Hirdetés
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
ph A The Wall Street Journal exkluzív riportját egyik cég sem kommentálta.
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
válasz csongi #19418 üzenetére
GSXR-be 8000K-s volt, tehát nem ez lesz az első xenon rendszerem. Rendőr kérdésben nem tudom mi változott, mert GSXR-rel (2005-2011) sosem b@sztattak e miatt.
A 6000K meg azért jóval fehér mint a 8000K. A 4300K-val csak annyi a bajom, hogy esztétikailag egy minimális kékes árnyalat azért jó lenne. Szerintem a 4300K is "levágós" ha a rendőrök erre is utaznak igazoltatáskor. Összetéveszthetetlen a Xenon, és ha belenéznek a foncsorba ott a bizonyság, de ha bizonytalan, megkér arra kapcsolja le illetve fel, és a begyújtás után le is buktam 100%-ban.
Ha meg így is úgy is van rizikó, akkor már célszerűbb a feltűnőbb 6000K.
De lehet rosszul gondolom.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #19450 üzenetére
Hat ja, ott altalaban abba a hibaba esek, h forgo tengelyekhez akarnak adni szimeringet, es total masra van tervezve, mint egy villaszarszimering, ha van egyaltalan olyan meretben.
Felutni a katalogust meg nem fogjak, ilyenkor hagyom oket a pcsaba es megrendelem a gyarit, mert 2e forintot pont leszarok, csak legyen jo.Explosión de dos tiempos
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #19525 üzenetére
Köszi a választ! 178 cm és 75 kg vagyok. Sajnos (?) az A1 adott (lesz, ha kézhez kapom a vizsgaigazolást a jövő hét végén, és kiváltom a jogsit), anyagi és egyéb megfontolások miatt nagyobbat nem is igen szeretnék.
Mint írtam, YBR125-ön tanultam (nem egy magas moci), az üléshelyzet szempontjából nekem kényelmesnek tűnt, bár összesen pár órát volt alattam, az is a városban, ugye.
A fő kérdésem inkább az lenne, hogy a 80-90-es utazósebességhez nekem váltós motorra, vagy nagyrobeszre lenne inkább szükségem? Mint írod, a váltós jobb alternatíva lehet. A szűkös pénztárcám miatt a régi GN125-öket, SR125-öket nézegettem leginkább, a Honda CG, vagy az YBR nagyon bejönne, de azok már 300k-tól fölfelé elérhetők, nekem annyim pedig nincsen.
Valahol viszont olvastam, hogy a robogók közül pl. a Majesty125, Aprilia Leonardo125 stb. simán mennek úgy, mint ezek a picike utcai motorok, csak egy fél literrel többet fogyasztanak....
A Suzuki GN-től egy kicsit félek, mert több helyen olvastam, hogy max. 90-95-tel mennek, inkább 70-80 az utazójuk, azzal meg a kinti forgalomban eltaposnak a teherautók. Szóval egyelőre nagy a bizonytalanság bennem.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #19556 üzenetére
A Malaguti olasz?! Abban a tévhitben éltem eddig, hogy az valami indiai, stb. járgány, amibe veszik az olasz blokkot! Töltöttem le teljes gépkönyvet az este (vagy 400 oldal), és nézegettem a motor javításának lépéseit. A szelephézag állítást nem biztos, hogy be merném vállalni (bár autón csináltam többször is), a többi szervizmunkát valószínűleg meg tudom csinálni. Alkatrészeket hol lehet ezekhez rendelni? Kalocsán még motorszerelő sincs, nem hogy alkatrészbolt.... A vázszerkezete nagyon tetszik (gépkönyv alapján), hogy komplett térhálós váz, nem csak a szokásos egy darab görbe vascső! Miket nézzek meg vásárláskor, hogy ne essek totálisan pofára? Még egyszer bocs a sok kérdésért, de anyagilag nem engedhetem meg magamnak, hogy nagyon mellé nyúljak, pedig a pénztárcám miatt a kínálat "aljáról" kell válogassak.
Egy 125-ös régi négyütemű utcai motor (Yamaha SR125, Suzuki GN) sem igen képes nagyobb tartós utazósebességre, ugye? Tehát azzal sem járnék jobban hosszú, magányos túrázásokon? Mert ha rábólintotok a nagyrobeszre, akkor az egyéb kategóriában már nem is keresgélek tovább. Kényelemre, praktikumra biztosan jobb a robogó, bár nálam nem ez a fő szempont...
200-250k között másból nemigen van válogatási lehetőségem, az egyetlen olcsó túraendurót az éjjel levették a hirdetésből (CitiFly 125, 220k-ért)[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #19556 üzenetére
bocs, de nekem volt elég sok robogóm, és elég sokat is foglalkoztam a dologgal. még ditechez is volt közöm, tuning szinten is.
a váltóhoz hozzányúlás az alacsony fordulatért egy cvt hajtásnál, egyszerűen butaságnak tűnik. görgők nehezebbre cserélése egy igazi hulladékot csinál a robogóból. pont ott fog csukni a varió, ahol sosincs nyomatékmaximum. akkor simán lehet venni egy gyengébb robogót is. ha végáttételről beszélünk, minek ruházzon be egy új hajtóműre, ha egyáltalán kap kisebbet.egyébként ezeknél a hibajelenségeknék ha lehet beszéljünk konkrét példákról, mitől van ez a sztereotípia. mik szállhatnak el egy adott modellnél. konkrét tapasztalatok kellenének. mert így egy nagy kalap alá véve valami. ez nem elég.
ez olyan, mint a rotaxra rámondani, hogy elég rossz blokk, mert mindig megragad, holott a sok gyök 99 százalékban a karburátort nem tudja beállítani, a kompresszióviszonyt nem számolja ki, aztán csodálkozik hogy ez van.a másik ami megtréfált, az a töltés. ha egy halott akku van bent, ami nyáron melegben egy indításnyi kapacitással rendelkezik, és az ember rámér a manualban megadott fordszámon a töltésre, akkor az akku miatt sosem fog annyit mérni. csak tökéletes állapotú akkunál lehet ilyet mérni, ami ugye elég ritka aztán jön a szívbaj, hogy szar.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #19594 üzenetére
nyomatékmaximumon használni egy blokkot nem szétforgatás, azért nyomatékmax, mert oda van megtervezve a gázcsere, és minden más is. fajlagosan a fogyasztás is ekkor a legjobb. de ezen nem veszünk össze, ha a fülednek fáj ha sokat pörög. nem ettől fogja enni az olajat.
Explosión de dos tiempos
-
TommyGun
őstag
válasz csongi #19715 üzenetére
Köszi, tudok róla, utánanéztem mindennek amikor megvettem, meg haverom már a 4. burgman 650-et nyúzza.
A szíj 100 ropi + szerelés de elvileg 80-120 ezer kilómétert elbír a szíj, persze attól függ mennyire ráncigálom, mindenesetre nagyon megy a gép. Vhogy a 600-as fazer nem tűnt ennyire erősnek, jó nem is pörgettem 10 ezer fölé de ez lentről alacsony fordulaton is iszonyat húz főleg power fokozatban, nincs bajom a váltós mocikkal de iszonyat kényelmes ennyi erőt uralni úgy hogy nem kell váltani több időm marad másra figyelni, motorfék is bőven jó, ráadásul elöl dupla tárcsa így elég jó a fék. De ami nagyon tetszik hogy nagyon kényelmes, lehet pakolni bele nem keveset és a két brutál nagy tükör, gyakorlatilag totál lefedi az egész mögöttem lévő területet akkora mint egy kamionvisszapillantó...[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz csongi #19774 üzenetére
Nem rossz moci de nekem a 650-es külseje sokkal jobban tetszik és az ülése is jóval nagyobb, Tmaxon is gondolkodtam de én inkább krúzolnék vele a Tmax meg inkább sportosabb, ültem ilyenen mikor gondolkodtam milyet vegyek de nekem sajnos kicsinek tűnt, mondjuk a Tmax is, mondjuk 193 vagyok 130 kilóval, meg bevallom olasz mocit nem merek venni, minden havernak japcsi van, meg többen burgonyáznak így könnyebb az életem mert tudnak segíteni nem nekem kell mindennek utánajárni.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #19782 üzenetére
Köszi, már semmilyet: mivel a z oktatáshoz is kellett, így a tanfolyam előtt vettem egy Motowell (tudom, bóvli), protektoros kesztyűt, és egy nyitott (csak lehajtható plexis) sisakot. Többre nem tellett....
