Hirdetés
- iPhone topik
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
ph A két színben készülő, Infinity szériás újdonság lebegő dizjnnal különíti el a kamráit, és kompatibilis a "lopakodó" alaplapokkal.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz bardi #138389 üzenetére
Ellenben megvan a hátránya is. Egy erősebb motor nehezebb, és a nyomatékból se vesz le igazán a fojtás.
48 lóerős CBF500 az A2 csúcsa, teletöltve 189 kiló. 390-es Duke kicsit gyengébb, 149 kiló szárazon, legyen 170 teletöltve. 890 Duke 179 kiló szárazon, a tankja is biztosan nagyobb, 205-210 kiló biztosan van teletankolva. CB650F 209 kiló teletankolva. CBF-ekkel is el lehet menni 250 kilóig, ha a nagyobbakat nézed. Azért ezeket a tömegeket nagyon megérezni. Az előző motorom teletankolva 180 kiló volt. A mostani 220. Az a 40 kiló rengeteget számít, 25 % majdnem.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen