Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Bogyó bá' #20201 üzenetére

    Akkor lehet jó :)
    Levegőszűrőre ilyenre gondoltam.
    Kiszeded a papírt a keretből ki tisztítod a keretet és a fémrácsról is a papírt, beleszabod a helyére, befújod olajjal, és többet nem kell szűrőt venned.
    Az biztos hogy a blokkot egy életre tervezték :), láncot tuti nem kell cserélni. Ebben a japán szövegben nem találtam szelep hézag értékeket így elsőre.

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Bogyó bá' #20201 üzenetére

    olajos szivacsszűrővel vagy sportszűrővel kapcsolatban. Az áteresztőképessége nem biztos, hogy ugyanakkora lesz, mint a papírszűrőnek. lehet karbiállításra lesz szükség. sportszűrőnél biztosan, azt semmikép nem ajánlom. Teljesítménynövekedést ilyen köbcentinél, 4T nél ne is várj :D csak precíz karbi állítás után, és csak felső fordulaton jelentkezhet bármi is ilyenkor.

    Az égéstere nagyon szép hemiszférikus :D négy szeleppel. Gondosan tervezték, csak sztm összekeverték egy GP motorral. meg amúgy a szelepenkénti porlasztásnál sokkal fontosabbnak tartottam volna eleve a henger hűtését, mert akkor máris más illesztéssel lehetett volna összerakni, és megintcsak egyszerűbb teljesítményt nyerni,(vízhűtés) dehát nem vagyok mérnök, biztos így jó :D
    krva bonyolult ahhoz képest hogy egy igáslónak kéne lennie. Ha valamire költeni kell, akkor aztán sokat kell a bonyolult megoldások miatt. Ez valahogy nem fér össze egymással, de egyébként egy gyöngyszem ilyen szempontból, hogy bevállalták :D
    ezek is olyan hülyék, mint a Yamaha, 2% teljesítményért beraknak egy 5. szelepet zsilliárdokért. :D
    a kipufogónál mondta valaki az üveggyapotot. gyári motorok nem jönnek üveggyapottal, két lehetőség van. kifúj valahol, vagy valaki megsportosította, hogy a tompító kamrát átütötte valamivel. irreverzibilis folyamat :D
    reméljük csak kifúj.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • .mf

    veterán

    válasz Bogyó bá' #20201 üzenetére

    Ha valahol nagyon elakadsz és a szövegben van a kulcs, küldd át az oldalt, hátha le tudom fordítani. Az olvasás mondjuk nem erősségem, kint is inkább kidumáltam magam; meg gondolom itt szakzsargonos extradurva kanji-összetételek lesznek; de hátha ad vmi támpontot.

    Megjöttem motorolásból. Reggel korán Egomba, szelepfedél-tömítés csere, ebédre haza, egy kis ebéd utáni szunyóka teli hassal, majd körbenéztem pár szokásos útvonalat: le 7-esen (út sajnos továbbra is szar, Velencei tó környéke már fullfos: továbbra is 30-40-es táblákkal, már rakás ember az utak mellett, utakon, stb), Szfvár, 3x Gánt/Csákvár <-> Oroszlány-Tatabánya elágazás (:DDD szerencsére az a szakasz még mindig jó), majd vissza a majdnem-üres ( :C ) 1 (ez se lett jobb, sőt...).
    Ma valami razzia van? 5 rendőri ellenőrzést láttam... Szerencsére lakott területen, ahol normálisan szoktam menni.

    Holnap Kecsóring?

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák