGi7tul16sj6yzuO8d6tCmyC6oLJslU_XEL0xawOv-U2E1ERsX). Sisakra tehető, saját akksis menetfény/féklámpa, giroszkóppal, hogy a motorhoz csatlakozás nélkül is tudja, hogy mikor fékezel, lassítasz. 200 EUR-t sokallok érte, de a koncepció tetszik, lehet, hogy télen kitalálom, hogy lehet házilag megoldani, pl. egy használaton kívüli mobil giroszkópját használva.
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #151498 üzenetére
Nálam az SH február óta ment 4,7k km-t és kb 520k ment el a vételáron felül. (Átírástól a pályamatricáig.)
A sisakot, ruhát nem számolom ide, mert mindegy, hogy milyen motoron ülök, ugyanaz a sisak például. Voltaképp idén motoros ruházatot csak maszkot vettem.
Ebben volt már két olaj, olajszűrő, egy levegőszűrő, variátorszíj, görgők, variátor külső tárcsa, 2 gumi, a beépített kaputávirányító is.Sokkal többet használom, mint az 50-es kávédarálót, kinyílt a világ. A kocsi ennek okán a korábbi futásának a 2/3-át kapja...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
senior tag
válasz bacus #151528 üzenetére
Hát van A sajátomon nem fagytam át, de átültem a robogóra, azon meg szétfagytam, pedig a 2 út között 10 perc telt csak el. Aláöltözőt nem hordok, nekem csak a reggeli hőmérséklet fontos, ha + fok van akkor nem veszek fel, mert tudom hogy a blokk felmelegít. Kesztyűből meg még nyárit hordok (de legalább már hordok ).
Ideje előkerestem a téli bundát.
Amúgy valami ilyesmire gondoltam, hogy beszerzek erre a 2 hétre, de nem gondoltam hogy ilyen drága.... -
3800+
őstag
válasz bacus #151545 üzenetére
Semmi gond, igy is orulok hogy talalkoztunk! Jo kis nap volt, 2332 kepet sikerult az iment feltolteni… bevallom ezt a reszet gyulolom.
Remelem azert lesz meg joido, mert nem szeretem “elrakni” telire a mocit.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
7Sony7
addikt
válasz bacus #151588 üzenetére
Ja, titkon én is covidra gondolok. Pár éve voltam úgy, hogy álló helyzetben szédültem kb egy napig. Aztán magától elmúlt. Na mindegy, majd megpróbálom még máskor. Jah, ittasan nem vezetek. Pc-n próbáltam egyszer, faltól falig sikerült.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nők, nőügyek (18+)
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Tudományos Pandémia Klub
- Mesterséges intelligencia topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- War Thunder - MMO Combat Game
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest