Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Integra #3542 üzenetére

    tapasztalataim alapján ennél a gáz és hátsófék egyszerre használatánál ugyanúgy geometria változás van, csopperes lesz a motor, nagyobb utánfutással, annak szélesítenie kellene az ívet, hacsak a sebesség nem csökken. de a szűkebbrevétel a sebesség csökkenése miatt történik, akkor meg lehetne mélyebbre is dönteni a fék helyett, hiszen a gumi a fékre nem dobja el magát.
    én értem, hogy a bólyakerülgetésnél 30km/h nál az van, hogy gáz+fék egyszerre és a hátsó fék felengedésére egyenesedik fel a motor, illetve azonos gáz mellett a nagyobb hátsófékre lefekszik, de ezt nagy sebességnél aki használja az nem ebben a dimenzióban van, meg 150 nél nem fog lefeküdni hátsófékre a motor.

    Szóval nem értem :F

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák