- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #53045 üzenetére
Én ezt értem, hogy ez egy jó ürügy, hogy jött az A2. Ugyanakkor nézd egy kicsit más oldaláról a dolgot. Amíg nem volt A2, addig jó volt a GS500 és CB400SF a korlátlan A-hoz, most már nem jó? Évekig jó volt 1000-es sportmotorokhoz passzoló jogsit tenni, most már nem jó? Hát persze, hogy most is jó lenne....
Mellesleg a CB biztosan nem vezethető A2-vel, mivel 39kw-os [link], de a GS500 is 38kw, szóval A kell hozzá. Csak ugye valami nagyokos kitalálta, hogy 600ccm is kell valami érthetetlen okból, szóval mehettek a kukába ezek a remek, olcsó tanulómotorok. Gondolhatod, kik fogják a motorcseréket kifizetni.... Szval megint nem a motorosok jártak jól.
Az ETZ-vel Te jöttél, az tényleg vicc lenne nagy A-s tanulómotornak, ugyanakkor várom a kifogásaid egy GS500 vagy egy CB400SF ellen.Amivel én mentem GS, szerintem hibátlan állapotú volt. Nem is írtam, hogy rángatott. Csak kis gázzal indulásnál szeretett sunyin lefulladni, értsd úgy, hogy érzésre már szépen elindult, mondjuk bő 1500rpm körüli fordulat, és hirtelen taccs, minden előjel nélkül lefulladt. Ha már ment, teljesen jó volt. Persze, a sok-sok vibrációjával nem lopta be magát a szívembe, de főleg ez volt a bajom vele, nagyon idegesített. Ehhez képest a CB400-al egyszer egy vészfékezés után lefullasztva még hármasból is sikerült elindulnom.
Az ER6-ot nem ismerem, de az alapján, amiket olvastam róla eddig, ugyanaz a kategória, mint a Gladius. Nem erre való. Vagy gyengébb motor kell a bólyázáshoz, vagy valami négyhengeres. Ezek túl "nyersek" a tanpálya nagyon alacsony sebességén, nem valók ilyen körülmények mellett kezdők segge alá.
A méret is marhaság, ugyanakkora a CB400SF, mint egy 600-as Hornet.Mindezt amúgy mondom úgy, hogy nem a változásokkal van bajom, hanem az ésszerűtlen, szükségtelen, másokat megszivató változásokkal. Pl. az új, 12m-es féktávot egy remek változtatásnak tartom, végre megtanítják rendesen vészfékezni a kedves motoros-jelölteket, 50-ről megállni 24m-en az nulla tudás, garantált para az első valós vészhelyzetben a városban. 12m-el már van esély elkerülni a bajt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!