Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Macrodroid
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ath
senior tag
Nalam ez nagyon kanyartol es fekezes intenzitastol fugg. Egy eros kanyarba ha nagy fekkel esek be (euroring celegyenes utan 4., balos visszafordito), akkor csak visszarugom, de ha hosszu a kanyar, akkor rev match (euroring 9., szinten balos elott).
Sok fugg szerintem attol is, hogy ki hany ujjal fekez, mit szokott meg, mi a kenyelmes. Nekem az egyujjas, megha a bremboval lehetne is, egyszeruen nem jo, mert nem erzem annyira az adagolast. Viszont ugy maradna meg lehetoseg a gazkar megfelelo mozgatasara. 4 ujjas fekezesnel mar sokkal nehezkesebb.
Kijaratba pedig vagy a kozepes, tartott gazzal megyek, majd fokozatos gyorsitas, vagy ratepek, attol fuggoen mi lesz elottem: kovetkezo kanyar, vagy egyenes. Egyik esetben sincs rantas, valoszinuleg azert, mert sosem hagyom alacsony fordulaton.Cyber, mennyit mesz kakucson?
HSM, mert sokkal lagyabb atmeneted tud lenni rovidebb ido alatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen