- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Daywalker #18935 üzenetére
ősszel elhúzok, remélem csak a cuccaimért kell visszajönnöm jövőre...
aztán remélem éhendöglik mindegyik parlamentális vérszívó féreg, miközben a hős vezéreket meg az újonnan 200.000ért megvetetett pénztárgépekkel verik agyon a kandelláberre felhúzásuk előtt.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Pocee
senior tag
válasz Daywalker #19052 üzenetére
nemár,értem én,hogy mindenki lopcsalhazudik...de lehet csak egy hobbista,életét szétdolgozza és alig marad idő motorozni.az én motorom 2008-as és 7000km van benne,apám choppere 2004-es és 5600km van benne.akkor most hazudok vagy mit csinálok?az egyik baráttól van a másik rokontól.
tudom,hogy sok az átverés de csodák még vannak...és kurvajó vételek is...Mr.Brightside
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #19107 üzenetére
eszembe se jutna wd40-el tisztítani bármit is amit nem akarok hogy olajos maradjon. A wd40 el nem illó anyag, bármit lekenünk vele, egy olajos filmréteg keletkezik rajta. Van aminek ez pont jó, de nem pl egy motor idomnak, vagy akár motor láncnak, ahova speciális láncsprayt illene használni..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Pocee
senior tag
válasz Daywalker #19107 üzenetére
Egyrészt,hogy nem olcsó az egészen biztos,másrészt,hogy a kismértékű rozsdát szép lassan leoldja az oké,de,hogy a lánczsírt leszedi,azt nem vagyok köteles elhinni,ezért holnap ki is próbálom,sztem a brigéciol-magasnyomású mosó kombótól nincs jobb.
Mellesleg a wd40 sztem nem is gumibarát ezért a láncban lévő gyűrűk meg is duzzadhatnak tőle.Mindenesetre lehet tévedek,de amivel olajzok biztos nem kezdek el zsíros felületeket takarítani.Mr.Brightside
-
Integra
titán
válasz Daywalker #19107 üzenetére
nemtom, szerintem egy flakon wd40 azért nem a világ vége. teljesen jól csinálja a srác és jól is magyarázza, és fel is hívja a figyelmet hogy mire fújja a zember fia meg mire nem, mert különben kresselés lesz
a második videóban pedig még név szerint is mondja mely olaj alapú eltávolítóval fújja át a bringát, hogy a wd40 maradékot leszedje mindenhonnan. jó ez így, látszik, hogy igényes és alapos.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Pocee
senior tag
válasz Daywalker #19142 üzenetére
ja de a bimota nem csak ezért nem tudott piaci szereplő lenni, mindig probált kitünni és ez rosszul sült el sztem,pedig nekem még mindig az egyik kedvencem ez is .
Anno gimibe szétcsúszva néztük pad alatt az aktuális motorkatalógust és abban mindig a bimota volt a legleg...számomra.Mr.Brightside
-
Integra
titán
válasz Daywalker #19194 üzenetére
igen, közben rájöttem, hogy a full szintetikus nem romlik..
közben még mondtam faternak is hogy öntsük a tehenébe, veszek hozzá neki olajat, de ő meg megvette már az olajcserére a következőt (repsolt). úgyhogy lehet, hogy az lesz amit persu mond, veszek még 2 liter 5w-30 factory-t hozzá....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #19234 üzenetére
sportkipuffogóval kéne átmennie, nem nagyon akarok most nekiállni szerelni :\
a mozaiktól még azért is félek, mert azok bármibe belekötnek ha úgy tartja a kedvük, és akkor már drágább az egész történet mintha az elején fizetnék valahol egy kicsit többet és akkor kerék nélkül is áttolják a vizsgán... vagy nem olyan nagy a szigor ott?yamaha world mennyire rugalmas és / vagy drága?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #19369 üzenetére
Hazaerek linkelek nehany kepet, hogy eddig mit talaltak a hatso rugostagokban milyen futasteljesitmenynel.
A kromszar nagyon hamar be tud ragodni. Nagyban fugg a konstrukciotol, mennyire vannak csavaro erok rajta stb. A gaz nyomasa is csokken, es az olaj molekulalanca is torik, ami viszkozitas valtozassal jar.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
-
Integra
titán
válasz Daywalker #19640 üzenetére
tegnap mentem ki szüleimhez, szentendrei út, piros lámpa. emberünk dobozos 1200gs-en feszít, zöld, egyes, egykerék, majdnem akkorát vágodótt mint annak a rendje, janizás felsőfokon. röhögtem is volna rendesen, de csodával határos szerencsével megúszta. de nem volt neki elég, a következő pirosnál megismételte, egy fokkal jobban...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
senior tag
válasz Daywalker #19676 üzenetére
Vannak olyan karbik amik 'jet'-esek, azaz hirtelen gázrántásra bespriccelnek egy adag üzemanyagot a hengerbe a gyorsabb gázreakció végett.
Namost amelyiken ilyen karbi van, azzal álló helyzetbe is lehet spriccelgetni.. ezáltal némileg könnyebbé téve az indítást.