A blogodat azért el fogom olvasni!(#19780) TommyGun: igen, olyat kaptam, és attól félóra múlva megszabadultam az okmányirodában. Elvették az autó jogsimat is, lefotóztak, majd kaptam 2 db. összetűzött A4-es lapot (ideiglenes jogsi, vagy mifene...)
(#19784) canniball: köszi, akkor bízom benne, hogy nekem is hamarabb megjön (lakcímre kértem postázni). Most minden flottul ment, várakozással együtt fél óra volt az egész az okmányirodában.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zsolt19900
őstag
válasz csongi #19996 üzenetére
michlein pilot active pár hónapos csak nem azzal van a gond
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zack
nagyúr
válasz csongi #20103 üzenetére
Főleg így hogy tegnap este elindultam 13km-re és lett a vádlimban egy részleges szakadás 2km után. Most 2 hét statikus zsákolás lesz, és non-stop jegelés.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #20197 üzenetére
Lehet, hogy olajszűrőt nem cserélt, de olajat biztosan: tükörtiszta gyönyörű világossárga, a felső nívóig töltve, és a 2 flakonból megmaradt 8 deci gondosan az oldaltáskába helyezve. Repsol MOTO-RIDER 4T 15W40-API SJ. Azt nem tudom, hogy ilyen kell-e bele, de ez itt van a kezemben. Az akku is új (április 13.), blokkja, névre szóló 6 hónapos garijegye szintén itt van a kezemben.
Légszűrő még a gyári szerintem (óra szerint 20.000 km van a mociban, hihetőnek is tűnhet, a kollégától az előbb kapott japán nyelvű szerelési útmutató szerint pont 20 ezrenként kellene cserélni), nagy méretű hengeres papírszűrő egyik végén lemezzel befenekelve, ezt viszont azonnal cserélni kellene. De hogy honnan veszek ilyet? Méret alapján nem tudok rákeresni, másmilyet meg nem lehet benne rögzíteni.
A motor egy 30 éves kamionos srác nevén volt már 6 éve, szabadidő híján évek óta nem ült rajta, a 60 éves faterja használta kizárólag, leginkább horgászni járni (Egy csopperral, nooormáááliiis?!) . Mindketten itt voltak, együtt hozták a motort utánfutóval. Mondjuk az alján a sár, a kizárólag alulról elrozsdált kipufogók, a vadiúj (tényleg) láncszettre kövült olajos sárréteg tényleg ezt igazolja. A mocit felülről slaggal lemosták, hogy jól nézzen ki a hirdetés képein, az alja meg tök dzsuva. Mondjuk így legalább látszik, hogy a blokkból sohasem szivárgott az olaj, az porszáraz.Na, a legelső nagyobb gondom: az egyik kipufogó csavarjai (a hengerfejnél) lelazultak, az egyik anyát el is hagyták, és szépen szétégette, félig kiköpte az azbeszt tömítést. Honnan tudok ilyesmi anyagot szerezni, amiből kivághatnék egyet? (40mm külső átmérőjű, 2 mm vastag kemény azbeszt gyűrű.) Kifúj rendesen. Az elhagyott anya helyett tegnap esztergáltattam másikat (valami lehetetlen menetméret, M7x0,75, ráadásul hosszú)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz csongi #20312 üzenetére
Nincs, a régit kidobtam mert ferdén volt elkopva. Tavaly kapott a motor új tárcsát és új fékbetétes is, ráadásul nem is a legolcsóbbat vettem. Lehet hogy itt volt a hiba Remélem a szerelők tudnak kezdeni vele valamit. Sajnos nekem nincs időm foglalkozni vele, és az esetleges alkatrészbeszerzés is körülményes.
De most amúgy is esik az eső és nem tudnék menni motorozniF1DO, amikor az MZ után a Suzukira is kellett gumit vennem, engem is a szívroham kerülgetett. Hozzászoktam, hogy az MZ-n 8000 Ft-ból megvan a 2 gumi
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
zsolt19900
őstag
válasz csongi #20461 üzenetére
útjavítás volt, a két széle az útnak 5-5 cm kb eltért a sík egymástól, este volt sötét, néha volt ez néha nem a sávom közepén, nem hiszem hogy nagyon nagy valamit is kapnék ez miatt, esetleg ha elkezdik méricskélni a csúszás nyomát, ők biztosan azzal védenék magukat hogy a 40 es vagy 60as tábla -nememlékszem- kintvolt és slussz valami olyant képzeljetek el, amikor csinálják a víz elvezető árkot az út mentén és húzzák rá az új aszfalt csíkot, de még csak a felénél járnak.... jobbra tartást ugye nem tudtam gyakorolni a sávomban, mivel ott volt a munkálat, mentem szépen egyenesen és pont ráfutottam erre az 5-5 cm szintkülönbségre, kis kacsázás és -életvitelileg felém nézve- szerencsés elborulás nem mentem városon kívüli tempót, de azért soksok kmen át a sávom közepén haladtam itt ezen a szakaszon pont benyúlt ez a szintkülönbség, szóval úgy érzem nem náluk kell kártérítésért járkálnom, hanem az agyamban meg gondolom mivel helyszínelés sem volt meg egyebek ezért mit tudnék tenni? szerintem semmit, és persze ráfognák hogy biztosan nem az út és látási viszonyoknak megfelelően vezettem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
kp78
addikt
válasz csongi #20565 üzenetére
Te is akkor vizsgáztál még? Én '96-ban vizsgáztam, és úgy emlkészem, hogy nem volt teljesítménykorlát, és 150cm3 volt a határ.
Nem ígérem, hogy mostanában lesz válaszom, mivel szabadnap nélkül dolgozom, de azért vmikor legalább telefonon megpróbálok rákérdezni. Mondjuk amúgy is ilyen kis "hajszárítókban" gondolkodom, nem zavar, ha azt mondják, hogy hiába akkor csináltam, már rám is érvényes a teljesítménykorlát.Xero
Köszi a tippet, néztem én is ezt a típust is, de kicsit sokallok egy ilyen kis teljesítményű mociért ennyi pénzt.
Ha el kell adni, biztos nehezebb, mint egy 400-500ezres kategóriát. Pedig szebb, mint a CBF 125. -
lujo10
aktív tag
válasz csongi #20759 üzenetére
Bakker, megyek melózni pedig szívesen ellátogatnék újfent arrafelé.
Esetleg, ha kicsit hamarabb tudom, akkor talán bírtam volna cserélni.
[ Szerkesztve ]
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
ujskodas
tag
-
Djuree
félisten
válasz csongi #20815 üzenetére
600-as fazer. gumival az előző szettel is csinálta pedig az teljesen más volt. kiegyensúlyozás lehet. ezt ki tudják mérni vhol? vagy hogy lehetne ezt megszüntetni? baszott kellemetlen.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
vendingo
veterán
válasz csongi #21100 üzenetére
Már rémlik valami.
Szegeden lett volna szállásom 2000ft-ért, de úgy voltam vele, hogy elvoltam ázva, tocsogott mindenem és inkább hazajöttem így, minthogy másnap szétázott göncökbe vezessek esőben.
Egy száraz kesztyűnek nagyon tudtam volna örülni amikor Szegednél jártam.
Már azon járt az eszem, hogy írok a topicba szegedről, hogy pesten valaki szánjon meg kesztyűvel, annyira fáztam.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz csongi #21159 üzenetére
Ha az SV-m nem megy el jó áron, akkor megtartom szaladgálósnak. Bár felesleges szaladgálósnak, mert a városba be se megyek vele.(Szemmel vernek a kipufogó miatt) Ha elhagyom a várost az legalább 100+ km-er, az meg már minden csak nem szaladgálás.
Találtam egy AT-t kereskedésbe ahol játszik a csere, de árat még nem mondtak, csak hogy az én elképzelésem alatt tudnák beszámítani. Most várom az ajánlatot, de nem nagyon reménykedek, hogy jó áron átvennék. Kb mondanak rá 500-at, én meg egy NEM-et.
A legjobban egy olcsó 2-3-400 ezer értékű leharcoltnak örülnék és azt rendbe raknám.Más:
Még mindig nem hevertem ki az ételmérgezést. 20 perc után eljöttem melóból annyira szarul voltam.
Mai napig nem értem hogyan tudtam hazajönni, hogyan nem volt semmi bajom az út alatt.
Legközelebb csak hazait viszek túrára és csak palackozott vizet iszok.Daywalker: Az XT az ilyen. Annyira fos a gyári matricaszett, hogy magasnyomásúval lejön.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #21345 üzenetére
Feketét miért nem? Ugyan rosszabbul látszik sötétben, de egy "csiricsáré" színű ruhában meg az ember nem szívesen megy be mondjuk egy boltba, vagy akárhová gyalog, ha éppen leszállt a mocijáról.
Amúgy megegyeztem az eladóval, utánvétes postával együtt 25k-ban, és leütöttem. Beszéltünk azóta telefonon is, elvileg ma feladja.
szerk: szívem szerint fekete bőrszerkót vettem volna (az mutat jól egy csopperen), de ami normális állapotú, az számomra megfizethetetlen használtan is, amit meg találtam abban vagy nincs semmilyen protektor, vagy ronggyá van kopva, vagy egyszerűen nem az én méretem...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
salieri.
őstag
válasz csongi #21344 üzenetére
Robogó semmi esetre sem kell főleg kis kerékkel! Ismerve a magyar utak állapotát, 5 éve robogózom.
Jelenleg egy Aprilia Scarabeo 50ccm van 16"-os kerékkel.
Jogosítvány szerzése pedig folyamatban A korlátlan ,vagy hogy mondjákalvaro öszönöm a fogyasztási adatokat.
[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz csongi #21348 üzenetére
Azért manapság bőven vannak színes ruhák, motorshown nézegettem a kiállítókat, nekem speciel az alap fekete és sok rikító zöld minta vagy kukás narancs jön be, tényleg jól néznek ki de brutál drágán mérik őket.
Most vagy van pofájuk a szinezés miatt elkérni 3x annyi zsét vagy csak a legjobb ruhákra képesek színt keverni ezt még nem tudom és nem is értem miért... PL EZ bejönne..."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz csongi #21417 üzenetére
Most akarok venni majd, remélem a 3XL-es rámjön úgy hogy alatta van a cordurás cuccom.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz csongi #21424 üzenetére
195 centi vagyok és 110 kiló
Lényeg a lényeg hogy felpróbálom mert ha nem jó akkor veszek roleffeset, azokból kapni 5-6XL-eseket is.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
stifi
senior tag
válasz csongi #21395 üzenetére
és akkor szerinted miért van az, hogy mindig jön egy hasonlóan gondolkozó vállalat, elárasztja a piacot olcsó termékekkel mert meglátják ők is a tutit, nyomják a dumát ezerrel hogy ők bizony nem vernek át, olcsón is jobbat csinálnak bárkinél, aztán csak kiderül szép lassan az összes ilyenről hogy a minősége egy fos, idő előtt elromlik, stb..?
ne csináljunk már úgy mintha mindent jobban tudnánk, vagy akkor tessék nyitni egy olajszűrőgyárat, én leszek az első aki olcsón jó minőségért sorban fog állni! rég lezajlottak már ezek a sztorik és rég beállt a rend, ezzel nincs mit kezdeni.
hogy az olajszűrőnél maradjunk: az nem csak egy darab papír, hanem szállítási költség, marketing, kutatás fejlesztés eredménye és még sorolhatnám. próbálj meg jobbat csinálni otthon, vagyonokba kerülne.. helyette valahol kínában egy egész gyár van ami ontja magából 0-24, eladják fillérekért nagy tételben aztán mire hozzánk eljut már sok pénzt kérnek érte.. amióta világ a világ ez így megy sok téren.ha elő tudnának állítani minőséget olcsóbban, lenne olyan aki megcsinálja.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #21455 üzenetére
Azt azért lássuk be, hogy motorból sokkal kevesebb fogy, mint autóból, akárki akármit mond. Nézd meg ezt az országot, hány embernek van motorja és mennyinek autója. És sok más országban hasonló a helyzet. Kevés olyan van, ahol ennek ellenkezője igaz - ahol mégis, ott a robogó van többségben inkább.
Viszont az is tény, hogy motoron minden hamarabb elkopik és kevesebb benne az anyag - féktárcsa vastagság, fékbetét vastagság, ellenben az emberek kevesebbet motoroznak, mint autóznak, tehát időben nézve akár ugyanannyi vagy hosszabb ideig kitart (fékbetét nem biztos, motorfüggő). Az általad említett olajszűrő talán nem jó példa, mert van hiflo, emberi áron és még senki sem panaszkodott. De K&N is gyárt olajszűrőt egész normális áron. A gyári az enyémhez 2500 ft, szóval még az sem vészes.De! Azt is figyelni kell, hogy ez a kevesebb anyag nem azért van, hogy lehúzzanak, hanem tömegcsökkentés, mint a biciklin...egy autós féktárcsa (még egy alsókategóriás szaré is) rohadt nehéz, ellenben egy motoréval, ami 1-1,5 kg maximum. Plusz a többség szegecselt, míg az autónál a nyereg az úszó, nem a tárcsa, tehát max egy darab vas az egész. Tehát van többletfejlesztés benne.
Mondjuk pont a féktárcsánál talán az 5-6x árkülönbözet tényleg durva autó-motor párhuzamban.. Sajnos pont a motornál mindegy, hogy EBC-t, Brembót vagy gyárit nézek, egyforma árban vannak. Lehet 110-120 helyett 80/ezer és 40 ezer/pár áron is venni tárcsát már. A 80 ezrest kipróbáltam: nagyjából 15 ezer km alatt a 80%-a elkopott (értsd: gyári 5 mm helyett már csak 4,4 van és 4,2 a határ). Akkor milyen lehet a 40 ezres? Mind kínai szar, pedig látszólag ez is és az is csak egy vasdarab, mint a gyári. Ha gurulgatni kell elmegy, de amint pályára mentem vele, durván elkezdett fogyni (pedig nem vagyok Rossi, aki szerintem még egy jobb robogóval is körbemotorozna a ringen).De autó és autó között is van különbség. A drágább, gyorsabb, felső kategóriás autókhoz minden drágább, ott is minden gyorsabban fogy, és így van ez a motoroknál is.
Az utángyártott, nem gyári beszállítótól származó szarokkal meg sokszor nem érdemes foglalkozni sajnos, amit nem csak az iménti példa bizonyít, hanem tapasztalat, legyen az autó-motor. Olcsó húsnak...gondolom ismered, és ez sajnos nagyon igaz...(régebben én is úgy voltam, hogy jó lesz az, és vannak helyzetek, amikor tényleg jó, de ahhoz szerencse is kell).
Mégvalami: sajnos nincs az, mint autóknál pl a bárdi meg a többi, ahol közvetlenül beszállítóktól rendelnek alkatrészeket, vagy maximum 1 kapcsolat van köztük, így mindent lehet "olcsóé" adni...motornál keresztül jön 8 emberen, aztán nesze vedd meg drágán...ahogy persu is mondta.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bosch EasyDrill 18V-38 akkus fúró-csavarozó (akkumulátorral és töltővel) - bontatlan, sosem használt
- Parkside PABSP 20-Li C2 - Performance fúró - csavarozó. Garancia 2025.12 hóig
- SEAT IBIZA 1.4 16V Reference Cool Klímával/4 évszakos gumival
- SENCOR SHA 8400WH légtisztító (új)
- SNIGLAR rácsos ágy, bükk
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen