- iPhone topik
- Dimensity 9300-zal és különleges kamerarendszerrel mutatkozott be a Vivo X100
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android szakmai topik
- Amazwallet néven új funkciót kapnak egyes Amazfit órák
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz
predakon #3296 üzenetére
minden gyárilag szerelt xenon-t használó lámpatestben van automata szintszabályozás, ez kötelező előírás. persze ha elromlik akkor az is vakíthat, de 99%-ban téged nem ezek vakítanak el, hanem az összes kókányolt cucc, amit boldog boldogtalan autóba és motorba szerel. ráadásul a hagyományos, régi lámpatestekben teljesen rosszul is világítanak, mert nem xenonhoz tervezett foncsoruk van, de ezt világítástechnikus szakik bármikor érthetően elmondják, én nem vagyok szaki
ettől függetlenül amit elmondtál, az csak önigazolás arra, hogy te használod. ok, használd, de tegyük fel, extrém esetben elvakítasz én meg emiatt telibebaszlak szemből.. én túlélem, te nem. aztán ha véletlen ideges vagyok és szar pillanatomban vakítasz meg, dühből rádküldöm a refit egy meggondolatlan pillanatomban, és akkor megint te szívhatod meg jobban. és ha megúszod mit bizonyítasz? lekapcsolom a refit és kész. neked meg ott a xenon a motorban a baleseti jegyzőkönyv és vizsgálat mindent feljegyez, akkor neked a bíróságon meszeltek.
arról nem is beszélve, hogy egy tompított xenon is sokkal rosszabb (a színhőmérséklete miatt, illetve mert a foncsor nem xenonhoz van tervezve és tök másképp teríti a fényt) mint egy gyári refi feltolva.
nem rakunk xenont abba amit nem ahhoz terveztek mert veszélyes. én is fazereztem egy ideig, ha azzal a piláccsal is elboldogultam éjjel, akkor sokkal újabb motorok lámpái is elég kell legyen a biztonságos motorozáshoz. és nem húzzuk éjjel a gázt mint a barom. a mindenkori sebességhatárok betartásához pedig a sima izzók is bőven elegek. ahogy djuree is írta, aki nem veszi észre a hagyományos pilácsot, az a xenont se fogja, mert az vak és kész. több veszélyforrást okozol magadnak és a környezetednek, mint használsz. de legkésőbb ha egyszer úgy megszorul a rendőség, hogy tényleg mindenért előveszik az utca emberét és kapsz egy 50rugós csekket, akkor visszateszed a gyárit.
de a legfontosabb -szerintem-, hogy ne más cselekedetével igazold azt, hogy te szabálytalankodsz.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- iPhone topik
- Dimensity 9300-zal és különleges kamerarendszerrel mutatkozott be a Vivo X100
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- HTPC (házimozi PC) topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- További aktív témák...
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Playseat challenge