Az üzembe helyezés meg azoknak lehet 'érdekes' akik kántálva regélik hogy húú, minden szezon előtt karbitisztítás, télen beindítgatás-felmelegítés, akku állandó csepptöltése, (és van aki még olajcserét is) ajánl, mint kötelező eleme a tárolásnak.
Szó se róla, nem azt vétózom meg, hogy ezek hülyeségek, csak már-már olyanokat hallani, hogy ha ezt mind nem csinálod meg - be sem fogod tudni indítani..('természetesen' a benzin is a fél éve tankban tárolt féle)
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #19687 üzenetére
De van, akar 2T nel is. Gyorsitorendszer, altalaban a hirtelen gaz miatti keresztmetszet valtozas miatt kevesebb benzint rant fel a kisebb nyomaskulondbsegu gazaram. Ezt hivatott kikuszobolni a hirtelen gazra spriccelos dolog. Allo helyzetben is mukodik a dolog, szoval lehet hasznalni szivatonak is akar
Allando nyomaskulonbsegu karbikon nincs altalaban ilyen rendszer, de sokkal lassubbak is. Pl zxr RR en siktolattyus karbi van ezzel a gyorsitorendszerrel.Az autokarbi teljesen mas teszta, ott kotelezo ez a gyorsitorendszer, mert az autokon allando keresztmetszetu karbi volt. Ott pedig hatvanyozottan igaz a gazaram lassulasa, mert nincs semmilyen membranos tolozar, ami allando nyomaskulonbseget tartana fenn.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #19703 üzenetére
De az vasárnap lesz
Amúgy én is ezt mondanám: gyertek vasárnap a veletechre, én is ott leszek délután.
Szombaton délután meg gurulokInti: mindhárom nap motoroztam (sőt, én még vasárnap is elég sok rendőrt láttam). Helyszíni leintést nem kaptam, remélem postán sem jön semmi...
Bogyo: hátdemégis... végre jó idő volt, sokunkban "végre egy jót motorozhatunk", sokszor az ember szinte észre sem veszi, hogy már mennyivel megy. Én még teljesen biztonságos, szép nyugis egyenletes tempónak, kanyarból kigyorsításnak vélem, aztán lenézek és hopp.
Amúgy ez meg a másik fele. Ezeket a sebesség-törvényeket amikor hozták, sem a gumik, sem a fékek nem voltak azon a szinten, mint ma. Nagyobb sebességgel is lehet teljesen biztonságosan közlekedni. Meg a gyorshajtás is a kiváló bűnbak, mindent erre kennek és ezt hozzák fel fő baleseti okként. Pedig szerintem önmagában elég ritkán okozza, hanem inkább a többi körülmény összejátszása, sőt, megkockáztatom, hogy az esetek többségében ha tényleg csak gyorshajtás lett volna, és nem lett volna ott a többi körülmény, akkor nem is történt volna baleset. Csakhát olyan könnyű erre kenni, mivel ezt tudják könnyen mérni és büntetni, az elsőbbséget, követési távolságot, nem belátható kanyarban szabálytalan előzést, műszaki állapotot, útminőséget és út szennyeződéseit, vezetni nem tudást, stb-stb nem tudják vagy nem akarják.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
-
TommyGun
őstag
válasz Daywalker #19828 üzenetére
Nem aggódom, simán zúzok szarok a világra, erre várok 7 éve hogy újra tudjak mocizni, legyen kert garázs ahova rakom meg della megvenni....csak miért kell maguknak is agyonbonyolítani az egészet
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
doc
nagyúr
válasz Daywalker #19856 üzenetére
valamikor tavaly lattam olyan kepet, ahol csavokam donti a kanyarban a motort, a hatso kereken meg savokban kilatszik a vaszon
mondjuk lehet hogy csak en aggodom tul, de a kozepen 2-3 mm-es mintamelysegu Z6-nal nagyon gondolkodtam hogy lecserelem a kb. 3000 km-es nemet tura elott
aztan nem maradt ra ido, de ahogy nezem, felesleges is lett volna igy 1500 km utan meg mindig siman megvan 2 mm, szoval hazaig mar kibirjaegyebkent ez is elegge kockas, elkepzelheto hogy valakit erdekel majd egy sporttura gumi palyara?
vagy ultessek bele viragot? -
.mf
veterán
válasz Daywalker #19866 üzenetére
"De egyébként érezni is...de főként csere után"
Az vazze, de még mennyire...
Előtte Hring kanyaraiban olyanokat hintáztam, hogy csak néztem.
Most olajcsere és feszesség-állítás után olyan keményen rázott tegnap este M0-n már 180-200-nál is, hogy a táblákat alig bírtam elolvasni...Djuree: apa, kezdődik
Aki valamennyit pályán is használja, annak igenis van értelme.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
boogie84
veterán
válasz Daywalker #19940 üzenetére
Ha az előző tel.olaj cserénél ugyan azok a fékek jobban haraptak, csak a mostani olajcserénél került sztem kevesebb olaj bele, akkor most melyik a rossz?
Am most a fékek is kopognak amikor meghúzom a fékkart.
Még én szóltam rá h tegyen bele, mert túlságosan puhának látszódott amikor megnyomkodta.Az előző szervizelés után éreztem jónak mindent, ha nem fossa el magát a teleszkóp akk semmi gond.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest