Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyó bá'

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #26180 üzenetére

    Urak, mázlim volt!!!! :DD

    Másfél órás küzdelemmel, saját kezűleg sikerült csont nélkül kiszednem a beletört tőcsavart a hengerfejből.

    Vezetőpersellyel (tudja fene, mi volt eredetileg, a fiókban találtam ezt a kis csövecskét) a váz mellett 2 mm-rel vezetett fúrógéppel, 2,5 mm átmérőjű hosszú csigarúróval befúrtam majdnem 10 mm mélyre (itt már vigyorogtam, mert egyszer mintha fúrás közben megmozdult volna befelé a csavarszár egy picit). Bőven meglocsoltam már tegnap este WD 40-nel (nincs itthon más csavarlazító) és egy Tescos, übergagyi TORX-fejet beleverve szépen elkezdett kijönni. Egyszer megforgott (elkopott) a torx, akkor fúrtam 3 mm-re, és belevertem a következő nagyobbat. Ezzel sima ügy volt. A tegnap vett törtcsavar-kiszedő így felesleges beruházás volt, de ez a legkevesebb!

    Már csak esztergályoshoz kell menni, új csavarokat csináltatni. Cserélem a párját is (az nagyon nehezen indult meg 2 anyával, de azon is segített a tegnap esti WD-40-es kezelés), mert egész úton hazafelé az tartotta a kipufit, szerintem elfáradhatott szegény.

    persuader: a törtcsavar-kihajtónak (az enyémnek) túl nagy a kúpszöge, nemigen akart belekapni. Az Index motoros fórumában adták még az este a TORX-bites ötletet. Bevált!

    [ Szerkesztve ]

    Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

Új hozzászólás Aktív témák