Hirdetés

Hirdetés

  • 2024-ben M1? Nóóórmális?

    lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...

  • Színpadon a hardverzenekar

    ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.

  • Decadent - Az őrület határán

    gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz pepucs #138463 üzenetére

    Ezert en nem vinnem vissza, mert egy szelephezag ellenorzes penzben fajni fog, es ez a koltseg elenyeszo lesz a tobbletfogyasztashoz kepest.
    Karbiszinkrontol nem lesz jobb a fogyasztas, azt csak azert kerdeztem, hogy ekkor hatha hozzanyultak az alapjarati keverekcsavarokhoz is, amikor szinkronizaltak, ami ilyen sporolos uzemmodban talan beleszolhat a menet kozbeni allapothoz.
    Annyit tudsz nezni, hogy tulfolyik-e a karbi, mast nemigen.

    Karbiszinkron teljesen felesleges olyan esetekben mint: fogyasztas, gazreakcio. Tulajdonkepp semmire nem jo, csak szep lesz tole az alapjarat, bar tudom, hogy probaljak ugy eloadni, mintha ez valamilyen alapveto hibaforras tudna lenni, vagy hatalmas fontossaggal birna.

    En arra gondolnek hogy valahogy maszik el az uszoszint szep lassan, hogy mitol, azt nem tudom.

    A karburator felujitasa ezert veszelyes, amennyiben nem rohadt bele a benzin, vagy teljesen jol mukodott akkor, amikor "tisztitva lett". Gyari tomitesszettet nem fogja senki megvenni, mert horror az ara, es az utangyartott tomites es tuszelepek ki tudja milyen minoseguek, de egy biztos: annyit nem fognak birni, mint a gyari. A karbihoz addig tilos hozzanyulni, amig normalisan mukodik minden.

    [ Szerkesztve ]

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák