Hirdetés

  • T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb

    ma Az első körös magentás szolgáltatói telefonok ugyan nem voltak drágák, de sok kompromisszumot követeltek meg. A második generációs páros minden szempontból fejlődött, miközben az árazás maradt.

  • Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából

    ph A Zephyr egyedi tervezésű VGA-ja szokatlanul rövid hűtést kapott, mely állítólag nagyon hatékony.

  • Olcsó USB WiFi AC adapter

    lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.

Új hozzászólás Aktív témák

  • ALI_G

    veterán

    válasz Topiccsendőr #26105 üzenetére

    Igen, ezt már mondtad és igazad lehet, de valahogy sose villan be 200 felett :D

    yodamastah: jah ott pont hamarabb fékezek, de legalább nem rontom el annyira az első kanyart. Amikor 200 m-nél kezdek el fékezni, vagy kicsit utána, akkor érzésre túl gyorsan megyek még mikor fordulni kell és az erős lassítás miatt ott terhelek ahol nem kellene, ettől nem komfortos nekem az a kanyar.

    Mire számítsak ha dobom visszafelé, még érzem, hogy csúszik a hátulja, de már fordulni kéne? És amikor fordulás közben megy ki a segge a nagy motorfék miatt? Na ezen még parázom és kicsit kiegyenesítem olyankor a féktáv legvégét, a helyett hogy tenném lapra. Persze láttam motogp-ben, hogy gyakorlatilag megelőzi a hátsó kerék az elsőt és csak lerakja a csávó lapra és besza-behu :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák