Hirdetés
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimmer...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz canniball #41211 üzenetére
"Na akkor most melyikőtökre hallgassak? "
Szerinted melyik tudja jobban az adott gumi optimális beállításait: a gumi fejlesztője és gyártója, vagy a motorgyár, ami x évvel ezelőtt és egy teljesen másik gumira vonatkozóan adott meg egy értéket?
"Szóval gyárilag asszem valami Dunlop volt a gépen, előre 2.25 hátra 2.5 szerepel a matricán"
Legalább ezek az értékek nem olyan elborultak, mint a 2.6 és 2.9, ami az enyémnél van.
Az első okés, a hátsó szerintem egy kicsit lehetne alacsonyabb."Mindjárt el is vittem arra a kanyarra ahol feltűnt a beesés és csodálkozva konstatáltam hogy ezúttal nem tapasztaltam; azt hittem csak azért nem mert 2-3 hete nem ültem a gépen és biztos nem mertem annyira hozzányúlni, de a tegnapi karika után visszafele direkt még valamivel gyorsabban is jöttem rajta a megszokottnál és most sem tapasztaltam. Akkor ezt hogy? "
Naná. Feszesebbre fújtad, kevésbé lapult le, gömbölyűbb maradt a kopott közepe is.
A magasabb nyomás miatt gyorsabban és tovább melegszik, viszont a tapadási felület is kisebb. Amit linkeltél cikket, abban is ezt írják (csodálkoztam is, hogy ki tudja ennyire kiterhelni, de utána láttam, hogy Ágó írta... RIP)."ráadásul hátul kisebb mint elől, ezt tényleg így kell? "
Igen, pályára így szokás: elől "magasabb" (pontosabban kevésbé alacsony) nyomás, hogy a gumi keskeny maradjon, könnyen forduljon; hátul alacsonyabb, hogy a kigyorsításnál legyen elég tapadó felület. Nézd meg pl. ezeket a slickeket, pályára hidegen első 2.1, hátsó mindössze 1.0-1.1 bar
Persze utcára ez túl alacsony. Ott nem kap ekkora terhelést, nem melegszik annyira fel, hogy az üzemi nyomást és hőmérsékletet elérje.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen