- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- MIUI / HyperOS topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
it Sanghaj 10 Tesla jármű számára engedélyezte a tesztet, így előkészíthetik az FSD kínai indulását.
-
Dobogós bérgyártóvá erősítette Kína az SMIC-t
ph A szankciókkal sújtott vállalat a GlobalFoundries helyét vette át, sőt, utóbbi céget az UMC is megelőzte.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #79244 üzenetére
Ok, ismét kösz mindenkinek.
A felitatott iszonyú drága, 2,5x annyi, mint a normál savas Yuasa-ból.
Felitatott akkunál jóval magasabb az indítóárammal találkoztam minden márkánál. A normál savasnál a 12V 11Ah-snál 120A-es indítóáramot ír, míg pl. egy 12V 10Ah-s felitatott már 180A-es indítóárammal bír. Nem okoz gondot a 1,5x-es többlet?
A robogó ugye 180 ccm 2t, mit gondolsz, akár kisebb Ah-s, 120A körüli indítóáramot nyújtó felitatott akkut is választhatok emiatt?
Esetleg Exide fronton szétnézek még, autóba pl. javasolt márka a Premium család, az már lassan 3 éve hibátlan.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok