- Google Pixel 6/7/8 topik
- Elvörösödik az Xperia 1 VI
- Android szakmai topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Mobil flották
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
-
Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
ph Az új szabványra épülő opció 32 és 64 GB-os verziója árat is kapott már.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #5794 üzenetére
tegnap adtam le én is éves nagy átvizsgálásra és műszakiztatásra, várom, hogy mikor kapom vissza -- s hogy lesz-e még jó idő pályázni, amíg itthon vagyok... kb. egy hónap múlva megyek ki Németországba, s onnantól kezdve szerteszét az EMEA régióban külföldön fogok dolgozni, a motoromtól távol :/Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
tomic
addikt
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #5842 üzenetére
biztonságos. nem arról a sebességről beszélek amivel _még be lehet venni a kanyart_, hanem arról amivel _simán_ be lehet venni a kanyart..
vagy ha a várost mondod, sokszor balesetveszélyes ötvennel haladni, mert elnyomnak a többiek.. persze kell valami szabályozás, amilyen a kresz, és arra kell támaszkodni mindenkinek, de azért mert néhány kretén kitalálta hogy itt-ott 30-40-50nel szabad menni, attól én még nyugodt lelkiismerettel megyek 80-nal, ha úgy biztonságosnak tartom
és ki is fizetem, ha megbüntetnek érte. ilyen még nem fordult elő viszont, szóval az egész szabályozás, a szabályok betartatása úgy szar, ahogy van.
30 éve a trabikkal ladákkal is 50-nel lehetett menni, most 2012 vanNincs időm kedvesnek lenni!
-
Archer
őstag
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #5897 üzenetére
Nem az olcsóság a lényeg, bár végül is de Illetve most ne úgy értsd csak van egy bizonyos határ, ami alatt még az ember azt mondja az adott alkatrészre, szolgáltatásra, hogy ez még a reális kategória, fölötte meg már a csillagászati. Nem pont motor, de amikor valakitől hallottam 100+k-s olajcserét valami pickup-ban na az már nálam a csillagászati (meg röhej) kategória. Ebay ilyen téren való felhasználását ismerem, angoloknál a Hondához is tengernyi cucc van jóval a hazai árak alatt.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #5902 üzenetére
Az lehetséges hogy nem vártam sokat még alkatrészre japán motorhoz, de ez csak azért volt mert szinte van minden hozzájuk itthon és a környező országokban is.
És én inkább választok egy olyan márkát amihez minden nagyobb városban van egy szerviz mint egy olyat amiből egy van az egész országban.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
shiNIN
tag
válasz Daywalker #5904 üzenetére
Nem feltétlenül szopás A mi szerelőnk most már 80-100 km-re van tőlünk (mi a Bakony keleti csücskében, ő Csepelen), teljesen szép arra az út, ha hosszabban megyünk s nem a legrövidebb úton, a hetesen, ami azért annyira nem izgalmas. Nekünk így teljesen jó.
Alkatrész szempontjából pedig a már leírt verzió van nálunk is: megbízható motorok, a gyorsabban kopó apróságok vannak rögtön, egyébként pedig valamennyit várni kell rájuk, de ha nem esünk egy nagyot, akkor azért olyan nagyon meglepően és hirtelen nem mennek tönkre az alkatrészek (itt főleg a BMW-re gondolok, mert a Hyosung még nagyon fiatal az ilyesmihez, csak az alapból szar gyári lánc volt cserés, de abból sem kell origi, isten ments). -
.mf
veterán
válasz Daywalker #5908 üzenetére
Épp ezaz, most szedték szét, nézték meg, pucolták ki, kalibrálták be, stb
Azt mondták, hogy használjam a szívatót, amíg 60-65 fokot el nem ér -- onnantól tényleg jó, csak szokatlan és furcsa ez a viselkedése, és az, hogy ez csak pár perc múlva jön elő.Vendingo: hja... főleg, hogy Esztergomból hoztam vissza Bp-re a motort tegnap, voltak ott széllökések rendesen... késő délutánra már úgy tűnt, hogy ugyan csöpörészik az eső, de legalább már alább hagyott a szél -- egészen addig tűnt úgy, míg a Szabadság-hídra nem értem... öregem, akkora széllökések voltak a hídon, hogy amíg a hídon araszoltam, lábam végig az aszfalt felett lebegtettem, hogy egyrészt egyensúlyozzak, másrészt tudjak támasztani, ha felborítana. Hozzá képest a reggeli helyzet almáspite volt.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #5964 üzenetére
Mondjuk a villanyoszlop átvágását én azért fenttartásokkal kezelem.
Vagy akár a vastagabb fémoszlopot. Az nem fér be az erővágóba...
Abban viszont egyetértek hogy amit akarnak azt el is viszik akárhogy..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
doc
nagyúr
válasz Daywalker #6019 üzenetére
nekem hetvegen jart le
holnap megy szerelo bacsihoz lancszett- meg fekbetet cserere, egy kalap alatt meglesz a muszaki isMOD: a 15 napos hataridobol kicsuszva nem automatikus a buntetes, csak lehetoseg, ha meg tudod magyarazni a tyukoknak a pult mogott hogy miert tartott eddig, akkor meguszhatod (pl. gyorsan kulfoldre kellett menned, stb...)
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #6065 üzenetére
Megmondom oszinten a gixxer el van rakva es nem tudom mikor veszem iden elo. 7-8 eve atlag napi 100km tudtam motorozni. Eszmeletlen mennyiseget motoroztunk. Most hogy el kellett mennem 8 oraban dolgozni, szinte eselytelen vagyok idot szakitani erre. Jelenleg egy 250es robogot 10x jobban ki tudnek hasznalni. Palyazasra sem nagyon futja, a turazas meg kezd luxus lenni ilyen benzin arak mellett. Varosban kozlekedni meg tenyleg folosleges a palyara belott sportmotor. Foleg hogy 1 eve gyalog jarok dolgozni mert olyan kozel van.
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #6071 üzenetére
Nem akarok panaszkodni mert hihetetlen mennyisegu elmenyt gyujtottem az elmult kb 8 evben. Egy kisebb vagyont elmotoroztam, amit soha nem fogok megbanni, de jelenleg ugy nez ki erosen vissza kellett fongom magam. Azert a palyaversenyzest nem adtam fel, tolom tovabb otthon iracing-el
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #6071 üzenetére
Ennek ellenére, én mióta márc. 15.-én elővettem, minden nap avval járok munkába (kivéve 2 nap műszaki és szerviz). Ma is éjjel-nappalos vagyok (utolsó hetem, de még mindig rogyásig melóval), gyorsabb még motorral, mint az éjjeli járatok. A benzint meg leszarom, inkább fizetem, mint a napi 6-8-10x szívást békávén (bejárás mhelyre, kijárás ügyfelekhez, este még judo-edzés vagy japánóra)
Ha tartósabban leszek kinn a projekten dojcslándban, viszem a motort is magammal
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #6118 üzenetére
Párszor velem is fordult már elő, szerencsére idén még nem. Ilyenkor előrébb gurulok (általában ezek balra lekanyarodós lámpák, viszonylag védett), vagy le szélre, hogy egy autó rá tudjon gurulni.
Amúgy tudtommal nem súlyt, hanem mágneses teret érzékelnek indukciós hurkokkal.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #6131 üzenetére
cdi a gyújtásod fajtája.
a fekete nagy dobozban van a gyújtásmap, ami fojtószelepállás/ fordulat/motorhőmérséklet/sebességfokozat alapján választ ki egy előgyújtást.vagy ha ugyanezt akartad írni akkor ja
vagy ha megnevezéssel van baj, akkor végülis jah, az injektorosnál hívják ecunak
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
cochy
tag
válasz Daywalker #6138 üzenetére
Hát jah, igazatok van.
Vidéki gyerek vagyok, ahol van hely bőven. Nem kell minden centiért megharcolni, ez az amivel lassan tudok csak azonosulni. A 12K ahogy körbenéztem valóban nem sok, de a srác motoronként kér érte ennyit és 1 autós parkolóba 4 motornak kell ezért az árért elférni.A többi tippet meg köszönöm mindkettőtöknek, próbálkozok.
Most egy ház udvarában van, de "tűzvédelmi okokra" hivatkozva nem tarthatom ott. Nem tudom mennyire biztonságos utcán tárolni a gépet, egy ideig lehet megpróbálkozok vele.
-
Djuree
félisten
válasz Daywalker #6145 üzenetére
hát én amennyi fazert néztem mikor motort vettem, egyiken sem volt matrica. aztán amelyiken először volt matrica azt meg is vettem persze nem a matrica miatt de azért jelent(het) valamit...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
doc
nagyúr
válasz Daywalker #6171 üzenetére
csavarokkal? vatkajndof
csatahacsavar?
amugy nem azert akarok dobot hogy hangos legyen (sot, egyaltalan nem akarok hangos dobot). egyreszt a szebb hangszin miatt kene, masreszt meg ugy tudom hogy a karbonos kevesbe melegszik mint a sima gyari, Zasszony szokott panaszkodni hogy meleg a labanak (es ugye a karbonos rohadt jol is nez ki)az ules ala felhuzast meg mindenkepp meg akarom csinalni, nem egy hatalmas anyagi beruhazas, de hatalmasat dob a moci kinezeten (viszont az meg sima dobbal meg kellemetlenebb lesz az utasnak )
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen