Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zsírkrétamen

    senior tag

    válasz Zsírkrétamen #144655 üzenetére

    Egy kis élménybeszámoló a Huskyról.
    Ha nem ismerném a két motort, és nem tudnám, hogy ugyan az a blokk van benne, biztosan azt mondanám, hogy a Huskyba valami nagyobb blokk van. Az üléspozíció miatt amúgy is teljesen máshogy hat a sebesség rajta, de ha csinálnánk mindkettővel egy 0-100-at, tuti otthagyja az Adventure-t. A vége valahol ugyan ott lehet mint annak, 160-ig próbálgattam, mindenféle erőlködés nélkül megy annyit.
    Ami viszont sokkal jobb, az a fék, az első is meg a hátsó is. Ezen mintha elöl fém fékcső lenne, talán a tárcsa is nagyobb, minden esetre sokkal jobban adagolható, jobban megfogja a motort. Ami külön öröm, hogy ezen VAN hátsó fék, míg az Adv-n csak dísznek lehet, nem igazán lassítja a motort, kb hasztalan az első perctől kezdve.
    A másik amit imádok, a váltója, pontos, jól érezhető és akkor megy be üresbe, amikor oda is akarod tenni. Ezzel szemben a KTM-nél valamit nagyon elbaltáztak itt, folyton gondom van a váltóval, pontatlan, nem oda vált ahova akarod, üresbe csak akkor megy ha nem akarod, bármelyik sebesség közé csinál üreset...Ennél roszabb már csak a gyorsváltó, amit a megbízhatatlan működése miatt már nem is használunk.
    Meglepő, de a lámpája is jobb a Huskynak, el se tudom képzelni, mikor kéne ezen a távolságit bekapcsolni, pedig azt gondoltam, hogy az Adv-nek sokkal nagyobb lesz a fénye.
    Egy dolog, amit nem bírok megszokni, az az üléspozíció-kormány. Nekem ez a csutka kormány nagyon nemgyerebe, túlzottan előre dőlve ülök a motoron, és így túlzottan rátámaszkodok a kormányra, ami miatt nagyon hamar elfárad a kezem, bezsibbad. Ez az én hibám, van amikor eltalálom a pozíciót és akkor nem is fáradok el rajta, de javarészt még nem. Persze le lehetne cserélni a kormány egyenesre hogy kényelmesebb legyen, de azzal meg feladnám az egyik legnagyobb előnyét az ADV-vel szemben, hogy kis keskeny, úgy férek át vele a sorok között mint kés a vajon. Úgyhogy egyelőre marad a szenvedés, amíg meg nem tanulok rajta normálisan ülni.
    30 rugó volt végül a két gumicsere, de így megvolt az olajcsere is, levegőszűrőt is rendeltem (mert emlékeztem, hogy az enyémbe is 18k-nál volt a csere), fékfolyadékot is cseréltek, meg felkerült rá ideiglenesen egy kormányvég tükör is. Megérte így nekem, nem lett volna sok idő nekünk megcsinálni ezt a kis szervizelést, de így legalább megvan, egy darabig nem kell hozzányúlni.

Új hozzászólás Aktív témák