Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz
bardi #144853 üzenetére
Egyrészt a fojtószelep állása nem mindig 1 az 1ben megfeleltethető a gázpedál állásának. A vezérlő a saját feje után megy, amikor beállítja a pozíciót, különféle okokból. Például lefulladásgátlás, emissziós okok, kisköbcentis szívómotoroknál használt trükk hogy a fojtószelep nagyobbat nyit mint amekkorát a gázpedál állás indokolna, hogy az autó erősebbnek érződjön. És lehet még kismillió ok.
A másik az hogy a fojtószelep álláson kívül vannak még egyéb paraméterek, amiket tudnak befolyásolni, automataváltónál a visszakapcsolás, turbónyomás változtatás, komfortfunkciók deaktiválása, szelepvezérlés állítása, ilyesmi. Ha gyorsan nyomod le a pedált akkor tudja a vezérlő hogy sietni akarsz, ehhez módosítja a rendszert.
Nyilván egy motorkerékpár kevésbé komplex, de azért egy modernebb példánynál vannak azért lehetőségek.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok